P: Pompetamine

laita alfine, nii ei tarvii mitää muuta hässäkkää ku kuoren kiinnittäminen runkoon nippusiteillä

mites alfinen käskytys droppitankoon?

microshift brifterit tai gevenalle 8)

Alfine-kahvalla.

Pientä comebäkkiä tän kanssa. Meni viimevuoden lopussa paloiksi varastoon ja luovutti osat Stavaan ja tähän

Nyt hommattu haarukka takasin, minkä kanssa tämä Konstalta mulle tuli. Kuvassa nuo 650b kiekot niin sai pyörilleen hetkeksi.

1 Like

Näin topsun ylimpänä, klikkasin, aukes mutta ei vikan postauksen kohdalta. Selailin, kattelin, näin kaarevan haarukan, ajattelin: voi voi. Selasin alaspäin puoliajatuksissani, uusin kuva liukui näkyviin mutta en tiennyt että se oli uusin. Tai en ajatellut. Tuijotin kuvaa pitkään, haarukan kruunu näytti hyvältä. Ajattelin: toi haarukka näytti hyvältä, voi voi. Sitten vasta katsoin postausajan ja luin tekstin. Herttileijaa! Ilon päivä! Että tämän päivän sain nähdä!

2 Likes

Jos tää ois mun ni maalaisin ton haarukan valkoiseksi. Oispa tää mun.

Pitää kokeilla jollain muokata valkoseks nii tietäs vähä milt näyttäs.

Musta keula just hyvä, älä maalaa!

2 Likes

tulee muuten kirkkaat kammet, mutta en tiiä joutuuko sit niiden kaveriks vaihtaa kirkkaan american classicin kiinni.

tarvelistalla:
UN55 107mm
kirkas ratas 110bcd 42/44/46
kammen pultitkin puuttuu
lyhyet kirkkaat rattaanpultit

Eka koeajo! Tuttu tatsi. Toi ratas viel vähä hiertää ku se on jotenki tollasen tylsän harmaan pinnotteen saanu, sentään teräst. Mustat polkimet, tähä pyörää oma satula, -17 stemmi jää vielä to-do -listalle.

4 Likes

Tää on kyl yks mun lemppareista foorumilla!

1 Like

Muutama lisäkuva. Takajarrust puuttu vaijeri viel kuvien ottohetkellä.

10 Likes

Tapahtuu!

Kuvia myöhemmin

3 Likes

Kunnon hyvää kyllä projektitopi täynnä!

1 Like

Tuli tässä itsekin vähän luettua topiccia läpi ja aikamoista temmellystähän tämä on hetkittäin ollut. Välillä aikamoisessa hetken huumassa päätöksiä tehty kuten koko tuon mustan etuhaarukan tarina josta hätäpäissäni luovuin saadakseni hiilikuituisen etuhaarukan. Sen saaminen tähän takasin oli kyllä pienen juhlan paikka.

Tämmöne nyt!!

17 Likes

toimii

1 Like

äänestän kokoonpanoa: droppi+lokarit

2 Likes