Peugeot PX8 - Rospuuttoracing

Kävin hakemassa Kumiluodista vähän kesäisämmät kumit. Päädyin myös lopulta tussittelemaan vanteet mustiksi, saa nähdä pysyvätkö yksivärisinä vai pitääkö maaleja ruveta kokonaisuudessaan poistelemaan. Nyt kuitenkin näyttää tältä.

48x18 välityskään ei sitten loppujen lopuksi tunnu mitenkään turhan jämäkältä varsinkaan kun talvimarat vaihtoi pois.

Nice! Droppi tuohon niin siinä on tyylikäs retro-rossari.

Joo tarkotus olis jossain vaiheessa sovitella droppiakin.
Äsken kävin vähän pitemmällä lenkillä ja jo alkoi Wellgon halpispolkimet klappaamaan, vaikkei niille tosiaan ole kuin pari satkua varmaan ehtinyt kertyä.
Markalla saa markan tavaran jne…

Mulla olis tommonen musta, ylimääränen 66cm PX8 osina. Hieman vajaa 700km oli mekaanisessa matkamittarissa, kun ostin sivuun.

66?!

Itse törmäsin tuollaiseen 60cm koossa pari päivää sitten. Olis lähtenyt todella halvalla, mutta en saanut kulkemaan. Mietin et pitäiskö hakea ja kunnostaa/tyrkätä eteenpäin.

66 Indeed. Ostin pois ihan vaan sen vuoksi, että jos on tarpeeks iso ukko niin pyörää on vaikea löytää. Mä en oo noin iso, mutta kelailin et teen kenties palveluksen jollekkin joka tarttee siistikuntosta retkipyörää ja ostin ton poies.

Hyvin kelailtu.

Laitoin vastaavasta projektin aihiosta äsken myynti-ilmoituksen. Katso rompetorin puolelta. Haluaisin tuon klassikon saavan asiantuntevan kodin.