Pelit ja pelaaminen kiinnostaa.

Pienenä tuli pelailtua kyl. Mallorcaa ja mitä riccionen reissuilla käytin varmaan “reissu-kassani” kahdessa päivässä peliluoliin. Kelaa nyt, 13v jäbä talsii yksin pitkin jossain ja löytää itkemättä vielä hotellille.

Anteeksi äiti tuottamastani tuskasta

http://videogamecritic.com/images/nes/kung_fu.jpg
tohon meni aika monta pesetaa

nykyään en pelaa mutta GT1 ja GT2 olin aika voittamaton

Pelit kiinnosta. Nykyään tosin lähinnä indiepelejä ja insurgencyä. Hattufortress 2:sta tuli pelattua 1300 tunnin verran kunnes kyllästyi.

Gonnorz - 15:56, 5.5.2014 » World of warcraft on peli jota olen pelannut aktiivisesti 7 vuotta, voi voi kyllä siihen on mennyt enemmän rahaa kuin pyöräilyyn :D
Mietin, että pitäiskö taas vähän koitella, kun toi uus lisäosa tulee. Cataa ja mistiä tuli aktiivisesti pelattua. Vois hetkeks alottaa taas ton uuden kanssa.

Binding of Isaac = kova

Ala-asteen kesäloma ja gameboyn Zelda-links awakening huoh…
Löytyy kaapista vieläkin kasibittisestä kuusneloseen nintendot ja läjät pelejä. Ei noita nyt enää jaksa pelailla, mutta kiva välillä fiilistellä esim Punch outin ottelumusaa.

Ai että. Kone oli tietysti kuuslankku ja päräyttävin peli varmaan Elite. Jep… Ei paljoo lukio kiinnostanu.
Microprosen Apache AH-64 Gunship sai myös kyytiä. Silent service. Pirates. Jotkut sen ajan SSI:n strategiat. Wizball. Stunt car racer. Sentinel! Archon. Space rogue. Defender of the crown. The last ninja. Barbarian…
Nyt hymyilyttää :slight_smile:

Amigalla: Speedball 2, Sensible Soccerit ja Lemmingsit ainakin oli kovia. Joskus tulee yhä fiilisteltyä emulaattorilla. Kone meni aikanaan serkulle, pitäis ehkä kysellä josko se ois sillä vielä, että pääsisi nauttimaan autenttisemmin.

Pc:llä eniten tunteja varmaan mennyt Mount&Bladeen ja Trackmanioihin, mut viime vuosina ei oo huvittanut kuin jotkut yksinkertaiset indie-räpellykset, jotka saa nopeasti käyntiin ja lopetettua. Binding of Isaac, Hotline Miami, Bit Trip -pelit, Super Hexagon jne. Pokeria pelailen puolitosissani.

Silent Service! Todellakin!

krusifixie - 16:03, 5.5.2014 » 70 luvun puolivälissä oli mielenkiintoisia TV pelejä. Ohjaimella sai liikuteltua viivoja ylös/alas ruudulla ja pomputeltua palloa. Lajia pystyi vaihtamaan jalkapallosta tennikseen, viivojen määrä vain vaihtui.
Tuo tikkupallo tv-peli on kova, vielä n.4 vuotta sitten sillä ja c64:llä pelattiin kantsun hoas-solussa niillä, nyt ne pölyttyy ties missä mun varastossa. Ja c64:kin tietenkin kaseteilla, oi niitä aikoja... Rampagessa oli kova musa!!

edit:pitäisköhän kaivaa ne esiin jostain ja fiilistellä

Mua harmittaa ettei Duck Hunt toimi littutelkul.

Tompax - 15:58, 5.5.2014 » Kuusnepalla montezuma's revengeä http://symlink.dk/nostalgia/c64/montezuma/j0.png
Heh, pakko kommentoida kun tääkin mainittu. Muksuna ei tajunnut aika isosta osasta kuusnelosen pelejä mikä niissä oli ideana, ja sitten niitä vaan pelaili ja ihmetteli suht päämäärättömästi. Ehkä tän takia, mahdollisesti yhdistettynä niihin ainaisiin äkkikuolemiin, näistä on jäänyt jotenkin mystinen fiilis. Castle of Terror ja aina se mylly paloi.

Lontoon olympiapelin keirin on aika perseestä

Kävin tuubissa fiilistelemässä, ja heti löyty lisää. F-19 Stealth fighter, Red storm rising, Airborne ranger.
Nyt joku emulaattori hetimulletänne ja hyvästi chicksit! Uus(vanha) vaihe elämässä alko nyt!!

En tajuu miks porukka dissas Kuusnepan Out Runia. Se oli yks mun suosikeista.

Mr Driller DS:lle. Sain siitä jännetupen tulehduksen ja sen jälkeen päätin myydä Pleikan ja Nintendon. Mulla on sen arcade-versiosta Mame ROMit kuitenki.

GTA 3:n ja Vice Cityn ostin uudestaan Androidille. Vähä skeidat kontrollit.

Rockstarin sivuilta pystyy muistaakseni ilmaseksi lataamaan vanhoja gta:ita.

Toki jo Vic-20:llä aloteltiin. Nyt menee konsoli ja täppäri-osastolle. PS4:n hankin PS3:n ja Vitan kaveriksi kun mikkisofta pissi muroihinsa niin huolella uuden konsunsa kanssa. Mikään sonyboi en ole vaikka nykyinen kalusto sitä edustaakin. PC:llä ei taivu muu kuin jo täällä mainittu FTL.
Wasteland 2:ta odottelen!

uo

#parasaikaelämästä #elämäpilal #ntkt

AQ2 neverforget.

milloin tästä foorumista tuli näin seksikäs

oon guidoo parempi sniper qwtf:ssä. duel me.

ununu - 18:28, 5.5.2014 » uo #parasaikaelämästä #elämäpilal #ntkt
yhden kesän pelasin muutaman kaverin kanssa. eeppisen hyvä peli, onneksi en oppinut kunnolla vaan meni maku jatkuviin kuolemiin