Pelit ja pelaaminen kiinnostaa.

europa?

jollain epävirallisella suomalaisella(muistaakseni) shardilla, joka oli täynnä pk:ta.

konsolipellet ja ysäril syntyneet vois perustaa oman topikin. paitsi sega megadrive 16bittistä sportanneet saa jäädä.

ununu - 18:33, 5.5.2014 » oon guidoo parempi sniper qwtf:ssä. duel me.
weak. QW DM4 voitte tulla koittaan vaikka olis mitä naurettavia bindattuja rocketjumppeja
http://danielb.kuvat.fi/kuvat/Mobiili/201405051546323069.jpg/_img900.jpg
voi hitto. kova. ja lisäks:

http://dosclassics.com/keen/k4.gif

Ja Commander Keenit tietty!

8Bit löytyy - kovin peli Super Mario Bros 3
SNES hajos joskus ysärin lopulla - kovin peli Super Mario World
N64:sta tuli hakattua aika paljon serkuilla aikanaa. - kovimmat pelit, mario64, zelda ocarina of time
Gameboy Color löytyy - tällä tuli hakattua lähinnä pokemonpelejä. Ei taida alkuperäsestä puuttua kovin montaa pokemonia. Mewikin käytiin jonottamassa tennarista.
GBA SP - Samat kun yllä ja Metroid (8bit versio)
PS - kovimmat pelit GTA:t ja CTR
PS2 - kovimmat ehdottomasti THPS:t
PS3 - into pelaamiseen aika lopahtanut jo tän hankittua. Gt5 ja GTA V ja resident evil 5 lähinnä.
PC:llä parhaat muistot liittyy command&conqueriin 56k modeemilla ja Leisure suit larry 7 love for sail.
MacOS:lla parhaat muistot alkuperäisestä simcitystä.

tänään juuri oli puhetta miten löyhästi nykyään roguelike -termiä käytetään. joku fakin risk of rain on about yhtä roguelike ku roxette on rock.

Ite tietystikään en pelaa kuin evee ja dwarf fortressia B-)

Tampereella pelataan edelleen Dave Mirra Freestyle BMX -klassikkoa tosissaan (Maximum Remix, kun siinä on wallridet). MM kisat oli just.

tuli muuten aika himmeä assosiaatio tässä, olen 99,5% varma että prodigyllä on invaders -levyn jossain biisissä sämplättynä wolfensteinin halt -huudahdus. GP1 ja hajoamaton auto paras. kaks kiekkaa vastapalloon ja saa ajaa koko loppukisan ihan rauhassa ja tulla silti ekana maaliin. vamuspiikkeri myös herättää lämpöisiä tuntemuksia…

No joku… oliko se Munarkki… laitto Pump up the volumen just musatopsuun ja siinä videossa oli väläys Elitestä. Commander Jameson ja Lave station ja nyyh ja byyh…

KUKAAN ei ole maininnut Leisure Suit Larryja!!

EKA!

Mä saan varmaan paskaa niskaani mut en koskaan oikein käsittänyt Larryja. Samoin Monkey Island meni ohisektoriin. Jälkimmäistä tosin aikuisiällä fiilistellyt ja todennut et ihan kiva.

Kyllä larry jo mainittiin, itse en ole ikinä pelannut.

LSL2:n vaikein osuus oli herculesnäyttöisellä koneella säätäessä (oli cga-emulaattori kyl) ohittaa se hemmetin kotka laivan hytissä. Ainiin ja se saatanan viidakko.

Police questit tuli kans hinkattua, vaikka ovatkin melkoisen turhauttavia. Ehkä mä vaan tykkään hakata päätä seinään.

Uiuiuiui monkey island!

Yritin niitä warettaa, mutta atk-taidot eivät olleet niin hyvät että olis jaksellut niitä poltella levylle ja emulaattoroida tms.

Monkey Island 3 oli ihan huippu!

Eniten Larryissa ja sen ajan seikkailupeleissä vitutti se tallennus-lataus hinkuttaminen, kun ÄKKIKUOLEMA iski.

Mitä helvettiä, ei mainittu vielä?

Paras peli koskaan, parhaat äänet, so much nostalgia:

EDIT: vasta tajusin että täähän sopii erittäin hyvin foorumin aiheeseenkin!

Mitä pelasin 80luvulla-lanka.
Hyviä muistojahan noista toki tulee mieleen, mut pelaako kukaan mitään nyt?

e: tulevista titleistä kiinnostaa
Space Venture
ja tietysti Quantum Break
http://www.original-gamer.com/og/images/quantumbreak.jpg
Olen seikkailupelien fani ja kaipaan itsekkin noita vanhoja titlejä. Nykysinkin kuitenkin julkastaan ihan hyviä point and click-seikkailuja, vaikka kovin jäävät julkisuudessa verellä mässäilyn varjoon.

Bomb Sweeper

Poikkeuksellisen hyvä. Alimmassa näytössä oli labyrintti jonka seiniä pystyi työntämään sivuun jos takana ei ollut jo seinää.

8Bit NES Peleistä on jäänyt parhaimmat muistot tästä

Wrecking Crew
Kaksinpelinä aivan mahtava. Pystyi myös tekemään itse pelikenttiä.

Syndicate
UFO: Enemy Unknown
StarCraft
Dune 2
M.A.X 2
Half Life 2
UFO: Enemy unknown
Alien vs. Predator 1&2