P: € ↘

Tä on sit ikuisuusprojekti

Paukuttelin tossa ohjainlaakerin kiinni kryptonitella kun en löytänyt laakeriprässiä mistään.

Hellas?

nojuu

Kunnon hyvää

Käyttäjän Sani vanha? Denttiki esil?

nojuu :smiley:

dekaalilöiset. meno melko: ununuununu

Jaha eka mutka matkassa, ei ollukkaa BSA keskiö. Toisaalta mitäköhän mä kuvittelin kun aloin semmosta tohon muka sorvaamaan :smiley:

IhanaTaina - 20:25, 21.11.2016 » Tä on sit ikuisuusprojekti ... Paukuttelin tossa ohjainlaakerin kiinni kryptonitella kun en löytänyt laakeriprässiä mistään.
Joko ikuisuus on tavallaan käsitteenä tiivistynyt tai sitten silleen kultakalan keskittymiskyky :D

Mutta Hellas on cowa eli onnea! Tee hyvin.

Ite oon asennellut laakerit kylmästi kierretanko diy prässillä. Hyvä ja halpa. Veikkaisin sen voittavan kyllä kevyesti noi kaupalliset prässit, halpa, säilöytyy pieneen tilaan, ei hajoa, sopii kaikille prässättäville kupeille. Kai sillä muitaki laakereita sopivilla prikoilla prässöilis.

huomasko kukaan et lipsahti väärälle osastolle :smiley:

Jaha ITA keskiö 110% full custom made ratkastu. Löysin ITA ja BSA keskiöt laatikosta. Hakkasin jakarilla akselit irti kaseteista ja vaihdoin päittäin kun ei ollu ITA 102mm oikeen hyvän olonen. Nyt pitäis toimia ja toi frankenstein vaikuttaa ihan toimivalta vaikka pitäis vissiin olla 2mm välystä. Toisaalta irtokuppi saatto puristaa sen veke. Katotaan kauanko pelaa.
Etsintäkuulutettuja: Vasara ja laakeriprässi.
E: Ainiin ja pitäis kai 27.0 tolppa hommailla. Tä o näköjään rossin all over again.
E2: Eilen yöllä ton kanssa puuhastellessa tuli jo semmonen olo että voi helvetti mitä mä olen ostanut, nyt ihan ok olo hankinnasta jo.

Sorvaa se 0.2mm
Elämä helpottuu kummasti

mut mut :frowning: Kyl noita löytyy :slight_smile: ja onhan mulla ollu 3 runkoa 27.0 samaan aikaan elig :DD

Jaha, speksailings elig. Kammiksi en oo viel oikee keksiny, suntourit kiinnostais tai 7710, mut keskiö. Navat varmaan campaa tai 7710, mut en oikee keksi mistä jotku kivat campan lowflanget. Putkiosat varmaan löytyy matkan varrella ja asettuu mittoihinsa. Jotenki tullu njs kamoista hyvä kuva, mut ei jostai syyst huvittais tähänki. Kattellaa ja saa toki ehdotella jos on vaik zeusta jossai nurkiss :smiley:

Mikäs ongelma 7710-keskiön suhteen? Ainaki Crc:llä näyttäs olevan tota 105-keskiöö ITA-kierteillä.

Ei siinä mitään sinänsä :smiley: jaksais vaan hommailla keskijötä, kun on jo sopiva nelimäntti suurimmalle osalle iso kammista.

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0223/4263/products/051_a3341001-3b1c-4d22-a2eb-95886314068a.JPG?v=1402636091

Pinnat ja kehät ehkä huomenissa, kattellaa nyt. Saattaa sittenki tulla valmiiksi.
E: Yytsin tosa ja tajusin et tarviin napojen mitat noiden pinnojen osteluun. Onko kellään mittoja tallessa/mitattavissa? Surkeesti löytys googlella ainakaan suht nopealla tarkastelulla

Tähän pinnalaskuriin kun syöttää navan nimen niin näyttäs löytyvän mittoja sekä tavan että njs versiolle noista napasista.

oishan se pitänyt arvata, en edes ajatellut leonardia kun kuvittelin ettei sieltä kuitenkaan löytyisi. Kiitos.
E: Hämmentävää että non njs takanavassa ois erikokoset laipat kuin edessä :confused: Kysyin vielä myyjältä asiasta jos sais tilailtua pinnat ennen napojen saapumista. Saattaa olla virhe lipsahtanut leolla.