P: Surly 1x1

Toi syvempi istutus voisi toimia hei! Mutta nyt ongelmaa ei siis ole kun on välissä pieni shimmi.

Tilasin just paksummat 27.5 ja pari tankovaihtoehtoa ja adapterin 185 jarrulevylle ja kaikkea. Mutta tilasin yhden tangon joka on aika lady niin olenko gay?

En taas ymmärrä Tatua: autopilotti?

Autopilotti: Ohjaus menee jumiin :smiley:

Ei perkele. Ei mene.

Millainen on lady tanko?

Munccis - 17:58, 30.1.2016 » - - - Mutta tilasin yhden tangon joka on aika lady niin olenko gay??
Ei se vielä ramimiestä tee, jos stemmi kerran vähän sojottaa...

Elä huoli. Mulla on SI:n LdyBoy satula ja ooon ihan oo koo.

asb - 23:40, 30.1.2016 » Elä huoli. Mulla on SI:n LdyBoy satula ja ooon ihan oo koo.
Jos mies, joka "ajaa 67 pyörillä" voi käyttää moista niin mäkin oon asian kans sinut. Kiitti absi!

Tällanen pitää muuten saada. Ihan normaali 650b täyjsjäykkä sinkula. Mistä muka sais ellei tästä? Jännä etten oo aiemmin tajunnut.

Tää tuli mansen yössä vastaan, nauratti kun tunnistin vastaantulijan ensin haarukan epäsymmetrisistä surlytarroista.
Lookin good!

/r kuvia mansesterin yöstä

Onko äiyät Klubilla?

Valoa-festit ja telakan sauna oli eeppinen.
Ny jo onnikkabussilla takas snadiin.

Mobiilidubbel.

Ujosti tekis mieli testata…

Tätä saa testata ihan vapaasti. Kerho lienee hyvä tukikohta. Vähän tää on vielä kesken ku kamat tulossa Saksasta. Ja tää huutaa tietty Snorkya.

Odien kohtaaminen aika koominen tilanne :smiley:

Joo, omakin seurue hivenen ihmetteli :smiley:

Hyvältähän tuo näytti luonnossakin.

Vastatuulta :frowning: Tilasin CNC innoissani tähän renkasta ja kaikkea. Tänään on tavarat noudettu niin kimppatilauksesta puuttui ne mun renkaat ja tanko oli väärä. Perkele.

väärän värinen snorky?

Ei. Itse asiassa Snorkyn kaltainen kikkare kylläkin :smiley:

Laitoin äsken kiinni sen Snorkyn kaltaisen Ergotecin mummopyöräkikkareen. Ja Herrmansin siittiögripit. Ja 2,25 renkaat. Haluaisin vain sanoa että mulla saattaa olla foorumin paras pyörä ajossa. Huomenna menen päivänvalossa vähäsen heilumaan kameran kanssa.