Porukalla Tukholmaan muotipyöräilemään?

Kuten Miglos tuolla Konkelin matkakertomuksessa jo mainitsi, ollaan mietitty että olis fantsua tehdä tässä alkukesästä viikonloppureissu Tukholmaan.

Tarkoitus olis mennä laivalla molempiin suuntiin ja viipyä yksi yö Stokiksessa. Muistaakseni ainakin [s]Tallink[/s]Silja tarjoaa laiva+hotelli (A-hytti ja vaikkapa Hilton Slussen) paketteja hintaan ~150€/naama, jos hytissä 4 matkustajaa.

Kiinnostuneet kertokaa, keskustelu on avattu!

Kiinnostusta olisi, vapaista viikonlopuista ei vaan vielä mitään hajua.

Semmosta tuli vielä mieleen, että tuohon voisi yhdistää pienen groupriden: gmap-pedometer.com Eli maisemareittiä Turkuun yöpymisellä esim Tammisaaressa. Turusta halpalaivalla yli Tukholmaan ciccailemaan ja sieltä hotellin jälkeen suoraan laivalla stadiin. Tämä idea ei varmastikaan tule halvemmaksi ja saattaa aiheuttaa lievää säätöä aikataulujen yms kanssa, sekä toisenlaista uupumista kuin yön yli laivalla.

Jiah. Saattojoukoiks vois ainakin lähteä.

Auts, 100km / päivä tohon alle on mulle kyllä liikaa, pitäs laittaa pieräilyhousutkin ja kaikkee epätrendikästä…

mä oisin siis sellasen helsingistä lähtevän nössömatkan kannalla.

Joo, ehkä toi siirtymäajo menee vähän liian urheilulliseksi, sen vois pitää omana projektinaan ja keskittyä muotipyöräilyreissuun. Olisi kyllä siisti käydä kesäaikaan pyörähtämässä burger kingissä…

Helsinki - Turku groupride on loistoidea! Olen salamana mukana, jos vain viikonloppu osuu kohdalleen.

grouPRIDE?

^ mä ainakin kannan ylpeästi niitä sateenkaaren värejä lippiksessäni. jos yhteisajelut miesten kesken pelottaa niin ei ole pakko osallistua.

Mutta kesäretki Stokikseen kiinnostaisi kyllä jos vaan aikataulut sun muut natsaa.

+1 Nössömatka

Turun kautta… uskaltaako sitä? Olen “easy riden” puolella.

Nonni, valittin diktaattorimaisesti Migloksen kanssa molemmille sopiva viikonloppu ja reissun ajankohdaksi muotoutui pe 5.6 - ma 8.6. Siljalla ei ollut enää keskustan hotelleissa tilaa, joten pitänee mennä Viking Linellä.

Meillä on nyt varattuna 1 kpl 4 hengen hytti ja 2 kpl 2 hengen huone Stokiksen Hotelli Odenista. Hintaa tälle setille tulee 452€, eli 113€/nenä. Meitä on nyt lähdössä mun lisäksi Miglos ja Daniel, eli tähänkin settiin mahtuis vielä yksi lisää.

Jos enemmän porukkaa haluaa lähteä samaan aikaan, kannattaa soittaa Viking Linen varausnumeroon, kun niiden paketteja ei pysty netistä varaamaan…

Tuli vastaan reklaami, jossa mainostettiin Tallink Siljan Tour De Tukholma -pakettia
http://www.tallinksilja.com/NR/rdonlyres/88DA8646-AD3C-4FA7-881C-6FBF73335986/0/tour_de_tukholma_wide.jpg

myö ollaan varmaan huomenissa makselemassa tota omaa reissuamme. Jos ei ketään neljättä innokasta lähtijää löydy, lähdetään varmaan kolmistaan ja vaihdetaan 2x2h huone yhteen kolmen hengen huoneeseen, laittakaa vaikka tähän jatkoa jos nappaa.