P: Köyhän miehen Rivendell

Tää on kaukana oikeasta Rivendelistä.
Olen kuitenkin jo pitkään miettinyt että olisi kiva omistaa pyörä jolla taittuisi niin matkat kuin pätkät maastossa. Ja vielä se että tavaraa mahtuisi kyytiin.

Kesällä kuitenkin liikutaan jonkin verran kävellen ja pyörällä. Kantamukset tulevat suurimmalta osin lihaksikkaalle vartalolleni. Ja vaikka olenhan aika sonni mutta silti olisi kiva lastata ne kantamukset pyörään. Tällä hetkellä minulla ei ole ns.retkipyörää ja sellainen pitää saada ilman että talous kaatuu. Kyseessä on todella erikoisella geolla varustettu…no en mä vielä kerro!
Von vinkkejä saa laitella projektin edistyessä ja varmaan nuo perusjutut menee mutta tarakoiden haalimisessa tarvitsisin apuja. Sojotus-stemmiä,viiksitankoa,nos xt peukkusifterit olisi tarkoitus tähän laittaa. Laitan kuvia kun olen kotiuttanut rungon ja palikkaa on jo vähän kiinni.

kuvia näkemättä sanoisin että eipäs häpäistä rivendelliä vertaamalla tähän

^Olet kyllä aivan oikeassa. Eikö Rivendell ole enemmänkin elämäntapapyöräilyä kuin itse pyörähän ei oikeasti ole mikään erikoinen. Quillstemmi ja rengastilaa sopivasti. Eihän siinä ole mitään muuta joka olisi kauhean haluttavaa.

Lakimies84 - 19:16, 14.12.2016 » ^Olet kyllä aivan oikeassa. Eikö Rivendell ole enemmänkin elämäntapapyöräilyä kuin itse pyörähän ei oikeasti ole mikään erikoinen. Quillstemmi ja rengastilaa sopivasti. Eihän siinä ole mitään muuta joka olisi kauhean haluttavaa.
Menikö nyt ahma ja rivendell sekaisin?

Tuleeko 9 pakka?

^laitan jos tuo xt peukkusifteri siihen taipuu.

Näkemättä hyvä rojekti!

Laita kitkavivut jos ei indeksit mene kohdalleen?

paskoja ovat projektit missä kuvia ei ole.

^^nuo xt tumbshifterit pitäisi toimia kitkalla ysipakan kanssa.

^paskahan tämä onkin! Vaikka ei ole kuvia niin tämä ei ehkä ole mielenkiintoinen.
Sojotusta ainakin pitäisi tulla.

Jos ei muuten pelitä, nii ostat FFltä Paulin thumbiesit :—)

^Laitan ne kuvat…koska en ehkä raaski Pauleja tähän laitella:)

e@e - 20:45, 14.12.2016 » paskoja ovat projektit missä kuvia ei ole.
Johtuisiko siitä että tuloillaan on vaihdepyörä.

^^!? Jotenkin meni vähän ohi. Tilastoa Rivendalista.

^^Yksivaihteinen retkipyörä…hmmm.

Nii että vie vaihdeprojektisi esim monivaihde.net. Oisko mitään?

Lakimies84 - 21:49, 14.12.2016 » ^^Yksivaihteinen retkipyörä...hmmm.
Eiku joojoo. Ehdotan tai melkeinpä vaadin että [i]menet täys-heikkolahjaiseksi[/i], väsäät kunnon rottaretkifixien ja ajat sillä auringonnousuun. Köyhillä ei tunnetusti oo varaa matkustella ulkomaille eikä Suomesta niin mäkistä maastoa löydy etteikö moisella pärjäis.

^maalit tuosta lähtee. Eli paljasta pintaa hakusessa.

Tuleeko tähän vaihteet vai tuleeko tästä yksi vaihteinen?