P: Unelmieni pökäle

Järjellä jos kiristelee niin aivan hyvä, toki kovaan rytyytykseen ei ehkä optimi.

Keulassa kyllä reikiä: riittää.
Voilé ystävät kyllä tosi kivat ja toimivat, mut minnehän mä oon hävittänyt mun toisen parin noita? :frowning:

Suoraan blissisestä unelmaprojufiilistelystä kuolemanpelkotiloihin. Kokeilen tuota nyt ainakin aluksi, mutta lienee syytä miettiä jotakin muuta stemmiä tilalle. Höh. Tubeleks kiekkoja dynynavalla saa tarjota, mustana.

Keulan reikiin anything caget kiinni. Ainaki on reikiä mihin laittaa.

x2 on kyl ihampaska stemmi. Mulla naksui jo trackstandia kiikutellessa riserillä niin että hirvitti. Droppitangolla tasaista maantietä ajelu on kovimman sorttista rytyytystä, johon tuota suosittelisin. Mut jos semmone nyt on ni eikai siin. Varmaa riippuu vähän tangon toleransseistaki, miten toimii

Joo taidan laittaa ton toiseen projuun. Hemmets :smiley: oli niin hyvä ja jäykkä se x4 minkä myin pois nii ajattelin et tääki.

ein0.0 - 16:16, 9.9.2019 » x2 on kyl ihampaska stemmi. Mulla naksui jo trackstandia kiikutellessa riserillä niin että hirvitti. Droppitangolla tasaista maantietä ajelu on kovimman sorttista rytyytystä, johon tuota suosittelisin.
No maantiestemmi lähes metrisen riserin kanssa, tottakai naksuntaa voi kuulua. Omat kokemukset lähinnä jostain <65cm tangoista ja dropeista katuradassa sekä soratieseikkailupyötässä ja

niin en kyllä oo ihmeemmin naksuntaan törmännyt.

Mut ei se silti ehkä ihan optimi valinta tällaiseen pyörään ole.

Mitä tarkoittaa järjellä kiristäminen? :smiley: Älä implikoi, etten osaisi asentaa ohjaustankoa polkupyörään lol. mun kakskybää maksanu reilusti x2:ta kevyempi nelipulttinen kiinastemmi toimii saman stongan kanssa moitteetta.

Mutta no joo. Paskaksi sanominen nyt oli ehkä liioittelua, koska maantietangolle toi on tehty ja onhan siinä mukavan matala stack ja hieno viimeisely.

Anteeksi että pilaan projekrilankaa sössötyksellä. Lopetan nyt

Ihan relevanttia analyysia minusta.

Ehkä ton voisi laittaa takaisin romukoppaan odottamaan fixie-pyörä rojektiani.

Eli ostoslistalle x4 MTB OS:nä

Jos roppi tango fixiee tulossa nii joo

X2:n heikoin kohta on ne alkuperäiset naurettavan pienet ja pehmeät 6kulmapultit.

Millä tavalla ja minkä tyyppisistä?

ein0.0 - 16:54, 9.9.2019 » Mitä tarkoittaa järjellä kiristäminen? :D Älä implikoi, etten osaisi asentaa ohjaustankoa polkupyörään lol.
Joo sori jos sait fiiliksen että viitasin osaamistasoosi asentaa oikein. Ei ollut tarkoitus. Enemmän ehkä takerruin melko vahvaan näkemykseen paskasta stemmistä ja nostin esille edellisessä viestissä viittauksen asennukseen ja omiin kokemuksiin kys kannattimesta.

Tämähän se minullekin:

Edit

zykkeli - 19:29, 9.9.2019 » X2:n heikoin kohta on ne alkuperäiset naurettavan pienet ja pehmeät 6kulmapultit.
Tää kyllä. Tosin kertaakaan saanut niitä paskottua mutta aina pelottaa kiristellä.

Kivaa, ehdottomasti seurantaan.

Upeat tankoteipit ja sanotaanko että nippusiteistä aika kade. Voisin jopa tarjoutua ostamaan sulta osan, mikäli mielestäsi kaupunkiin mahtuu toinenkin pahoinvointitankoinen täysjäykkä kirjavatankonauhainen brooksillinen retkirukki, jossa on samanlaiset nipparit.

