P: veli marjapuuro 56

Tulin vaan kertomaan, että oon kuolannut tuota pinkkiä runkoa siitä asti kun sen julkaisivat. En kuitenkaan vetäissyt liipasimesta ja nyt pelottaa että päätyykö sellainen ikinä mun talliin.

Kade.

Siinä ois nyt sitten eka versio. Onneks taas vaihtelun vuoksi flunssassa niin voi haaveilla.

20 Likes

Katoin eka että takanavassa on moottori, mut se olikin iso rataspakka.

Kirkkaat osat sopii aika kivasti rungon väriin. Onks takavaihtajan ja vaihtajankorvakkeen välissä jonkin sortin goatlink?

1 Like

Täysmustista kasauksista en hirveästi välitä ja on tässä seatclampiin, eturattaaseen, etuvalon kiinnikkeeseen ja alimpaan pullotelineeseen tullut käytettyä Mr Musclea. Ei oo Goatlinkia, kyllä GRX vielä 11-46-pakan kanssa toimii ilman, vaikka Shimano mainitsee 11-42 maksimiksi.

1 Like

mitä se mr muscle tekee?

Poistaa mustan anodisoinnin :slight_smile:

2 Likes

vau. ihan niinku se aina ittessään vai onko tässä jotain alkemiaa mukana?

1 Like

Ihan itse aine. Antaa olla esim kymmenen minuuttia lasipurkissa, sitten huuhtelee ja jos on vielä jotain väriä jäljellä se lähtee Patapadalla.

2 Likes

Tämä on kyllä ihan sairaan hieno. Todella hieno kasaus ja toi pinkki on ihana.

Itsehän olen vannoutunut kvlt mvstat osat -kokoaja, mutta toimii tosi kivasti kirkkaillakin osilla.


päivät, joina olen katunut Keplerin hankkimista counter: 0

5 Likes

Tyksin tästä kyl ihan suunnattomasti. Kokomusta 46-pakka on sopivasti törkeä muuten lähes täysin Kirka’s buildissa.

3 Likes

Haluisin saada vielä tähän teräshaarukkaan käyttöön (ennen kuin budjetti sallii kuituhaarukan) vielä toisenkin Voile Ystävän että saisi kuivapussin tukevammin kiinni. Rivnutit tietty yksi vaihto, mutta oisko jotain kaupallista ratkaisua vaikka tuon lowrider-reiän tuplaamiseksi?

Kuva IG:stä rivnut kiinni Keplerin haarukassa

EDIT: ehkä nää Eliten adapterit riittäisi. Saako tälläsiä mistään Hesalassa?

Toimii myös WTB Resoluteilla. USB-värkki myös testattu kuten nippusiteistä näkyy.

16 Likes

Deerheadit siirtyy maasturiin ja Kepler saa sitä parasta. Ehkä voisi laittaa vaihtelun vuoksi Wolftoothin rattaan toki putkimiehen kautta myös kun Garbarukissa jäi epäesteettinen rako rattaan ja kammen väliin. Jos jollakulla 44t jouten niin voisin ostaa.

Deerheadit painoi muuten 490g ja DA 467g.

4 Likes

Kuinka leveet chainstayt Keplerissä on? Noiden kampien kaa piti muistaakseni olla ihan helvetin pitkä keskiö kun 15 vuotta sitten Kayapooni moisia virittelin.

Hyvä huomio. No pitänytkin käydä mallaamassa. Keskiö on muistaakseni 113. Eli on tossa ainakin 5 mm rakoa.

1 Like

Lommottaisin mielummin chainstayt kuin uhraisin q-factoria. Tai riippuu tietty siitä minkälaista q-factoria haluaa. Muistaakseni 113mm on perusleveys 7400-kammille.

1 Like

ei mulla mitään asiaa ollut, rungon merkki toi vaan mieleen tän ikuisen meemin.
Hieno pyörä sulla siinä!

1 Like

ei mulla mitään asiaa ollut, rungon merkki toi vaan mieleen tän ikuisen meemin.
Hieno pyörä sulla siinä!

Paitsi ei tarvii:) tolla keskiöllä ketjulinja ollut suora ehkä 4. tai 5. raskaimmalla, eli ihan hyvä

Hyvin näyttäs jäävän tilaa 113mm keskiöllä. Järkevä runko selvästi.