P: Kesäpösö 2017

Vaikka aina varoitellaan, ettei saisi laittaa kesäpösöä hetken mielijohteesta, niin aattelin nyt kuiteskin panna ihan urakalla. Onhan edellisestä mun omistuksessa olleesta kesäpösöstä jo pian kymmenen vuotta ja viime kesän proggis eli Nishikin Crash Master on omaan arkikäyttöön hieman liian one trick pony ja niinpä Omniumin Minicargo on piti edelleen viime kesänä aika selkeellä kaulalla pintansa.

Pelastin palstan kautta jo aikaa sitten hirvikokoisen ysäripösön eli Montanan loppuunajetuin orkkispalikoin eli löytyy toki Biospacet jne. Homma oli pitkään naftaliinissa, kunnes mulle kulkeutui sattuman kaupalla Nitton Bullmoose. Ihana ja kaunis esine, joka siirsi muistot sinne 80/90-luvun taitteeseen, kun opettelin ajamaan maastossa Rossin ATB kanssa, missä oli vastaavanlainen nonameviritys.

Olen aina diggaillut suuresti Rivendellin fillareita ja haaveillut moisesta arkikulkineesta. Nyt muodikkaassa hobocross-kiimassa oma ajatus olis laittaa kasaan simppeli kulkine, johon saisi leppoisan ja pystyn ajoasennon ja jonkinlaisen kevyen etutartsin, jossa voisi kuskata kauppakassia, saunakamoja Kesän Saunalautalle ja vaikka niitä paria olusta, jotka joskus nätteinä kesäiltoina tulee jossain puistossa tahi rannoilla nautittua.

Tuossa mennään nyt eli proggis pääs eka kertaa päivänvaloon tuolla vanhassa teollisuuskiinteistössä olevan pajan luiskassa. Poikanenkin arvostaa. Mietinnässä pari mahdollista seuraavaa peliliikkua ja diy-tartsi. Jatkoa seurannee sitä mukaa, kun lumet sulaa…

Onhan tää nyt siisti. Pitkään on saanu ootella et alat kasaamaan pyörää mut maltilla tekeminen on vaan hyvä juttu.