P: Ruma katurata

Tällä velolle ensi kesänä! Noi levyt kaipaavat lentäviä kakssatasia.

1 Like

Tuli otettua matkalla takas night rideltä tämmöi kuva nykytilasta nii päivitämpä tänneki kerta lisää kontenttiaki on kaivattu :thinking:


Elikkä muutoksia on tapahtunut. Corimat on nyt venäläises korttelihävittäjäs kiinni, ja siitä tuli sit velopyörä. Tähän laitoin beater kuitukehät takas (legit sopii paremmi) ja sit löin etujarrun titskuradast, nyt tää on mun duunipyörä/allrounder.

GXP natisi nii vaihdoin Chris Kingin keskiön vihdoin. En tiie et onko siks ku ostin käytettynä, mutta natisee vieläki. Pajalla ehdotettiin kuparitahnaa, ehkä sitä seuraavaks. Olin kans ajanu pitkään silleen et 2 rattaanpulttia oli double eikä omnium kokoa, nii siinä oli vähä liikaa väljyyttä. Vaihdoin neki sit tässä siin toivossa et natina katois. Saa ehdottaa/antaa vinkkejä :joy::pray:t3:

Toinen muutos on toi stemmin slämmääminen. Alunperin ostin 100mm stemmin ku pelkäsin et on liian iso runko, mut totesinki et iha liian lyhyt ohjaamo tos muuten nii nyt on kiinni 120mm samaa mallia. Sit sahasin ruodon ja poistin sen sentin tulivuori-mallisen headset coverin ja laitoin Certified Slammed headset coverin tilalle. Ai että se on nyt just niikö pitää :heavy_heart_exclamation:

Kiitti viel kaikille pajalt ja muutenki NR/DR skenest kaikes troubleshootis: oscu siel imuroimas ku leikkasin ruotoo ettei saatas asbestoosia ja näi :sunglasses::pray:t3:

8 Likes

runko natisee. niin suspektin näköinen, että seuraavaksi timolla epoksoitavana.

2 Likes

stemmille kyl littipeukku

1 Like

Suspektin näköiset kuitu_asiat on parhaita kuitu_asioita.

1 Like

Okei kerta tänää tuli foorumi avattua nii päivittelen nyt pari topia! Aluks tää, beeämcee, bimmeri, trackmachine, ruma katurata, workmachine. Oha tää muuttunu taas aika paljon, mut nyt se on ehkä löytäny semmosen vakikuosin.

Muutokset pähkinän kuoressa:

  • keula vaihdettu orlon teräs keulaan. Siinä on levyjarru, pidempi AC ja matala kruunu, nii siihen saa sit ängettyy talveks jotai. Nii ja keulan ruotoa on jatkettu tigillä (en mä siis, mut en keksiny miten tägään tekijän oikein tähä)
  • lisätty levyjarru. Kuulemma 1st gen Shimano XT. Toiminut tähän asti tosi hyvin.
  • vaihdettu etukiekko trispoke levyjarru corimaan. Tän ostin joku vuos sit mut oikeastaan vast viime kuukausina saanu käyttöä levyjarrulla.
  • kammet on nyt 30mm Rotor Track ja Aldhu varret 165 millisinä
  • samaan syssyyn 49T Rotorin rataratas.
  • bottom bracket on eripari rotor, se oli kunno säätö mut joo xD
  • tupit on Racefacen uuet. Pysyy paremmin nää valkosina ku edelliset sramit.

Täs välis on sit tietenki ehtiny vaikka mitä sovittaa ja ajaa tällä. Mut nyt kuvia muutamasta eri kulmasta:

^tässä kuva ku ajetaa bimmerii yhessä metron kanssa

^Muka #carryshittoolympics edustuskuva

^Kuva hetkeä ennen ku mä ja I-juna sendattii täl pulkal

^Vika kuva on mitä aion laittaa sit ku paska lyö tuulettimeen ja sitä on mun kasvoil mut silti pitäs ajaa

Sori random kuvat, mut jotenki ei vaa oo ollu inspist ottaa parempii, ja sit pelkään et tää kasaus väistyy joku päivä jonkun muun kasauksen tieltä ja sit ei ookkaa enää mitää päivitystä tääl näist välivaiheista :astonished:

Toivottavasti päivitys oli aikansa arvosta kontsaa :blush:

41 Likes

aitoa on, kikkoman

onks tää nyt sit slackmachine? eh eh.

1 Like

damn

tuo vika nastakuva sulattaa paatuneimmankin fiksisydämen :heart_eyes:

3 Likes

siis oli pelkkii good vibesei kunnes näin kikkoman pullon :–(

takas kauppaan ja ostaa healthy boy soy sauce

3 Likes

Bemmil uued kummid, kova

2 Likes