P: Skream Magnum22

Pablo vähä ikävän suorasti tossa sano, mut tunnen kyllä itsekin, että projekti ei nyt vastannu kaikkiin sille asetettuihin odotuksiin. Etulimppu ois vähintään saanut olla wild-anoo.

Edit: eiv. Kävin Skreamybykesin instaprofiilissa ja tää on ehkä kuitenkin parhaimman näkönen ja vähiten kuumalla naulalla silmään tökkivä Skrembyk ikinä.

1 Like

=( Spacerit hakee vielä vähä, näytän kyl viilaa tohon, muttei luultavasti järisyttävää muutosta korkeuteen ainakaan tuu. Pitäskö slämmätä?

Muihin en ota kantaa

Edit. paitsi ehkä eturattaaseen otan vielä, Zen ollu mietinnäs, ehkä vielä joskus

Spacerit kirkkaisiin ja stemmi ajoasennon mukaisesti ni avot.

1 Like

Positiivisuus best.

5/5 hieno pyörä mitään en vaihtaisi.

5 Likes

Asia kelkka kyllä, katurata never die

Kontaktipisteiden sijainnit on aina ennen kaikkea fitti/ergonomiakysymys, eikä siihen ole muilla mitään nokan koputtamista, mut tohon samaan grippien x/y pääsis myös vaihtamalla suoran kepin tilalle riserin, jolloin kaulaputkea voisi hieman tilsiä ja stemmiä linjata vaakaputken kanssa :thinking_cat:

4 Likes

Vau! Raikas ja viileä, toivotaan että se 4kk menee sujahtamalla, eiku TÄYSII

1 Like

Siis että mustat spacerit hopeisiks. Ja sit kattoo löytyyks siihen laakerin mustaan yläosaan jotain muuta vaihtoehtoa. Jos siinä ei ole laakerin kiilaa, eli se on vaan spaceri ja laakerin suoja, vaihtaisin ehkä ite vaan perus speiseriks.

1 Like

Hieno pyörähän toi on. Rakentelet ja fiilistelet omaa juttua, kunhan ite oot tyytyväinen siihen :+1:

6 Likes

Hyviä pointteja korvan taa mietintään. Toi musta yläosa on vaan laakerin suojana tos

Hemmetin kiva kokonaisuus, kehittämiskohteita tossa tulikin jo muilta ja oon samaa mieltä, joten kommentoin niitä enempi metana: mun mielestä olis epäreilua jättää sanomatta, jos kaverin huolella harkitsemassa projektissa joku yksityiskohta tai muu asia tökkii silmään. Täällä ei kuitenkaan mennä rakentelijan henkilöön ja positiivista palautetta näkyis riittävän. Ei inklusiivisuus ja sensitiivisyys voi sitä tarkoittaa, että tästä langasta jätettäis joku viesti pois.

Mun mielestä voi erikseen pyytää jos kaipaa pelkästään myötäkarvaan silityksiä, muuten arvosteluiden sopii olla tällaisia kuin on.

6 Likes

Joo kyllä mä mielelläni otan palautetta vastaan, tää ku oli meikäläisen eka kunnollinen kasaus. Olmo oli aikoinaan ensirakkaus ja hyppäys altaan syvään päätyyn, Rosasta tuli osin käytetyistä ja osin uusista osista käyttöpyörä, ja tästä halusin enemmän käytännöllisen silmäkarkin. Sit ku pääsee kunnolla ajeleen ja makusteleen, voi miettiä tarkemmin päivityksiä ja/tai korjauksia.

Juu, niinhän se on… Mähän harkitsin Skreamin raamia, mutta mua sitten kiellettiin osatamasta sitä. Ja kyllä myös koetettiin ohjata minkälainen pyörä on järkevää kasata… Itseasiassa ku tarkemmin miettii mitä on tullu puuhattua pyörien rakentelun suhteen, nii on se aika raskasta settiä… Se on nii raskasta…Mä melkein oon traumatisoinut itseni. Nii siinä mielessä tämän Skreamin stoori on alkanut erittäin hyvin. Juu, anyways nythän on kaikki hyvin, kunhan ei muistele niitä omia menneitä rakennelmia… Aivan ja just asiaan asiaan; nii ite laittaisin eri stemmin vähintäänkin vaakaputken kulmaan, kato ei noi mitää mummiksia oo. Toisena kiekkosettiin ois voinu vähän enemmän paalua heittääs ois komponenetit laadullisessa balanssissa, mut nehän voi vaihdella myöhemminkin. Ni iha magee tsygä

1 Like

Stemmi ja sarvet makso yhteensä 2€, niis ehkä isoin heitto hinnois. Ne päivittyy ekana, mut pääsin näillä jo vähä mallailemaan

2 Likes

Nyt ongelmana toi stemmin kulma. Mittasin puhelimella ohjainlaakerin kannen kulman 15 astetta, millä helevetillä saan stemmin kulman nollaan? Yliajattelenko vai oonko vaan tyhäm?

Ja lisäyksenä, stemmin kulma 6 astetta.

Jos haluut siis vaakatasosen (maan kanssa saman suuntaisen) stemmin niin tarkkaan tulokseen pääsee helpoiten kun ottaa geotaulukosta emäputken kulman (näyttäs olevan 73-74,5 astetta rungonkoosta riippuen) ja sit kaupasta stemmi jonka kulma on 90-emäputken kulma, eli 15,5-17 astetta rungonkoosta riippuen.

Käytännössä: ostat 17 asteisen stemmin kun se lienee se yleisin suurinpiirtein oikea ja parin asteen heittoa ei kukaan huomaa.

4 Likes

Pikanen päivitys. Stemmi vaihtunu, ja dropin otin kokeiluun. Tj ajosäät enää 2kk.

Rinnakkain vasta tajuaa kuinka iso muutos täs on ollu. Nii ja oliha tos spaceritki vaihtunu tosiaan

21 Likes

Tää on kyl jotenki balanssissa. Näyttää hyvältä. Droppi sopii

3 Likes

Mite ois hoverbar?

Kirkkaat osaset
image

Ei voi muuta sanoo ku stemmii slämmää.

4 Likes

Seis