P: Rossin Pista

Mikset ostanu kompliittina?!

asb - 8:26, 17.8.2016 » Kuka helvetin tunari on laittanu tommosen stemmin... Teräksinen 3TTT tai ITM heti keulille.
Jos tämä hyökkäys oli kohdistettu mun ex-pyörän varjolla minuun niin hah hah haa vaan.

Nyt Rossinin myymisen jälkeen mun ei tarvitse kärsiä enää yhdestäkään pyörästä notkuvalla tuumaisella quill-stemmillä.

Mutta sen sijaan olen käsittänyt, että käyttäjä ASB on jostain kumman syystä itse äskettäin palannut kiusaamaan itseään näillä ennen niin kovasti vihaamillaan menneisyyden artefakteilla.

Onnea valitsemallasi tiellä.

Sori. Unohdin et sä otat tämmöset asiat ihan hemmetin vakavasti.

Edit: No enkä unohtanu. Tahallani rillaan.

Voin kyl rehellisesti myöntää, että tuumanen quilli on yks kätevimmistä ohjaamoista. Keula on oikeen mittanen, korkeus säätyy kivasti ja stemmit on halutessaan siroja, möhköjäkin saa. Lisäks quillikeula on adapterilla eteenpäin yhteensopiva jos niin haluaa + quill stemit näyttää helvetisti paremmalta. Ohjainlaakeri on kätevä kiristää, eikä siihen tartte puuttua jos vaihtaa ohjaamoa.

Myönnän sen, että performancemielessä aluquillit varsinkin on löysiä ja huonoja, mut onneks teräksisiä on ja esim slämmätyssä keulassa se 22,2mm varsi teräksisenä on ihan riittävän jäykkä vaikka kuinka vääntäis ja siihen ulkoseen varteen voi hitsata niin isoa putkea kun haluaa, jos tarttee jäykemmän.

Nyt tarttis päättää et tuleeks kammiks, keskiöks ja laakeriks c-record pista vai normaali record pista…

Tolpaks tulee corsa recordia, stemmiks teräsquilli, tangoks monkey lite

2016-08-18_12-54-28
2016-08-18_12-54-08

mul taitaa olla teräksinen 115mm eclypse

vilkasen himas illemmal

Nää:
IMG_20151102_141237

vai nää
Campagnolo pista

aika helppo

Nämä!
Campagnolo pista

Euku nuo c-recordid sopii paremmin.

itekki ekojen kannal. Tokat on vähä turhan reliikkiä estetiikaltaan

gipiemmen haarykanpäädyt

https://az616578.vo.msecnd.net/files/responsive/cover/main/desktop/2016/02/12/635909078333088062442489351_trump-thumbs-down.jpg

muuten

Näis rossineissa noi kromatut ratahahlot on ainoo oikee valinta

Näis rossineissa noi kromatut ratahahlot on ainoo oikee valinta

Sanoisin et recordit mut, ei noi maalatatut veriurat natsaa nii c recordit

Melkei jo fiksipirkkatasoo:
2016-08-18_07-16-44

2016-08-18_09-07-55

575

Tolpaks envee penistä ja omniumit kammiksi.

josbanse - 9:34, 17.8.2016 » meinasin just oksentaa
Sori, mut ei mun mielestä sovi ollenkaan. :)