Panaracer kumekset, uhka vai mahdollisuus?

mulla on kahdet paselat, 35mm mustat ja 32mm tanwall. Ensimmäinen flätti tuli tosiaan viikonloppuna, enkä ole vielä selvittänyt miksi kumi oli tyhjentynyt yön aikana. Saattoi olla mitä vaan, kun retken viimeiset pari sataa metriä oli töyssyistä hiekkatietä jossa oli terävähköä soraa.

Rullaavat kohtalaisen hyvin kokoisikseen ja kestävät skidausta jonkun verran, mutta pinta tuntuu kuluvan aika nopeasti jos on pakko kauhiasti revitellä. Kun noista aika jättää, lähtee testiin ribmot.

voisko joku mitata/tietää pasela pt 32c ja 28c todelliset leveydet ja korkeudet sisäänajeluiden jälkeen ? tai ennen. ihan sama.

kiitos

Kaikissa fillariliikkeissä myytiin eioota haluamilleni kumeille joten myyjä suositteli minulle RiBMo kumeja. Ostin kokoa 28mm eteen ja taakse.

En saa kumeja mitenkään asettumaan vanteelle. Kumi on silminnähden syvemmällä yhdessä kohtaa vannetta. Kumi ei ole mielestäni koholla mistään kohtaa. Olen tiputtanut paineet ja väännellyt kumia ja täyttänyt uudestaan. Tämä ongelma molemmissa kumeissa. Olen tarkastanut moneen kertaan että kumit sekä vanteet varmasti ovat kokoa 622.

Neuvoja otetaan vastaan.

Onko tubeless-vanteet? Koita ottaa ilmat pois, renkaan ja vanteen väliin fairy-vesi -liuosta ja kato kohoaaks.

Ei ole tubeless.
Edit: …mutta taidan silti liukastella tuota reunanauhan seutua.

http://rcdn.roadbikereview.com/wp-content/uploads/2014/04/Panaracer-Gravel-King.jpg
http://rcdn.roadbikereview.com/wp-content/uploads/2014/04/Panaracer-Gravel-King2.jpg

[i]Panaracer Gravel King: $50

New from Panaracer, the Gravel King is a reasonably-priced all-around tire that’s available in 23mm, 25mm and 28mm (270 grams). The tire utilizes a special cord casing and ZSG (or zero slip grip) compound that’s a combination of natural and synthetic rubbers that are claimed to make the tire both supple and durable. Tread has subtle bite, but is not overly aggressive, so you’ll still be able to spin efficiently on tarmac.[/i]

Näyttää hyvältä. 28mm kiinnostelisi.

Paavi - 20:41, 21.4.2014 » Kaikissa fillariliikkeissä myytiin eioota haluamilleni kumeille joten myyjä suositteli minulle RiBMo kumeja. Ostin kokoa 28mm eteen ja taakse. En saa kumeja mitenkään asettumaan vanteelle. Kumi on silminnähden syvemmällä yhdessä kohtaa vannetta. Kumi ei ole mielestäni koholla mistään kohtaa. Olen tiputtanut paineet ja väännellyt kumia ja täyttänyt uudestaan. Tämä ongelma molemmissa kumeissa. Olen tarkastanut moneen kertaan että kumit sekä vanteet varmasti ovat kokoa 622. Neuvoja otetaan vastaan.
Painetta vaan riittävästi, kyllä sen pitäis napsahtaa paikalleen.
ununu - 0:17, 20.4.2014 » voisko joku mitata/tietää [s]pasela[/s] t-serv pt 32c ja 28c todelliset leveydet ja korkeudet sisäänajeluiden jälkeen ? tai ennen. ihan sama. kiitos
Kun mietin vaihtoehtoja 28/32 mm gatorskineille tai ehkä 28 mm duranoille. Kun en haluis kumeja jotka on muka 28 mm leveet mut oikeesti joku 24 mm. Duranot on ainakin trve to size ja saksalaiselta hankittuna huokeat (22 €/kpl + pk:t) mut t-servit olis ehkä kestävämmät. Tai en tiiä.

Pasela vs. Marathon Supreme?

Tiedän, että ykskään Marathon ei ole koskaan puhjennut, mutta kun Paseloissa ois ne ruskeet kyljet. Voiko tätä järjettömyyttä mitenkään perustella?

28mm maraton supreme toimii tubelessina krossikehillä. Musta siistimpää kuin ruskeet kyljet.

jatkot yleisessä kumitopsussa.