Projekti: Dodici Gara

oon samaa mieltä Jii:n kanssa värihommasta; röyhkee vihree on paré kuin valju harmaja.

rokpete - 9:47, 10.1.2013 » oon samaa mieltä Jii:n kanssa värihommasta; röyhkee vihree on paré kuin valju harmaja.
Minä myös! Todella raikas nykyinen vihreä. P.S. Olipa halpa runko. Hyvä hankinta!

No voi rotta. Mustaa speksiä tähän tulee joka tapauksessa, joten sama kait se on kerran testikoota.

Ja on tuo myös jossain määrin miun mielestä hyvä ja pirtee väri. Oon vaan niin mieltyny väreissä mustaan, harmaaseen ja valkoseen, että aina karmistuttaa muut vaihdokit. Lisäksi downerina on se, että Garasta on kasattu pelkästään kamalia vihreitä buildeja. Saanen esitellä:

On niitä onneks pari nätimpääkin.


http://bassoprofilomilano.files.wordpress.com/2010/11/vcedsxa.jpg

Ja toki mie tästä nätin kasaan.

Npertj - 1:56, 27.12.2012 » värille vahva säilytä
Näyttää pirteälle

aina niitä mustia speksejä. Näyttäis imo paremmalta kirkkailla. Kuitenki dekaalit ja edessä dodicitähti vaalee.

Tuo vimppakuva on musta ihan fine.

Ylemmissä mun mielestä on omaa makua häirinnyt satula (sen korkeus tai kulma), stemmin lyhyys, spacerstack sekä naurettavan nouseva riser.

sä haluat ostaa mun ouryt ja concorin selvästikin

Olis varmasti tolla kageron vanhalla värillä nätti mutta kyllä toi viimenen vihree ilman valkosia tankoteippejä uppoo hulluna. Laita ihmeessä kokoon ensin ja sitten mieti uudelleen värjäystä. Tulee kyllä kiva peli!

Kirkkaan/värikkään rungon ja muiden palikoiden värimätsäily ei taida koskaan tuottaa hyvää tulosta. ^^^^^^ esimerkit viimeistään todistavat sen

pieni merenneito - 14:04, 10.1.2013 » sä haluat ostaa mun ouryt ja concorin selvästikin
Heh.

Pitää vielä hommaa BLB:n vihreet muovihäkit…

artpow - 14:10, 10.1.2013 » Kirkkaan/värikkään rungon ja muiden palikoiden värimätsäily ei taida koskaan tuottaa hyvää tulosta. ^^^^^^ esimerkit viimeistään todistavat sen
minusta se on pienestä kiinni: kaikki mustaa vs. esim tolppa ja stemi kirkkaaksi voi olla just se mitä tarvitaan.

tapauskohtaisia juttuja.

mut ennen kaikkea: kokomusta on tylsä ja helppo.

Kammet on ainaki kirkkaat 75:t. Ei tästä ainakaan ihan bläkkiä tule.

Niin en tiedä tarkoittiko artpow että lisätään kasaan muita värikkäitä osia kuten keltainen penkki :smiley: ite tykkään ainakin että on kirkkaat kammet, eihän mulla gazzetassa lisäks kun navat ja pinnat, täys musta on liikaa vaikka runko olis värikäs :slight_smile:

kirkkaat kammet + stemmi on kevään juttu

Mun rossin on kyllä mielestäni erittäin hyvä esimerkki siitä että värien kanssa voi saada hyvänkin lopputulokset. Ehkä sitten kaikki värillisten osien lisäksi kiiltävää. Äänestän jotain muuta kun mustaa.

Erik - 14:19, 10.1.2013 » Kammet on ainaki kirkkaat 75:t. Ei tästä ainakaan ihan bläkkiä tule.
Eiku hommaapa Tokyofixedkekkeriltä ihan eka [nämä](http://www.tokyofixedgear.com/products/50-Crank-Sets/2482-Sugino---75-Crank-Set---Gold/?bc=no). :)
Smurf - 13:54, 10.1.2013 » ...omaa makua häirinnyt satula (sen korkeus tai kulma), stemmin lyhyys, spacerstack sekä naurettavan nouseva riser.
Tää kyllä pitää paikkaansa aika monen tänne linkitetyn pyörän kanssa, erityisesti katuratalangassa on välillä ollut tosi vaikeasti ajettavan näköisiä polkupyöriä.
Erik - 13:22, 10.1.2013 » Ja toki mie tästä nätin kasaan.
Tätä en epäile yhtään. Tähän astiset ajokkisi ovat kyllä olleet varsin tyylikkäitä.

http://grassrootsmodern.com/wp-content/uploads/2011/11/NewImage42.png
sori, oli pakko

Älä malaa. Mustaa speksiä ja puolat sekä kammet kirkkaiksi:

Kiillotetut kehät voisivat näyttää hyvältä myös, vaihtoehtona mustalle.