Ilahduttaa nähdä ja kuulla Voilé Ystävien tarinoiden menevän eteenpäin. Varmasti D.B:n kadonneetkin vielä jostain ilmaantuvat. Ja ensi kevääksi näitä on tulossa ehkäpä nelinkertainen satsi. :slight_smile:

Kävelin katkerana töölön pyörään lieventämään tän pökäleen menetyksen tuskaa. Mukaan lähti lähes yhtä akneinen keula ja muuta sälää. Kostopyörä tulossa!

Kaikkea tyhmää säätämistä ollu ja yksi rikkonainen joka rusikoi vähän kaiken ¯_(ツ)_/¯ Mut joo ei oikeesti mitään niitä vastaan ja varmaan tähänkin tulossa.

Mielestäni värikkäitä pahoinvointitankoja ja kaikenlaisia retkirukkeja mahtuu kaupunkiin vaikka kuinka ja olen niille kaikille noita liloja nippareita valmis jakamaan. Ihan ilmaiseksi!

Voiléystävä dibs. Tuleeko violeteilla roiskeilla kenties?

Juuh M: X2 120 stemmi

Pahoimvointitangot ja aknekeula… Projua sitte tulille! Jännää

F. Kaeppae - 7:55, 11.9.2019 »

Juuh M: X2 120 stemmi

Tuntuu pahalta että menin nostaa tän esille, mutta siis mun mielestä tää
F. Kaeppae - 16:05, 9.9.2019 » Kokeilen tuota nyt ainakin aluksi, mutta lienee syytä miettiä jotakin muuta stemmiä tilalle.
oli ihan hyvä suunnitelma. Kato että kierteet on puhtaat, kiristä oikeeseen momenttiin, onpa joku laittanut onnistuneesti hiilariasennustahnaa väliinkin. Jos ei sitten pysy tai naksuu tai jotain niin myy pois ennen kiristämistä halki. Ja jos hajoaa siellä kuuluisassa [Ulan Batorissa](https://www.yksivaihde.net/old/33718/913027) niin Trekkikauppa myy sulle X4:n.

Oon ehkä heikko ja paska, mut ei ole ollut ongelmia X2:n kanssa katuratahommissa. Stemmillä pituutta 120mm ja melalla 700mm

Alumiinikeulan kanssa X2 ja kun kunnon töyssyyn täräyttää niin clampista kuuluu vaan nirsk narsk ja poks, mut ajan silti.

kovat haarukat on koviksille

Sain vihdoin kameraani akut ja laturin niiden kadottua muutossa. Kävin sitten viemässä pökäleen ulos hetkeksi, vanha Asahi-Pentax-linssi kameran nokilla. Lämpötilaero aiheutti kameralle aikamoisen huurtumisen, jota en ehtinyt havaitsemaan t-paidassa kikkaillessani tuolla pakkasessa. Joitain kuvia kuitenkin tuli, onneksi tää ei oo AMA.

Kuvissa pyörä luonnollisella alustallaan, eli kaltevalla pinnalla. Eiköhän noista kuitenkin näy, että mikä meininki.

Alla 29x3". Alle sentin clearance, pelottavaa. Eihän tätä runkoa tällaisille renkaille ole tarkoitettukaan. Varastossa on myös kuntoonviilatut 27,5"-kiekot, joissa 2,8"-kokoiset Nobby Nicit.

Pahoinvointitankoon laitettu teippiä.

Vai pitäiskö sittenki tää…

Kiinni tulee 1x11 XT-groupset, lukuunottamatta jarruja. Laitan mekaaniset jarrut nyt toistaiseksi, ainakin helpompi vaihtaa ohjaamoita. Droppitankoon tekeillä kitkavipu tangonpäähän.

Johonkin suuntaan tää on menossa. Jos sitä sais vaikka kevääksi valmista kaiken muun ohella…

Ainii ja myin ton X2:n pois. Se oli rollerissa jonkun aikaa, mutta natina esimerkiksi jarruttaessa tai runtatessa aiheutti kuolemanpelkoa.

Laita wolftooth tanpan nii voit takavaihtajaa käskyttää briftereillä kans