Pannut

marlon tässä halusin dokumentoida tän, että ystävät vois jatkossa muistutella mua, että voi juoda myös vähemmän.

Matu - 10:23, 22.11.2011 » marlon tässä halusin dokumentoida tän, että ystävät vois jatkossa muistutella mua, että voi juoda myös vähemmän.
Meinaako tää sitä, että lupaat joskus kuunnella ja noudattaa neuvoja? :)

Exactly!

Mun mielestä Matu toimii tässä hienosti jakaessaan urpoilun tulokset meille kaikille. Osoittaa arvostelukykyä ja hyvää ättityydiä. Tyyppi on bongattu tavarapyörän ohjaksissa useamman kerran ja tyylillä on menty joka kerta. Arvostan.

ei oo onneks omat pannut, mut postaanpas silti. Tilasin jo jokin aika sitten cantgoslon t-paidan ja toimitus sit viivästyi ja tänään sain tämmöisen mailin:

http://cantgoslo.com/2011/11/07/my-face-is-a-brake/#more-1325

^spårakiskot, nuo ainaiset ilkimykset

Kaveri sentään tajusi mennä suoraan lääkäriin, eikä ensin himaan ottamaan turvonneesta ja verisestä feissistä kuvia webbikameralla. You know who you are.

Tyypit pannuttaa ja jengi dissaa. Hyvä meininki.

No ei urpopannuja pidä kannustaakaan.

Jep, mutta eiköhän se viesti mennyt jo perille.

Leikkimielinen näpäytys hölmölle tilanteelle. Virtuaalinen silmänisku puuttui tosin.

En tiedä onko nää pannut vai road rage.

http://hs13.snstatic.fi/webkuva/oletus/560/1305550017396?ts=919

edit: Yksi Audi vähemmän.

Työkaverin Jopo alla. Isompi kääntösäde. Ei sovellu jyrkkään ja nopeaan käännökseen.

Talvi yllätti pyöräilijän kuin maksutapahtuma mummon kaupassa.

Meikussa kivasti jäätä: kylki edellä katuun. Tukholmankadun ja Paciuksenkadun kulmassa poljin hetken paikallani. Liukasta oli.

Ramsaynrannassa, Meilahden sillan risteyksessä, suolauskuorma-auto teki u-käännöksen. Melkein pääsin nokkakoristeeksi.

jaahas, siellä siis ei tosiaan ollutkaan märkää, vaan liukasta aamulla? ihme etten kuollut, päästelin sen verran railakkaasti menemään.

Tänään ja tiistaina ollut sellaine tilanne, että Kalliossa vesi ollut nestemäistä ja Arabiassa kiinteää.

Tiistaina yllätti ja pakotti housuostoksille, mutta opin virheestäni…

onkohan yksivaihteella muuten jotain “kelivaroitus” -tyyppistä threadia missä jengi vois ilmotella aukirevityistä asfalteista ja pahoista paikoista?

23mm luganon pito-ominaisuudet muuttuivat äkisti, kun tienpinnassa ollut nestemäinen vesi muuttuikin alikulkusillan alla kiinteaksi.

pieni merenneito - 12:39, 1.12.2011 » onkohan yksivaihteella muuten jotain "kelivaroitus" -tyyppistä threadia missä jengi vois ilmotella aukirevityistä asfalteista ja pahoista paikoista?
Hakua käyttämällä saattaisi löytyä tai postaamalla uusi threadi aiheen piirissä, jolloin varmasti joku noheva jantteri käy kommentoimassa jos sellainen jo on olemassa.

mä käyttäsin kalenteria ja hoksottimia, mut varmaan jesusPhoneen saa jonku näppärän appsin, joka kertoo minkälaista siellä ulkona on.
henk.koht. naurattaa muuten aika vitusti just nyt. =D