P: Surly 1x1

harmittaa etten ostanu tätä!!! no hyvään kotiin näytti menneen!

negaatio - 20:41, 21.1.2016 » Muistaakseni 2,3 tai 2,4 27,5 oli max. Tulee googlel aika nopee
mankkis - 20:50, 21.1.2016 » 70/584 Nobby Nic 29mm ID kehällä akseli melkein keskellä ei ongelmia
https://c2.staticflickr.com/2/1533/24450762312_3ed64480e8_b.jpg

Tukota se takahaarukka vaan.

manuelkala - 10:53, 22.1.2016 » KYSYNPÄ VAAN ETTÄ MIKSEI 559
Mä oisin tehny tästä 559, mut onnetar päätti toisin.

Tämä seurantaan.

Täältäkin ääni Salsan Bendille. Marya olen useammassakin fillarissa kokeillut mutta on mulle liian kapea. Kidiltä ostettu 17ast Bend korjasi ongelman.
Jos Mary kuitenkin kiinnostaa niin multa löytyy ylimääräisenä musta ohuemmalla halkaisijalla.

^^^^En kyllä plussakoon renkaaseen voi lähtee ku on jo kiekot, joissa on tavallinen kehä (Odie paljonko?). Mutta jotkut kunnon, mahd paksut lihat tulee alle.

Hakkasin tänään haarukasta alakautta irti rikkinäisen kävyn topcappeineen ja nyt on uusi tilalle eli ohjainlaakeri kireällä. Oi hittolainen kun on kiva laitos. Myös jotkut Biltsuja kevyemmät flätit haussa.

Partaa pitää olla sit saman verran kuin renkaalla leveyttä.

timoma - 8:20, 22.1.2016 » E: paitti Feegle tiätty kapea. My bad.
fleegle pro:ta ainaki joskus saanu myös os, sellasta oon koittanu itekki huntata

Oispa mullakin tällänen ni sais kasvattaa partaa…

wehola - 22:23, 23.1.2016 » Oispa mullakin tällänen ni sais kasvattaa partaa...
Ei pahoille parta kasva ;-)

Kiitti jätkät, nyt mun päässä soi Fränti & Vahanen.

^^turpajouhet joutaville, viikset vittumaisille.

tutam - 22:15, 26.1.2016 » Kiitti jätkät, nyt mun päässä soi Fränti & Vahanen.
:-D

2:48

ice0018 - 22:11, 26.1.2016 »
wehola - 22:23, 23.1.2016 » Oispa mullakin tällänen ni sais kasvattaa partaa...
Ei pahoille parta kasva ;-)
Sit mä en oo varmaan paha...
accro - 8:57, 22.1.2016 » Mulla on Jonesin Loop bar bullitissa ja tykkään, mutta maastossa ei pysty tollasella sweepillä, tulee tanko syliin kun jumppaa. Ajotapa/tottumuskysymys toki.
[Tää jäbä](https://www.instagram.com/p/4qOn5OpZHq/?taken-by=fancy_fred) sanoi bq:ssa, että [i]Jones' integrated geometry is fundamental to their function [/i](viitaten jonesin tangon toimintaan jonesin rungossa).[i] Don't expect to use them on a bike without reconsidering everything about how your bike fits![/i]

Koskee kaikkia tankoja, joissa on sweeppiä jonkun verran. Jumpalla meinaan tuolla kalliolla vääntämistä, kai sitä vois trialiksi kutsua kun kaatuilen enemmän kuin ajan pystyssä kohtia. Mutta onhan se totta, että jonesilla on jyrkemmät ohjauskulmat ja silloin tanko ei kaadu syliin niin pahasti. Toki ton tangon kanssa pitää kattoa setbäkki, stemmin pituus ja ajoasento vähän uusiksi, jos aikoo esim. 1x1:een sen sovittaa.

Kyl se oikein jonkunlaista maastoa tuokin sillä ajoi, oli mieltä että setback/satulaputken kulma on merkittävä juttu tässä, kun on semmonen satulan korkeuden mukaan vaihteleva efektiivinen satulaputken kulma, tavallaan, kun on taivutettu, ja pitkäjalkaiselle vie satulan aika taakse.

Oli kovasti klappia etupäässä vaikka kiristin ohjainlaakerin ihan oikein paikalleen. Kupit pyöri paikallaan oikein luikkaasti. Pistin pojan hommiin ja nyt siellä on soiro 0,05 shimmiä yläällä ja alaalla. Kupit pysyy paikallaan, mutta noinkin reilu shimmi oli tervetullutta näemmä.

Osaako joku kertoa (parhaiten tietty joku rungon omistanut), miten toi emäputki on saatu noin kovasti venymään? Ei oikein tunnut järkevältä, onko sinne tuutattu joku ihan väärä ohjainlaakeri joskus vai hakattu jollain snagari-moukarilla leekeri paikalleen?

En oo muuten vieläkään laittanut 27,5 alle, koska… :3

Kuulostaa siltä että autopilotti menee päälle hetkenä minä hyvänsä.

Mites laakeri jossa syvempi ineen inserttaus, vaikkapa fsa pig dh ja lukitetta lisäks jos tarve vaatii.