parhaan / huonoimman hajuinen bike kemikaali topsu

Mä oon käyttäny keskiön viisteissä tervasprayta varmaan siks et intissä laitettiin sitä kuormurin renkaanpultteihin ja se tuaksuu hyvältä ah. Terva muutenki, voisin tuoksua siltä 24/7.

3 Likes

Rohloffin käytetty öljy. Haisee just yhtä hirveelle kuin Vauxhallin peräöljy tai vaihteistoöljyt muutenkin. Ök.

Wd-40 best.

Tervaspray on kyllä hemmetin jees

1 Like

Tervaspray varmaan ainoa purkki jossa mainittu käyttökohteena “sotakoneet” tms.

Meniskö sille tervasprayllä alahyllyn viskit jos vähä nuuhkis välillä? No, niiden jälkimaku kuitenkin sama kuin vanhoissa banaaneissa

1 Like

Tästä lähtee miellyttävä, hienostuneen hedelmäinen tuoksu, jahka saa vähän lämpöä.

1 Like

Ja siis nää:

image

=

1 Like

Uhkaus pantu lopulta toimeen tällä päivämäärällä. Ihan tulee aidot neuvostoliittolainen linimentti x Vicks Vaporub -vibat, ja kyllähän tuon vielä ketjussakin haistaa. (Seuraavaan satsiin joskus muutaman vuoden kuluttua ehkä vanhat karvasmanteliöljyt…)

5 Likes

4 Likes

WD40 haisee hyvälle ja MucOff disk brake cleaner (taitaa olla ihan asetonia spraypullossa) miellyttää nenää ja lisäksi se on niin monikäyttöistä :heart:

1 Like

Thumb Signal Gif - IceGif
niin hyvässä kuin pahassakin

Saattaa olla, että mulla on tyyliin vuoden kuluttua puolen tusinaa vahapänikkää eri hajusteilla eri tilanteisiin. Syanidin lisäksi harkinnassa mm. Stella by Stella McCartney ja Chanel nro 22 (huom titamiinin järjestysluku).