Projekti: Bianchi Pista (ku pojat kiusaa)

Vähä apdeittii ku ku ku.

Tossa siis kun istuttiin todnäk viimeistä kertaa tällä kaudella skenelaiturilla, siin oli Turo ja Sami ja Frede ja Lepe ja Munis, ni Sami siin heitti vähän silleen idareyou-hengessä idean mustasta speksauksesta. Ni piti sit testailla hieman arnoldisointia heh juum. Olin aika laiska noiden pohjatöiden kanssa, tietty. Mut veiveistä tuli yllättävän hyvät! Ratas oli tosi naarmuinen ja rottainen, joten se jäi aika rumaksi. Ekan kolmen kilsan jälkeen ketju oli syönyt anodisointia jo rotan lailla, mutta so not, vaihdan tohon sit jonkun mustan DA:n kun en enää kestä kattella. Satulatolppa on ilmeisesti jotain vammaista (tai ainakin vammaisempaa) valuseosta, eikä suostunut imemään väriä mitenkään riittävästi. Tolppa jäikin tommoseksi smoky gray -tyyppiseksi, mutten jaksa siitäkään kilareita vetää. Olenhan hieman tällainen trollausjäbä kuitenkin. Vaihdoin samassa rytäkässä polkimetkin vähän köykeempiin ku oli kaapissa jemmassa. Välitys nyt 49/19.






http://viilipurkillinen.kuvat.fi/kuvat/yksivaihde/Rossini/10.jpg/_img900.jpg
http://viilipurkillinen.kuvat.fi/kuvat/yksivaihde/Rossini/11.jpg/_img900.jpg

Satulan kulma on ehkä vahingossa turhan virallinen, mut käännän sen kello viiteen ihajjust

e: Niijoo ja musta takaratas vielä uupuu. Muuten se on varmaan niinku siinä.

Hahha, sä teit sen! Iha paras.

Sit viel ne tarrat.

Mustat kammet sopii tohon mainiosti. Tolpasta tosin oon eri mieltä :slight_smile:

kyttyra - 16:05, 8.10.2012 » Mustat kammet sopii tohon mainiosti. Tolpasta tosin oon eri mieltä :)
Samaa mieltä, huutaa kirkasta tolppaa.

Antsa, jooh vähän samaa mieltä ton tolpan kanssa. Vetelin nyt samaan syssyyn senkin, mut saahan sen takas kirkkaaksi suht iisisti. Lähinnä trollailumielessä pakko testailla :stuck_out_tongue: Vaihan syksyn pimeysajoihin tohon kyl ton Lightskinin

Freden tarroille edelleen jyrkkä ehkä.

Tyylikäs peli ja erityisesti mustat kammet sopivat hienosti. Oliko anodisointi toimitettu ammattilaisella vai itse kotikonstein? Mun on pitänyt jo pitkään vaihtaa yhtien kampien väriä juurikin mustaksi, siksi tässä utelen.

trollausjäbä hei, hyvää duunii.

Piti tulla uudestaan kattomaan. Hieno peli hei Hussla God!

Tarrat juu, kaiken maailman noname fillarit on niin nähty juttu.

^^^Ei oikeastaan kumpaakaan. Ammattilaista en käyttänyt, itte tein, mutten ihan kotikonstein tai -oloissa. Oli järeää virtalähdettä, paljon hukka-alumiinia jne käytössä.

Palkonkos nuo kiekot painaa?

dpstyles - 17:02, 8.10.2012 » Palkonkos nuo kiekot painaa?
Ei Matti kuitenkaan niitä oo punninnut, mä arvaan että [s]noin[/s] reilut (koska 36h kehät) 1800 grammaa ilman ratashommeleita ja vannenauhoja :)
dpstyles - 17:02, 8.10.2012 » Palkonkos nuo kiekot painaa?
Omistaja toki tietää varmaan tarkemmin, mutta veikkaisin jotain 1750 - 1850g väliltä. Tää kyllä näyttää pirun hyvältä! Paitsi toi musta tolppa.

Siisti filo ja kivan tiukka. Ei tarvii laittaa dekaaleja tai maalia.

No onhan tää nyt ihan helvetin siisti! Musta stemmi viel ni avot.

Nojuu en kyl oo punninnut mitään muuta ku jauhoja viime vuosina. Noi navat on toki köykäset, oikein nauratti kun tulivat postissa, toisaalta TB14 ei oo mitkään kevennyskehät. Koko pyörän vois tietty joku päivä punnita.

Diggailen kyllä tuota tolppaa noin niinkuin itsenäisenä osana, vaikkei sovi tohon settiin 100%. Noi mustat Campan veivit kyllä vois olla, ja jäädä, ja pysyä. Logo puskee komeasti esiin.

LRM - 17:13, 8.10.2012 »
dpstyles - 17:02, 8.10.2012 » Palkonkos nuo kiekot painaa?
Omistaja toki tietää varmaan tarkemmin, mutta veikkaisin jotain 1750 - 1850g väliltä. Tää kyllä näyttää pirun hyvältä! Paitsi toi musta tolppa.
Referenssinä omat hyrrät vähemmillä ja kevyemmillä pinnoilla: Etukiekko: Mack LF 28h + DT Revo + TB14 = 790g Takakiekko: Mack LF fix/fix 32h + DT Revo + TB14 = 900g (sis. 2kpl lukkorenkaita)

siisti ratsu! tykkään

Satulatolpan samettinen usvaisuus on paras. Houkat eivät ymmärrä.

Satulan kärkeä reilusti alas.

Juuumantsukka juu kun onkin HIANO! Mitäs muuten käytit väriaineena? Tohon vielä mustat Rossin ei kun siis Bianchi -decaalit niin A vot!

Väriaineena jotain Citymarketin tekstiiliväriä, jonka merkkiä en muista. Ei ollu Dylonia. Väri toimi ihan hyvin noihin kampiin ainakin.

No jos nyt niistä dekaaleista. Ainoot mitä voisi kuvitella ovat nämä, ja nimenomaan noi musta-harmaa-valkoiset. Mut emmä tiä oikeen göö bäy, kyllähän noista muhveista yms löytyy isoja ärriä ihan riittävästi. Enkä oikein valtavasti tykkäile yleensäkään ylenpalttisista dekaaleista. Mut kattoo ny.