Pöllitty Turussa

Tosi hyvää huomenta…

Kelta-musta Swobo Sanchez 53cm. Runko John Deeren keltainen. Muut osat (pääosin) mustaa. Mustat Deep-V:t mustilla nippeleillä ja pinnoilla Grand Compen mustissa navoissa ja Continentalin kumeilla. SQ-labin 6.11- satula. Mustat BLB-tuplaremmit. Laitan kuvia jahka töistä pääsen.

Turkulaiset varmastikin tietävät mistä pyörästä on kysymys. Lukkoon kiitos ja ilmoitusta.

Voi helvetti.

Pidetään silmät auki.

edit: Kiitos Toni

Tutka päällä. Toivottavasti löytyy.

toivottavasti löytyy.

Tutka päällä, katselen Raisio-Turku väliltä kun pääsen töistä.

Pidetään silmät auki.

EDIT: Missä päin tämä vietiin?

Pyörä lähti siis mun pihasta eli Puolalankatu 4 c. Sisäpiha jonne ei pääse kuin aidan yli tai portin läpi 24h…

Paskaa!
Onpahan ainakin tunnistettava (ja turkulaisille tuttu) pyörä, joten eipä tarvi arpoa, jos tulee vastaan. Jos joku onneton on tuon “käyttöpyöräksi” varastanut, niin kovin pitkää ajojaksoa ei voi uudelle kuskille ennustaa. U-lukkoa ensin kuskiin ja sitten pyörään.

Onko jollain varmaa tieto, että onko Kryptonite mini-u:n vakuutusyhtiöiden (If) hyväksymä lukituskäppäle?

On se. Eikä ne mitään lukon merkkiä kyselleet.

Ei helvetti et vei sitten komian pyörän. Toivottavasti löytyy. Jos sattuu joskus tuleen oulussa vastaan (erittäin epätodennäköstä kuitenki), ilmoittelen.

Eihän ne kysele, mutta jos joku sitä tarkemmin joskus sattuu katsomaan ja huomaa, että tuosta lukosta pyydetään myös korvausta niin sitten saattaisi käydä köpelösti. Mutta näinhän ei käy jos se on hyväksytty kappale.

Finanssialan keskusliitto
Linkatun sivun perusteella voisi päätellä, että lukko on hyväksytty

edit
ja linkki kuntoon

edit2
jokohan se nyt toimii

^ ei muuten toimi vieläkään, ip verification erroria pukkaa. Copypasta/Screencap?

Ja tosiaan yllätys olisi jos tuo ei tyyppihyväksytty olisi. Paljon halvempaa ja rakenteeltaan köykäisempääkin tavaraa tiedän hyväksytetyn…

pitää ehkä mennä jopa kruisimalla kattelemaan…

millä ne niitä lukkoja katkoo? vai liekö vaan pyörä autoon ja parempaan pajaan työstämään? ei voi tietää

Tunkki tuonne väliin ja poks? Luulis olevan aika tehokas tapa. Siks itte yritän lukita aina niin ettei ois millekään työkalulle yhtään tilaa.

pyörä löytynyt Tuureporinkatu 6 autotallista. Ainoa vaan se, että se on taloyhtiön pyörähäkissä Eikä sinne Pääse ilman avainta. Kaveri jolla on autopaikka tallissa Oli bongannut pyörän. Poliisi Ei ole enää auki Eikä hätäkeskus luvannut, että sieltä Partio liikenisi pyörää hakemaan. Itse kun juuri tällä hetkellä olen tietenkin Helsingissä…

Eli jos joku tuntee jonkun joka tuossa taloyhtiössä asuu niin pyörälukkoon ja ilmoitusta tänne, kiitos!

pyörä löytynyt Tuureporinkatu 6 autotallista. Ainoa vaan se, että se on taloyhtiön pyörähäkissä Eikä sinne Pääse ilman avainta. Kaveri jolla on autopaikka tallissa Oli bongannut pyörän. Poliisi Ei ole enää auki Eikä hätäkeskus luvannut, että sieltä Partio liikenisi pyörää hakemaan. Itse kun juuri tällä hetkellä olen tietenkin Helsingissä…

Eli jos joku tuntee jonkun joka tuossa taloyhtiössä asuu niin pyörälukkoon ja ilmoitusta tänne, kiitos!

Koputtelemaan johonkin oveen että saa pyörävaraston oven auki ja pyörän vähintään lukkoon?