Projekti: Crescent Somec Pista

Kotoota löytyviä palasia. Keskiö tuli kylläkin josbanselta kauppojen yhteydessä.

Eka kasaus valmis. Räpsäsin nopee parit kuvat.

23 Likes

bäkkiinviennin kertausharjoitukset.

oikein.

1 Like

Aito meininki

1 Like

anteeksi somec pista

1 Like

tommoset tiukkaakin tiukemmat keulat ei ikinä menetä viehätysvoimaansa :heart: hyvä ja raju kasaus.
satulaks vielä joku litteäprofiilinen niin voi juku en ees uskalla ajatella

1 Like

Yksinkertaisen kaunis, hyvää proper.

1 Like

Mikäs ohjainlaakeri tossa on ja oliko tiukkaa kierteiden riittämisen osalta? Pyörässä oli meinaan campan ratalaakeri, joissa on stäkki aika matala.

1 Like

Monesti näkee kivoja polkupyöriä, harvemmin sellasia mitkä säväyttää. Tää nostattaa fiiliksiä. Hyvin tehty.

1 Like

kyllä se siitä mutta nätit värit ainakin

1 Like

Somecin dekaalit vielä niin avot

1 Like

Tähän meni shimanon dura-ace laakeri ja ihan tarpeeksi oli kierrettä. Kyllä ois voinu olla vielä millin tai kaks enemmän, mutta kyllä toi tossa pysyy.

Pitää ehkä joku päivä shoppailla

Ite oon ulkonäköön tyytyväinen. En oo kunnolla mitään ees säädelly, kun en pysty edes vielä ajamaan pyörällä. Joku toinen tanko on varmaan hommattava. Toi penkki on hyvä mun perseelle ja siinä pysyy. Hyvälle säälle löytyy vanha Concor Supercorsa.

En tiiä mitä tekis toe overlapin kaa. Jotain sentin tai kaks sitä on. Orkkiskeulaa en haluis vaihtaa, mutta haluisin eroon overlapista. Kammet on 170mm pitkät. Jos jollain on samat lyhkäsemmät niin vaihdot kiinnostas. Mietin kans et häkkei vois yrittää muokkaa lyhkäsemmiks.

Tää kuuluu tähän hommaan, älä tee mitään. Aja.

2 Likes

Komppaan Haita. Jossei varvasylitys ole käsiteltävissä niin alle reilusti pidempää tai loivempaa runkoa. Se vähän niinku kuuluu asiaan ratarunkojen kanssa.

Ja ne häkit kuuluu mitottaa niin että jalat kenkineen istuu niihin hyvin, ei niin etteivät osu eturenkaaseen.

2 Likes

Sitten ajetaan.

1 Like

Joo oon kyllä tietonen, että kuuluu ratarunkoihin. Mielummin vaihtasin keulan kuin koko setin.

Ja joo tuostakin olin tietonen. Myönnän, että vähän höpsö idea.

En kyl laittais tarroja mut se oonki vaan mä.

1 Like

Itellä oli hetken aikaa viimekesänä Goldsprint, ja siinä oli aivan hävytön toe overlap, mutta kyllä sillä oppi ajamaan. Meni muuten mutkiin todella hätäsesti :grin: (kuva on edellisen omistajan ottama)

1 Like