Projekti: #5W

En olisi halunnut olla mukana tätä trendiä aloittamassa.

Ei mutta, VPCX odottaa! Ja tykkään väristä.

Sirkus - 22:03, 7.10.2013 » Ei oo tarpeeks lyhkäsiä rattaanpultteja
https://www.agrimarket.fi/Liitetiedostot/Upload/VIILA_PUOLIPYÖREÄ_KAHVA_8_BAHCO_7311518000455.JPG

Älä huoli. Tää projekti on ollut ajatustasolla jo reilu vuoden. Säännöllisesti on tota sun equillaria tullut kateltua täällä webissä. Krossi kiinnostaa kovasti ja tämä sattui tulemaan vastaan ja sopimaan sivaribudjettiin enemmän kuin hyvin.

Aerodynaamisen näköinen, siis nopea?

Mua hämää itteeni hirveesti toi rungon slouppi, mutta vertailin ohjaamon korkeutta maantie- ja retkipyörään sen ollessa nyt aikalailla samoilla linjoilla. Pitää vaan testailla, luulen että tuota joutuu tuosta nostamaan / lyhentämään. Neuvoja ja vinkkejä otan vastaan mielelläni. 110bcd ratas tarvittaisiin, nyt on 38x17 enkä ymmärrä miksi se tuntuu yhtäkkiä niin raskaalta, vaikka on 23/25 kumit. En tiedä tekeekö tuo biopace sen vai mikä. Siitä tosin haluan eroon mahdollisimman pian. Ratasta saa tarjota, katotaan sen mukaan taakse sitten sopiva. 18t mulla jossain saattaa olla. Ja kumeja täytyy alkaa etsiä hiljalleen myös.

Sirkus - 23:06, 7.10.2013 » Mua hämää itteeni hirveesti toi rungon slouppi, mutta vertailin ohjaamon korkeutta maantie- ja retkipyörään sen ollessa nyt aikalailla samoilla linjoilla.
Jos mittasit vaan lattiasta tankoon, ni ei oo varmaan ihan vertailukelpoinen tulos, kun toi keskiö on luultavasti monta senttiä korkeammalla kuin verrokeissa.

Ketju voi vähän hirttää menoa, jos biopace on ollu väärässä asennossa ketjua kiristäessä.