***pikkuJOULU YV x BC Hellsinki 16.12.2017***

oon täs nyt ostellu pikku hiljaa vähä kaljaa tänne mut ei sitä kyl vieläkään oo tarpeeksi

mun neuvo on ettet juo niitä ennen lauantaita

Sain juuri korvanappiini tiedon, että tila on ihan oikeesti ravintola Sir Oliverin yläkerrassa. Huh. Eli jostain siitä vierestä sitte vissiin sisään…

Riskei on otettava


skene on ansainnut ainaki tän 2l vodkaa

Voi pojat

Rekryyn täs just the pukkia aka MOB paikalle. Ntkt.
Saattaanee soittaa myös jonkun biisin. Riipuen siirä palho firman sponsdi venyu…

Ja ihan tuli vaan mieleen että jos joku ei ymmärtänyt (koska otsikko hämääväish), niin nämö on yyveen viralliset pikkarit ja bckuljetusurpokerho vaan järkkää, eli tervetuloa kaikki yyveepyöräilystä tai messshitistä tai pikkujouluilusta tai työstä ja rakkaudesra oops sori…kiinnostuneet… tervetuloa.

Nyt nolaam eiku nollaan. Viikon.
Next time loves!

Taidan tulla aika paljo myöhässä mut tulossa kuiteskin…

DanielBraun - 14:41, 24.11.2017 » VOI JUMA! VOI JUMA! Hyvä vaihto koska just vapaa kyseinen viikonloppu.
Saatoin järjestää itselleni muuta tekemistä, taas kerran.
DanielBraun - 12:10, 16.12.2017 »
DanielBraun - 14:41, 24.11.2017 » VOI JUMA! VOI JUMA! Hyvä vaihto koska just vapaa kyseinen viikonloppu.
Saatoin järjestää itselleni muuta tekemistä, taas kerran.
NIINII, sovit vaa treffit vähä myöhemmäks sir oliverii.

Mielenterveyteni on kovin kiitollinen, jos joku saa starttiin jotain ketjuöljyä ja ehkä jonkin rätin… Vaivanpalkaksi olut.

Mestoilla Flamme rouge lautapeli. En varmaan kerkee esittelee, mut jos kiinostaa, ni säännöt voi kurkkaa valmiiks tuolta->
https://www.lautapelit.fi/Flamme_Rouge_EN_DE_FR_ES

Hyh hyh

kaelum - 15:40, 16.12.2017 » Mielenterveyteni on kovin kiitollinen, jos joku saa starttiin jotain ketjuöljyä ja ehkä jonkin rätin... Vaivanpalkaksi olut.
Mul ois öljyä! Oisko kellää mahkuja myydä 10ketjulle pikalinkkiä? Kmc tms.

Ite aattelin huudella et oon hengessä mukana mut vietän iltaa täl kerral espoossa

dubbel nougaa

Väkevää.