Poolo cup 2010

Vastasin jo. Mutta kasatkaa ensin se 3 hlön joukkue ja ruvetkaa lämimään heti kun on keliä. Tarkennuksia säännöistä tulee heti kun niitä saa mietittyä. Koko PooloCup tuli mieleen öbaut samana päivänä kun ensimmäisen viestin kirjoitin.

Pitäkääpä lavat vielä ainakin kuukauden verran housuissa… ulkona on vielä lunta.

Pelisäännöthän ovat suomitetut versiot säännöistä, jotka löytyvät hardcourtbikepolo.comista ja ne ovat suurinpiirtein seur.laiset:

-3 hlön tiimi.
-mailan kärjellä maalit, myös kiekosta yms. kimpoavat osumat jotka johtavat maaliin lasketaan.
-jalka maassa ei pelata, mikäli tupeksii… pois tilanteesta ja “täppäämään” kentän laidoissa oleviin “täppäyskohtiin”, jotta on taas mukana pelissä.
-maila on käden jatke, joten sitä ei paiskota.
-pidetään peli herraskaisena ja vältetään mies- ja erityisesti KALUSTOtappioita.
Ja ihan vaan kaikkien kiusaksi, saatetaan pelata stokki-mailoilla mikäli ponssi onnaa, eli kaikki pelaavat samanlaisilla mailoilla.
-hauskaa tulee pitää.

MUUTOKSIA SÄÄNTÖIHIN VOI SEURATA, JOTEN NILLITYSTÄ EI SUVAITA.

…ja ja sit jos/kun maakunnista muodustuu joukkueita, toivoisin heidänkin ilmoittautuvan tuonne helsinkimess-osoitteeseen, jotta pysyy näpissä kuka pelaa ja kuka voittaa ja kuin paljon.

tosiaan kun lumet alkaa vihdoin sulaa niin päästään pelaamaan jo ennen cupin virallista alkuakin, eli kokeilemaan varmasti pääsee jos laji ei ole ennestään tuttu.

mutta mitä, eikö kukaan speksaa vielä oikeaa poolopyörää?

^kannatan samanlaisia mailoja! Jotkut rötväleet ovat saaneet kohtuutonta pallonkuljetusetua oikean mittaisesta lavasta…

Eikä sit taivutella niitä lapoja! Ja jätetään ne puuhelmet himaan!

Jarruttomaan muotipyörään jossa on häkit laitetaan sitten ne remmit kanssa jookosta. Ihan vaan ettei vastapelaajia pelota niin paljon.

^ ja mites ne etutartsit…? muistan nimittäin jonkun insidentin viime kesältä.

pitänee alkaa väsäämään muovi?levyjä ainakin etukiekkooon. Muistan nähneeni joskus netissä jonkin teko-ohjeen tollasiin pinnasuojuslevyhärpäkkeisiin. Ei sulla jussi ollu mitään linkkiä?

Ei oo linkkiä mutta “sakset, pahvia ja paukkulankaa”?

Mitä jos sataa? :wink:

Haluan elää vaarallisesti enkä tee mitään hipstaakkeleita pyörään. Ja tulen vaihdepyörällä.

Vitu! Mä en ala, liikaa sääntöjä!

Ei, oikeasti puskee aika kovaa poololiekkiä päälle. Mun heitto painorajasta oli vitsi, joka johtaa juurensa edellisvuoden poolopeleihin ja maantielenkkeihin ChainThugin kanssa.

Oliks tää se kun Pappa ja Möly ajoivat pillinvihellyksestä lasipalatsilla toisiaan pahki? Lisää sellaista, se oli lystikästä. Taidan mennä itsekin pyöräkellariin lämimään.

Buhahahaa! 1,5s ja kaksi kaveria telakalle. Poolon kokeilijoita oli sen jälkeen tarjolla runsaasti.

jos luulee olevansa kesä- ja heinäkuun poissa stadista on viissiin luultava olevansa poissa myös koko cupista? vai voiko pelata osan cuppia vahvistuksena, jos se cuppi nyt vaikka venyisi toukokuun tai elokuun puolelle? luulisi jonkun muunkin ulkoiluttavan fillariaan helsingin ulkopuolella kesälomillaan ja olevan täten poissa jostakin pelistä?

^^Tosiaan, taisin olla ainoa ensikertalainen…

Heppistä. Pääkaupunkiseudulla kesän asun niin olisin todella kiinnostunut pääsemään johonkin joukkueeseen mukaan. Kerran olen käyny pelaamassa, siellä oli ainaki tnts sillo ja vissi joku santuista. Toukokuun oon ulkomailla niin sen jälkeen voin alkaa tosissaan pelaileen. Löytyiskö tilaa?

SanttuT - 15:06, 9.3.2010 » Mun heitto painorajasta oli vitsi, joka johtaa juurensa edellisvuoden poolopeleihin ja maantielenkkeihin ChainThugin kanssa.
eika se niin just gramman paalle tarkkaa oo edes team 66,6 kanssa... Riittaa kun on kokomusta hiilikuitumaantierunko ja jonkin sortin kasityotaitoa :-)

Kesävälitys 66,6, kesäpaino 66,6kg. Pooloa en osaa pelata.

Hienoa että cup toteutuu!!!

Tuun mielelläni mihin tahansa joukkueeseen. Veikkaan ettei synny mulle parhaiten sopivaa erillistä alle a) 65kg, b) kasvissyöjien tai c) yli 35 vuotaiden papparaisten joukkuetta. Vai löytyiskö tollasiin spessutiimeihin kiinnostuneita?

b) ja c) osus.

Onko muuten “hyvä” pallo chainthugilla tallessa vai onko se “hukassa”… toivoisin siitä virallista kisapalloa.

2 tiimiä on ilmoittautuneet:
-team amuliini
-ihb - inward heating bastardos