Projekti: Biciolli, kevyt sinkula (ent. Orłowski)

Nyt tämä lähtee käsistä :slight_smile:

Muutan lähiaikoina taulukon tekstimuotoon ja siirrän sen omaan lankaansa. Siihen voi sitten kuka tahansa lisätä rivin.

dILETANTTI - 22:40, 4.9.2012 » Ei kai nyt sentään Tuuren reinkarnaatio osu tähän syksyyn.
Toivottavasti!
Biciolli - 9:47, 6.9.2012 »

Nyt tämä lähtee käsistä :slight_smile:
Muutan lähiaikoina taulukon tekstimuotoon ja siirrän sen omaan lankaansa. Siihen voi sitten kuka tahansa lisätä rivin.

Jos käyttäisit esim. googledocsia tuohon tarkoitukseen.

Pelizzoli Leggenda. (Ja pyydät herraa poraamaan reiän takajarrulle.) Mun mielestä mieluummin joku tollainen kuin jenkki.

kun nyt ollaan päästy tohon katurata osastoon niin miten ois duratec magnetic t9, runko lienee kevyt valmistaja ilmoittaa rungon painoks 1250 grammaa ja orkkis haarukan kanssa 1820g vaihdat täys hiilari haarukan ja pääset varmaan lähemmäs 1700 gramman runkosettiä. tossa vielä linkki geometria taulukkoon geometria edit. ja siis runkosetin hinta 639 euroa ja ilman haarukkaa 603 euroa. suoraan tskeistä valmistajalta. edit.2 ja 100 euroa lisää niin saat samalla 360 grammaa painavan haarukan eli siis runkosetin ilmoitettu paino yhteensä 1610 grammaa.

Biciolli - 19:02, 9.6.2012 » [b]BICIOLLI[/b] [i]Orłowski[/i] Aloitan uuden projektin.

http://img801.imageshack.us/img801/6538/biciollifiksivaritvga.jpg

Jatkoa seuraa . . .

ois pitäny arvata että tästä tulee foorumin seuratuin projektilanka
Afa - 11:37, 6.9.2012 »
Biciolli - 19:02, 9.6.2012 » [b]BICIOLLI[/b] [i]Orłowski[/i] Aloitan uuden projektin. Jatkoa seuraa . . .
ois pitäny arvata että tästä tulee foorumin seuratuin projektilanka
Tarkoittanet varmaankin "speksauslanka". Kelpasi ajaa hieman tuolla klassisella lasten kokoisella teräspyörällä syömään Jumboon patonkia ja tulla takaisin vain huomatakseen että täällä on taas LELUMIINIÄ listalla lisää.

Kyllä mä sanon että BICIOLLI DIE JUDEN pitäis olla TITAANIA!
Ootko miettinyt sitä Olli? Alumiinin keveys ja teräksen ulkonäkö, puhumattakaan ominaisuuksista.

Joo. Porukkaa on niin helppo provosoida!

Biciolli - 13:50, 6.9.2012 »

Joo. Porukkaa on niin helppo provosoida!

tuo on vähän näätämäistä. Ensin pyydät apua ja vaadit porukkaa googlettamaan sulle vastauksia ja sit tulet kertomaan, et oletkin vain tietoisesti provonnut.

touche ja zorro sekä judolyönti

tuure on tullut kostamaan.

Manaatin kosto

“Porukkaa on niin helppo provosoida!”

edit: LULZ I WINZ ARIEL

Biciolli - 13:50, 6.9.2012 »

Joo. Porukkaa on niin helppo provosoida!

http://pics.livejournal.com/inverarity/pic/00005q7e

Kyllä minä ihan tosissani olen. Se pikkusormi ja tunteella valitseminen olivat provosointia, kun alkoi kyllästyttää epäasialliset ja jopa loukkaavat kommentit.

Tästä on ollut yleistä hyötyäkin. Kohta saadaan oma säie, jossa on jatkuvasti kasvava runkotaulukko kuten kiekkosäikeessä on pinnataulukko.

Hei onks jengi kuullu tän biisin?

Tosi hyvä! :slight_smile:

EI LAITETA NIITÄ URL-TÄGEJÄ VIDEOIHIN

Oliskohan tää foorumin turhin lanka?

tääki on mun mielestä parempi:
https://www.yksivaihde.net/old/6603

Kokotaulukolle on perustettu oma lanka. Täydennelkääpä sinne.