P: Pieni&Punainen Rossin

Mikään muu ei oikeestaan häiritse paitsi keulakulma

hieno pyörä!!

Kiitoksia!

asi - 15:15, 17.12.2015 » Voi jumpe, ku on hienon näkönen konversio. Kirkkaat ja keposen näköiset kiekot sopii hyvin tähän, kuten myös toi satula. Ohjaamo tosin näyttää jotenki jytkyltä, mut ei varmaa haittaa! :)
Joo toi ohjaamo näyttää tossa kuvassa hieman jytkyltä, kun en saanu kuvaa otettua sillain, ettei takaa näkyisi hieman toista puolta. Eli luonnossa paremman näköinen. :)

on kyl siisti

laatukonversio. tosi hyvä

Mites 52x19 on toiminu Jyväskylässä? :slight_smile:

Tässä kyllä kaikki kohillaan, mukavia kilometrejä!

asb - 15:38, 17.12.2015 » Mites 52x19 on toiminu Jyväskylässä? :)
Hyvinhän noilla on rullailtu, onneksi Jyväskylässä ei ole mäkiä sillä sitten vois hiukan puuskuttaa. :)

Olisko kenelläkään ylimääräistä häkkiä, mieluiten Jyväskylässä? Koska kävi näin:
Hups

Tähän väliin pieni vuosikatsaus mitä Rossinille kuuluu. Pyörää on poljettu ja hyvin se on kulkenutkin. Kaikki on oikeastaan toiminut niinkuin pitääkin. Häkkeihin tosin turhauduin keväällä ja päätin hommata lukkopolkimet. Polkimiksi tuli pomminvarmat M540 ja kengät löytyi foorumilta halvalla. Sellaiset päheet ysärispedukengät Shimanolta, pinkkiä ja vihreetä. Ohjaamo vaihtui loppukesästä, kun Nuorgamiin muuttanut Juho (johno) antoi ilmaiseksi vanhan ja suoran ysärimaasturin tangon. Sen kaveriksi löytyi kova Kalloyn stemmi kirpputorilta kahdella eurolla. Eturatas vaihtui talveksi myös vähän pienemmäksi. Tällä setupilla mennään kevääseen asti, jolloin Rossin kokee vahvan muodonmuutoksen, alaviitteillä #sinkula #sojotus #järkipyörä.

Rossinin talvikuosi

Seksikäs

Nätti pyörä mutta kaamea stemmi ja tankokaan ei oikein sovi. Olis edes pikkasen muotoa tangossa ja vaikka terässtemmi ni aijettä!

Tanko on hyvä, mutta nuo hammastahnapursotukset stemmissä ovat ihan muuta maata kuin pyörä muuten. (Siis hirveä stemmi.)
Todella hieno pyörä muilta osin!

Haha, toi ohjaamo onkin aika huumoriohjaamo, mutta sopii mun huumoriajoihin aivam hyvin. Jos pitäisi oikein vartavasten speksata, olisi toi kombo aika erilainen.

Minä olenkin stemmitosikko.

Biciolli - 20:31, 16.12.2016 » Minä olenkin stemmitosikko.
:D

Jos et kuuntele mun neuvoja rossinin kasauksee ni sit tiedetää et menee pielee, olli yritti huumorin keinoin, mut mä en

Edellinen stemmi oli kyllä oikein kivan näköinen…

Eddzz - 15:53, 16.12.2016 » ... Tällä setupilla mennään kevääseen asti, jolloin Rossin kokee vahvan muodonmuutoksen, alaviitteillä #sinkula #sojotus #järkipyörä.
RetkiRossin

No niin, nyt on saatu Rossin päivitettyä talvella lupailemaani retkeilymoodiin. Tällä setupilla tuli oltua viime viikko Ahvenanmaalla pyöräilemässä ja täytyy sanoa, että kyllä kelpaa. Laukkugame tosin vielä hakusessa, taka- sekä runkolaukku on vain lainassa ja tarakalla joku pieni kylmälaukku. Muut muutokset lyhykäisyydessään:

  • Kiekot 650b maantienavoilla ja sinkulakitillä.
  • Takapuolen alle nahkasohva Brooksilta.
  • Vanha droppi sekä kahvat takaisin, jarrut vaihtui pidempi reachisiin.
  • Kiinni Pelagon tarakka, täyspitkät lokasuojat sekä Kingin pullotelineet.

Tämä kesä meneekin sitten retkeillessä :slight_smile:

siisti. tosta emalimukibisneksestä pitäis kyllä jo päästä ja siirtyä kuksahommiin.

jonkun pitäs lähettää prollylle kuksa and the cult will follow