Polkupyöräilykerho (HKI)

Harkintaan. Fiksi/sinkula/jäykkis-meiningillä?

Mulla on vaihtoehtoina joko Tricrossi tappovälityksellä tai täpärimaasturi. Taidan tulla jälkimmäisellä, kun fiksi oli vähän turhan paha eilen metsässä. Liikaa pehmeää lunta.

Mä lähden jouskarilla, mutta meidän perheen kau(n/h)istus on varannut lauantain shoppailuun ja kaipaa minua kantamaan ostoksia. Eli siis lähden sunnuntaina jos lähden.

Mulla on viikonloppuna ikävästi työestettä molempina päivinä, eli jää osaltani väliin. Jos sää on samanmoista kuin eilen, uskoisin että kannattaa valita kevein maasturi joka tallista löytyy, sitä on kivampi tunkata mäkiä ylös ja alas… :wink:

Klo 12 lauantaina edelleen ajankohtainen? Täpäri vai cx-fiksi? Mikä on tarkalleen Laakson kenttä? Nimim. Uushelsinkiläinen

Kyllä mä tuun täpärillä, mutta olisi mainiota, jos Kare tai joku muu reiteistä tietävä tulisi mukaan. Itse kun en muista keskuspuiston reiteistä yhtään mitään.

La 12 http://omakaupunki.hs.fi/mesta/80756706/Laakson+kentt%25C3%25A4

Mä tarkoitan Laakson kentällä lasten liikennekaupungin takana olevaa hiekkakenttää. Siis se kenttä, missä oli aikaisemmin niitä dirttihyppyreitä. Osoite esim. Auroranportti 2.

Mä en pääse lauantaina ajamaan, mutta sunnuntaina lähden klo 12. Laakson kentältä kohti keskuspuiston polkuja.

Laaksossa on iso kenttä :slight_smile: Auroranportti 2 käy mulle. Vielä, kun mukana on reitin tunteva immeinen.

Tuhto: Minä en siis pääse lauantaina ajamaan. Toivottavasti muut reittejä tuntevat eivät ole estyneitä.

Juu, ymmärsin kyllä Santtu :slight_smile:

Minut voi laskea pois joukoista nyt kun pääsin hiihtämisen makuun. Keskuspuistossa on latuja ja niitä mennään suksilla. :wink:

Oispa mullakin sukset täällä. Jos ei löydy huomiselle vetäjää niin mäkin jään pois. Ei tee mieli mennä rikkomaan ihmisten latuja metsästä vähän väliä ulos poukkoillessa.

Ei taida räkätauti vieläkään hellittää että pääsis ajamaan :confused:

Hitto, täytynee turvautua sitten MTBCF:n viikkokruisinkeihin. En ole käynyt kunnolla pommittamassa Keskuspuistoa lumen aikaan, joten talvireitit epäselviä… Katsotaan sunnuntaina uudestaan.

Missäs kunnossa Cexcuspuiston polut mahtaa tätä nykyä olla? Lunta varmaan riittää mutta onko kotieläinten ulkoiluttajat tampanneet meille suksettomille mukavia kovia ajoreittejä?

Kävimme männä sunnuntaina (ennen suurta dumppia) santun kanssa ja ei ollut oikein polkua… tai no 20-30 cm leveää lumi-shorea riitti, mutta sitä oli pitemmän päälle tylsä ajaa. Kuvittelisin ettei tilanne nyt ole sen parempi. Mutta älä usko minua vaan käy kokeilemassa.

Näiden polkujen aktiivisena tamppaajana voin vahvistaa, että polkuja on. Mutta npolut ovat kapeita ja paikoin ei ehkä kovin monen tallaamia, joten pohja ei ole parhaassa mahdollisessa kunnossa. Mutta nyt ei ole vähään aikaan tullut kovin paljon lunta, joten koko ajan polut paranevat. Tosin pakkasta tarvittais, että kovettuisivat.

Sekaan vaan.

Joo on siellä tullut tänä talvena pyörää tuupattua polkuja ylös ja alas, ajattelinkin vaan laiskana täältä sohvasta tarkistaa olisko jo paremmin rullaavaa kourua tarjolla. Enköhän mie saa aikaiseksi lähteä itse tutkimaan tilannetta lähipäivinä.

Suosittelen kokeilemaan lähetti-xc:a

Eilen ne polut oli aika surkeet siellä missä kävin (jalan). Mutta meillä oli kymmenen jalkaa niitä tamppaamassa lisää. Se ei vaan taida auttaa, jos ei pakastu lisää.