Poolo cup 2010

Hihiihohoo!

Ensi kesänä lyödään taas pallukkaa. Tällä kertaa ei puristeta yhden päivän rypistystä vaan pelataan silleesti pitkän kaavan kautta. Tarkoitus olisi saada ainakin parin kuukauden ajaksi “totista” poolokilvoittelua ja sitten lopuksi finaalit. Eli vähän siihen malliin, että esim. joka keskiviikko ja lauantai olisi pelailua ja yleisen huvin lisäksi olisi aina yksi cuppiin kuuluva peli jonka tulos otettaisiin ylös. Tällä tavoin kaikki pääsisivät joskus pelaamaan “tosissaan”.

Riippuen vähän tiimeistä, mutta sellaista olisi mielessä jotta olisi vähän niinkusta runkosarja ja siittä x määrä jengeistä pelaisi (jotka olisi tiukimpia) finaali/playoff-meiningissä lopussa.

Pikkaisen on vielä talvi ja kaikki ei ole ihan selvää, mutta periaate on kutakuinkin tuollainen.

Myös hieman puhetta on ollut, että Pyörähuolto.com tarjoaisi Fixie.inc-malliset mailat peleihin, eli mailattomatkin pääsevät helposti lyömään palloa… sen lisäksi aina on ollut mailaa lainassa.

Haluttaisiin mahdollisesti aluksi tiimien muodostusta… jos vaikka Toukokuun loppuun mennessä saisi jotain tiimejä olisi jees: helsinkimess [@] hotmail.com

Tilanne 28.7.2010
http://lh3.ggpht.com/_TEPpUNexkxk/TFm0ChLPlLI/AAAAAAAABZw/5axYFC_OBtY/s512/poolocup2010pikku.jpg

kuulostaa hyvältä.

kuka tulee mun joukkueeseen? …tai ehkä paremminkin, kuka ottaa mut tiimiinsä?

Mieletöntä! Mä tuun ainakin joukkuun kera tai ilman pelaamaan. 66,6 kilosten jengi vois olla taas poikaa. Tosin mun pitää laihduttaa 0,3 kiloa, ehkä se kesään mennessä onnistuu. Chainthug painii samassa sarjassa mun kanssa, kuka tulee kolmanneksi?

^kuulostaa saatanan kovalta tiimiltä. Poolokesää odotellessa.

JEs. tätä on odotettu.

^^^ joo mulla on kans hieman talvilaskia paalla, mutta eikohan ne ala tirisemaan kun ilmat lampiaa ja paasee lenkille… Uskon etta kauden alussa hohtaa vaa’an naytossa punaisena taas tuttu pedon merkki.

mun tiimin nimeks tulee 3 inches high and rising ihan vaan ohjaustangon perusteella. Tietysti, jos kaikki jäsenet ei pääse ko lukuun, niin sit tiputetaan.

No mä otan haasteen vastaan ja pudotan lukemiin 99,9 - Joukkue Keskiraskassarjalaiset.

oisko kääpiöille eli alle 175 cm:lle oma tiimi. Mä ilmoittaudun kapteeniksi! :slight_smile: Muita?

TippaKypara - 19:23, 7.3.2010 » oisko kääpiöille eli alle 175 cm:lle oma tiimi. Mä ilmoittaudun kapteeniksi! :) Muita?
174cm eli kriteerit täyttyy, pooloa en kyl vielä osaa pelata

Eiks kukaan halua lähteä keskiraskaisiin panttereihin?

Ei taitais keskiraskaisiin riittää massa vaikka kuin söis. Mites ois TEAM AMULIINI?

Pääseeko maakuntasarjojen parhaat suoraan finaali/playoff-meininkeihin?

Pääseenkö TEAM AMULIINiin mukaan? Mun Volvoon ei magneetti tartu!!!

No siinähän meillä on sit tiimi.

^^pääsyvaatimukset täyttyivät

Mo’s Mallet tilaukseen vaan nyt sit, mutta mihin jengiin pääsee yli 100kg massalla?
Voisin olla sellainen luottopakki, niinku NESin Ice Hockeyssa.

askopee - 21:22, 7.3.2010 » Pääseeko maakuntasarjojen parhaat suoraan finaali/playoff-meininkeihin?
Mun piti juurikin ehdottaa että muut kaupungit järjestäytyy vastaalla tavalla ja tehdään tästä sitten jossain muodossa koko maan kattava sarja.

ilmoittaudun nappulajoukkueesedn,jos muutaman poolosession kokemus riittää.onko se sit alle 175cm/75kg/52cm or less runko

  1. Joukkue on kasattu ja ilmoitettu. Tosin on tätä kevättä vielä. Jussin ajatus ulkomaista on hyvä. Jokainen kaupunki järjestäköön oman karsintansa ja lähettää edustuksensa sitten finaaliin sitten myöhemmin. Suruja, murheita?