P: Rossin Pista

[Koska foorumilta tarjoutui edukkaasti kiva runkosetti niin kävin hakemassa. Projun alotuskuva on lainassa käyttäjältä jupe. Itselleni siirtyi vaan siis runkosetti laakereineen.

Mitään kovin erikoista ei liene tiedossa. Osiksi varmaan aikakausikorrektia, paitsi kiekot saa olla modernit, koska käyttöpyörää puuhataan.
[b]
Update: Foorumilta löytyi sopivamman kokoinen runkosetti, jonka noudan pois. Kuulin huhua, että tolle 58 kokoselle löytyy ottaja eteläisestä suomesta, joten ei tartte ehkä yksin rossinia ulkoiluttaa

Tästä alkoi:[/b]

Tästä jatkuu:

Tässä mennään
Rossin Pista

1 Like

näyttäis fitin puolesta aika aikakausikorrektilta koolta. Eikö ohjaamo tule tarpeeks alas radalle vai mitäs?

e. ah siis ei ole sinun kasaus.

negaatio - 11:49, 2.8.2016 » näyttäis fitin puolesta aika aikakausikorrektilta koolta. Eikö ohjaamo tule tarpeeks alas radalle vai mitäs?
Joo, tolla setupilla ei tarttenut satulaakaan kyllä laskea, mutta ajattelin kuitenkin, että sais olla vähän snadimpi niin on kivempi ajella kadulla esim riserilla. Tuota ohjaamoa en toistaiseksi saanut mukaan.

Voin ostaa cinellin criteriumin, pista tangon tai 3ttt:n ratatangon, jos joltain löytyy. Kunnolla ei niin väliä.

E: kuten negis mainitsi niin aikakauskorrekti fitti on kyllä pyörässä mulle, tolppaa se nyrkki jne. Kadulle kuitenkin emäputki on korkea.

hienosti ostettu

Nostetaan projua, josko nyt on paremmin osteltu?

Suunniteltua osalistausta:

Laakerit: Champognolo pista
Ohjaustanko: Cuitu raiser
Tolppa: Gambagnolo
Kammet: Camagoolo
Polkimet: shitmano
Satula: Flitech
Kiekot: Chinaman

Kuka helvetin tunari on laittanu tommosen stemmin… Teräksinen 3TTT tai ITM heti keulille.

Ja kingi johonkin toiseen käyttöön. Esim amerikkalaisvalmisteiseenmaastopyörään.

Mulle tulee siis vaan toi runkosetti eli keula ja runko

Kiekkojen suhteen pystyt varmasti parempaan.

TBU - 8:48, 17.8.2016 » Kiekkojen suhteen pystyt varmasti parempaan.
Joo, enköhän, mutta pitäs kasata koffeihi eikä oo muita kiekkoja atm

Dibs runkoset. Tee oikein ohjaamolle ja istuinosastolle.

Dibsit huomioitu, mutta toivottavasti tää on keepperi.

Tää projektirunko, jonka haen tänään, tulee äkkilaskemalta olemaan mun kymmenes rossini, neljäs rossin pista. Oisko mun lucky number sit 10 tällä kertaa

josbanse - 14:48, 17.8.2016 » toivottavasti tää on keepperi. äkkilaskemalta olemaan mun kymmenes rossini, neljäs rossin pista.
Noinniinku tilastojen valossa ei oo kyl keepperi.
Odie - 15:38, 17.8.2016 »
josbanse - 14:48, 17.8.2016 » toivottavasti tää on keepperi. äkkilaskemalta olemaan mun kymmenes rossini, neljäs rossin pista.
Noinniinku tilastojen valossa ei oo kyl keepperi.
On tos 1/9 osottautunu aiemmi keepperiks, tää on sitäpaitsi eka paperil suht oikeen kokone näist pistoista, eka tuli puol vahingos kiekkojen kans vähä isona, toka tuli etäostona ja paljastu liian pieneks, kolmas oli tietosesti vähä koon rajoilla iso, mut nyt ku löyty pykälää pienempi ni just jees.

mikä rossineissa viehättää?

Mun mielestä paras vintage italomerkki. Colnagon huippurakentajan merkki, joka on ollut pioneerina kehittämässä pursuitteja, maantien tt hommia, levykiekkohommia yms. Kaikenlaista eksoottista ja härskiä designiä ja sen lisäks upeat perus rataraamit miellyttävillä detskuilla.

Mut onks ne hyvii?

e@e - 15:51, 17.8.2016 » Mut onks ne hyvii?
No jos teräs rataraamista tykkää, ni varmaa aikalailla samanlaisia ku kaikki columbuksen SL rungot samassa koossa.

Mut miks nyt sulla on toi kaikkein rumimmassa ja nopsamaisimmassa värissä!?!?

Valkone ois paras, mut onneks on musta kannu