Poistoon

fruitin paidat = epic fail

porka - 13:54, 5.5.2009 » fruitin paidat = epic fail
fruitin paidat > narina fruitin paidoista
uao - 14:32, 5.5.2009 »
porka - 13:54, 5.5.2009 » fruitin paidat = epic fail
fruitin paidat > narina fruitin paidoista
veikkaaan että fruitin paidoista napina on vaan napinaa joka johtuu siitä, että joku ikäänkuin tunkeutuu yhteisöön (tekee tunnuksen ja laittaa yhden postauksen) ihan vaan mainostaakseen jotakin, ilman että on oikeasti osa yhteisöä ja jollakin muullakin tavalla antanut panoksensa.

that being said: emmä oikeen lämmenny noista paidoista. toki voisin tämän luo tunnus ja pistä mainos -tekniikan vuoksi sanoa tuon paljo ilkeemminki mut ei ny oikee jaksais.

nii ja se vielä että “sähköpostiin voi laittaa kysymyksiä ja tilauksia” on vähäniinku semmonen en-enää-ikinä-tuu-edes-kattomaan-tätä-threadia -statement. tai no, oha se iisi hoitaa sähköpostitse kysymyksiin vastaus, mutta ois se hienoa saada vastauksia kysymyksiin, jotka esitetään täälläkin. jos sellaisia siis tulee. tai jotai vastakaikua.

Napina fruitin paidoista ei ollut mitään muuta kuin sitä, että ne ovat erittäin huonolaatuisia. Ainahan niistä jengi valittaa ja näköjään pitää valittaa vielä huomattavasti lisää, että tajutaan ettei niitä kannata käyttää.

^^Totta, mutta eipä porkankaan panos mikään ihan valtava ole tähän mennessä:

Paidoista on sano mitään.

Mun mielestä ne grafiikat oli oikein siistejä. Hyvä meininki. Tosin kannattaa ainakin harkita FOTL-paitojen vaihtamista.

porka - 16:07, 5.5.2009 » Napina fruitin paidoista ei ollut mitään muuta kuin sitä, että ne ovat erittäin huonolaatuisia. Ainahan niistä jengi valittaa ja näköjään pitää valittaa vielä huomattavasti lisää, että tajutaan ettei niitä kannata käyttää.
Fruitiltakin löytyy vähän paremmankin laatuista matskua sen perusbulkin lisäksi. Silloin niitä paitoja ei vaan välttämättä kannata myydä 15 eukkaa pala.

Lauri on mukava heppu ja ollut mukana bmx piireissä pitkään (yksivaihteisia nekin). Mun mielestä on mukavaa että jotkut viitsii suomessa panostaa pyöräaiheisiin juttuihin ja niitä kannattaa tukea jos vaan tuotteet nappaa.

Esim. Signature bmx aloitti autotallissa pari vuotta sitten ja nyt hepuilla on jo iso varasto jossa suuret valikoimat bmx osia sekä yleisölle avoin ramppi yms. Ennen tätä lähin paikka jossa oli laaja valikoima bmx palikoita, oli saksassa.

Mun pitikin juuri kysyä mikä näissä paidoissa on sitten sitä bemaksia mutta ok. Ja ihan kivaltahan noi näyttää.

Jaahas tänne on tullut kivasti palautetta.
Ajattelin tänne laittaa tän mainoksen vaan siks, kun oon näitä juttuja lukenu ja porukka vaikuttaa suht letkeeltä.
Fruit of loomit on sen takia, että ne on ollu tähän mennessä parhaita, mutta merkki vaihtuu melko varmasti seuraavaan satsiin, kun löysin yhden hyvän hintaisen.
Niin ja oon mä tätä foorumia nyt jonkun ½ vuotta aktiivisesti selannu, kun mulla on fixi-projekti kesken ja en nyt vaan ole sattumoisin rekisteröitynyt.
-Lauri