P: Somec

Jos todennäköinen kiekkosetti ei toteudu, niin voi huudella mulle tollasten WH-7700 kiekkojen perään.

Sullekko ne mun kiekot pääty?

Ei. Mun kiekot avokehillä.

accro - 12:44, 26.11.2020 »

920g kiekkosetti
As the rims, the hubs are made out of 3K carbon. The look is as nice and is matched. We can notice again some voids in the carbon, this is really common for lightweight high-end bike parts and this is definitely not a problem for the suitability and reliability.
:smiley: ok

https://i.ylilauta.org/8rk5t.jpg

Jos laitat Deda Piegan niin protip: hanki avattava / hinged quill stem… Tossa tangossa on niin tiukat kurvit ettei ole suunniteltu pujoteltavaksi ei-avattavaan. Säästyt paljolta

Nimim. tänään vastaavan kanssa taistelleena, ja keinoja OLI käytössä. No, meni se lopulta mutta aivan siinä rajoilla ettei alu-stemmin clämp napsahtanut poikki kun sitä pulttivirityksellä levitin

sepe84 - 15:04, 27.11.2020 » Jos laitat Deda Piegan niin protip: hanki avattava / hinged quill stem... Tossa tangossa on niin tiukat kurvit ettei ole suunniteltu pujoteltavaksi ei-avattavaan. Säästyt paljolta Nimim. tänään vastaavan kanssa taistelleena, ja keinoja OLI käytössä. No, meni se lopulta mutta aivan siinä rajoilla ettei alu-stemmin clämp napsahtanut poikki kun sitä pulttivirityksellä levitin
Ei kai se nyt niin kireä ole? Taisin sitä itsekin jollain talttapääruuvarilla venyttää klämppiä auki että sain työnnettyä mutkan läpi, mutta tuommostahan se tuppaa olemaan melkein kaikkien noiden kanssa.

Avattavalla clämpillä oleva stemmi on ollut itselläkin hakusessa, mutta eipä oo esteettisesti miellyttävää vielä tullut vastaan.

mavic 370 etsintään vaan

Stemmi on 3ttt:n teräksinen. Luulis, että kestää venytellä. Tavallaan ois tehnyt mieli laittaa joku 3ttt:n competizione mutta mun asento pyörän päällä on semmonen ettei toimi.

Jes teräksisellä varmasti paljon helpompi. Oma stemmi oli leveä-clämppinen ysäriltä, ITM Replica 700 - ja sen kanssa oikeasti lähes mahdoton toi Piega

Löytyi sopivat kiekot

daqr

2 Likes

hyvä broggis

salee hito nopeet ja keveet kiekot, harmi ku noi modernit vannejarrukiekot on niin hiton rumia

Tästä ei tullut kovin kummoista projektiketjua. Pikemminkin ennen ja jälkeen pienellä välisössötyksellä. Hieman haparoivaa on AMA-taiturointi meikällä. Venttiilit on vinossa, spd:t pilaa kaiken yms.

Kiekot: Dura-Ace C24 - Vittoria Corsa 25mm
Voimansiirto: Ultegra 6800 kahvat, kammet (52/39) ja takavaihtaja. Edessä 105 koska semmonen oli valmiina. 105 11-28 -pakka. Vois olla 11-30 mutta laitoin sen mikä kaapista löytyi. Ultegran ketju toki. Dura-Ace 7800 -keskiö tohtorilta, isompien laakerikuulien ajalta.
Putkiosat: Deda Piega 42 (oikeasti 40), 3TTT Status 105mm, Deda halpistolppa josta hinkkasin ruman osan logosta pois. Penkki Fizik Aliante, joka saattaa siirtyä SMP:n tieltä.
Jarrut: Ultegra 6500. Sattui löytymään Yokozunan kasaan painumista vastaan taistelevat kuoret.
Loput: Eliten klassikko pullotelineet sakeamman veren ajoilta, 105 1050 -ohjainlaakeri, jossa on puoliksi muoviset kupit.

3 Likes