Projekti: Arpi Helena

http://static.comicvine.com/uploads/original/7/73500/2420323-arnold_terminator.jpg
Ihan hyvä toi on noi, hankit jostain vaan T-800 -tarran tohon.

Arpi-helena on hyvä nimitys tälle. En taida ainakaan vielä maalata, mutta katsotaan jos joskus myöhemmin maalaisikin. Mutta ei ole epäkeskokeskiötä.

Juuh elikkäs runko 1600g ja haarukka 580g, mun mielestä ihan ok.

Onhan tää jo edistyny, mut kampie asennukses meni suht kauan kun kuulemma oli niin paljon töitä ennen tätä, mutta työ hoitui hyvin ja päästyäni kotiin kasasin pyörän niillä osilla mitä tähän tulee melkein jäämäänkin (lukuunottamatta eturengasta ja toisen stemmin haluaisin). En tiedä onko bullis ihan mulle tarkotettu, mut onneks löytyy riseriki jos jostain löytyis vaan joku kiva stemmi sen pariksi. Pidemmittä puheitta siinä se nyt olis lähes valmiina.

helkama3

helkama4
Ja juu tankoteipit asennan myös kun kerkiän.

Onhan tämä aivan perverssi tapaus, mutta täytyy sanoa että olet saanut loihdittua tästä ne parhaat puolet esiin.

zykkeli - 19:25, 11.8.2014 » Onhan tämä aivan perverssi tapaus, mutta täytyy sanoa että olet saanut loihdittua tästä ne parhaat puolet esiin.
Tässä kiteytettynä, hienosti. Hyvä.

Etukiekko vaihtoon ja laita se riseri kanssa. Sit vaa raidooo!!! Hyvä tulee.

eisssssssssssss
hyvin tehty. näin tän visalla, livenä näyttävä runko.

On mulla kokomusta 40mm syvällä kehällä oleva täysinmusta kiekkokin, mutta painaa kuin kivi niin ei oikein innosta. Tulee vielä muuttumaan hiukan kun on pieni visio takaraivossa :smiley:

Kova. Zykkeli sanoi oikeastaan olennaisen. Arvostan projektia.

No huh huh jottain tällästä minäki tarviin.

T Y K K I

Silittelisin Hellun arpea ihan-millon-vaan, mut vakavampaan kyytiin saattasin olla liian arka.

Aa tähän meni mun ex kammet ja ilmeisesti etukiekko myös…

looking good

Khyyyl

Jännä geo, tuossahan istutaan melkein taka-akselin päällä. Ei tästä oikeen voi olla tykkäämättäkään.

Rungon satulaputken kulma on jäätävä mindfuk, mutta Hellu on aina Hellu. Greisimeno.

Yllättävän kowa! Bulliksen kans on kyl aika timewarp asento. Pistä riseri niin luulis keulivan kivasti.
Paikkamaalaamattomuus on jees. Vielä jos jopa saisit saumaa/paikkausta korostettua vois olla viel kovempi! Vaikka punasella maalilla rikospaikan rajaus, tai en tiiä

Nyt on riseri kiinni. Kuvaa en ottanu ku unohtu. Mut ihan kivalta se must silläkin näyttää. Riserillä varmaan kivempi ajella, mutta nooh huomenna se selviää 8) Ja jotain stemmejä saa ehdotella, voisin ostaa pois jos on nurkissa pyörimässä, koska pitäis saada vaihtoehto ohjaamot jos vaikka välillä vaihtelis. Mustaa pitäis olla koska ampiainen.

vitu siisti