Principia-klubi — ilmoittaudu, postaa omasi + fiilistelyt ja disautukset

Ajattelin speksata RSL6:seen uutta haarukkaa, vähän modernimpaa ilmettä. Mitä mun pitää ottaa huomioon raken ja muiden teknisten sopivuuksien suhteen? Esim. suora Wound Up tms. kiinnostaa.

1 Like

omat fiilikset principiasta (rex e pro joka mulla oli joskus 5v sitten) kyl hyvin summattu tossa hauskassa ylläolevassa kuvassa. naama koko ajan irvessä pakko vääntää kun on nii saakelin jäykkä ja täristävä :smiley: takana tulevan C40 taas omissa pilvilinnakuvitelmissa todella ihanan pehmeä plaanaajan valinta. Kuskin naamakin ilmentää sitä ohuen hiilarirungon ihanaa rentoutta ja ylivertaisuutta

1 Like

Ääh mul oli pitkään hieno Wound Uppi mut myin sen yhelle palstalaiselle.

e. Tai hitto olikos niin että itse asiassa myin sen eka yhelle palsatalaiselle, ostin takas toiselta ja myin lopulta kolmannelle.

Happamia sano kettu. Vaikka oot kyllä oikeilla jäljillä kovuuden suhteen heh.

Tää tuli vihdoin valmiiksi. Koko projektin ideana oli kokeilla miltä tollanen aikansa huippuluokan alurunko tuntuu. Ja @mustAfa :n kuvaus on aika osuva. :slight_smile:

Jäykkä on. Nopea ja kiipee hyvin kans. Kuvan setupilla karvan päälle 8 kiloa. Maantiepolkimilla ois alle kasin, mut aattelin käyttää tätä lähinnä työmatkoilla ja sekalaisiin ajoihin ni laitoin spd:t.

10 Likes

Todella nätti yksilö siinä! Kesä on täällä ja rsl:n vois kohta hakea ullakolta.

Jätän tämän vielä tähän:

Kengät kesän rientoihin

1 Like

Tuosta ratajaostoon mukaan

Principia track saksan ebayssä

3 Likes

Oisko jollain kiinnostusta ostaa tää? Maantiepyöräilyt jäänyt ja voisin tehdä tilaa varastoon. Nykyään Thomsonin setback tolppa ja slr satula.

Tähän ois ny kiekot rihdattu, saiskohan ens viikolla ajoon, vai meneekö 2 vuotta lisää…

1 Like

Kummatkin Principiat kokenu isohkoja muutoksia ja rata nykyään tällanen. Miche pistard air kammer, joku 680mm riseri.

8 Likes

Mun Principia ei oo kokenu mitään muutoksia muuta ku saanu huonepölykuorrutuksen!

tää on kyllä fresh & cool

1 Like

Mun oma taas pyörävarastopölykuorrutuksen.

1 Like

Mä laitoin lokarit ni en kehtaa pistää kuvaa.

2 Likes

Pistä vain! Tämä on turvallinen, hyvän mielen Principia-lanka.

oiskohan täällä joku joka ottais mun käsistä mustan priimakuntoisen cantitappisen 20,5" principia msl -rungon poies? keulan pidän itellä ja varmaan muutkin palikat. runko on liika iso mulle. en oo vielä lyöny kauppoja lukkoon kun on massiiviset keulakelailut päällä…vai kelpuutatteks vaan ei-mtb principiaa?

e: oliki emäputkessa 4cm halkeama.

täs ois nyt sit urotekoihin, askarteluun tai johonki sisustukseen noukittavissa turun seudulla jostaki. voin kippaa pajalle jossain kohti. saa ainaki pullotelineen ja oktalink 1 keskiön. on toi kyl ohkasen oloista putkiloo ja maalituntuma vielä tehostaa. oisko niitä happokäsiteltyjä? ei oo pro-malli kuiteskaan.



1 Like

Voi voi onpas surullista että halki.

Eikö täällä pyörinyt vuosia sitten kuva Helkamaksi teipatusta Finnpekista, josta oli emäputken halkeama tigattu umpeen. Keltainen pyörä muistaakseni oli. Ei nyt varsinaisesti liity asiaan, mutta korjattavissa tuokin varmaan on.

Harni homma mut eihän toi nyt mikään kummonen artefakti taida olla.