P: Kepler (taiwanin paska varoitus)

Voit säästää myös rahaa ostamalla koko paketin, jos olisin kasannut kaksi valmispyörääni itse olisi niiden yhteishinta lähennellyt jotain kymmentä tuhatta euroa.

Fiksipyörät kannattaa myös ostaa kompliitteina. Tää olis kyllä mielenkiintonen foorumi kun kaikki vaan kehuis kilpaa markettipyöriään. Sais hyviä amoja niistä.

kyttyra - 11:13, 16.2.2019 » Ette nyt aiheuta merkkarille pahoinvointia juksuttamalla sitä ostamaan flatmount jarrusettiä pyörään jossa ei flat mount kiinnikkeitä ole!!1 EDIT: hidas
Tsori
Tahmatassu - 11:54, 16.2.2019 » Voit säästää myös rahaa ostamalla koko paketin, jos olisin kasannut kaksi valmispyörääni itse olisi niiden yhteishinta lähennellyt jotain kymmentä tuhatta euroa.
Tää on niin totta mutta eihän siinä ole mitään kivaa, itse ostin talven aikana myös kaksi kompliittia ja oli siltä osin aika tylsä talvi :)
negaatio - 11:33, 16.2.2019 » "jooh shimpan ysiketjun ku laittaa kybäpakkaan ja ykstoisklikkisen microshiftin bar endiin nii se vaihtaa seiskavaihtajaa ihan ok"
::::::D oispa sigut vielä

Eihän rahan säästäminen kuulu harrastamiseen.

Tuus harrastaa mun kanssa niin alkaa säästäminen kiinnostaa.

Saisinko tulla peremmälle ja kertoa erikoisuudentavoittelusta voimansiirrossa?

Stages kammet?

eteen tietenkin manuaalinen 2x eli kaks nw ratasta ja kepillä siirretään niiden välillä

negaatio - 13:13, 16.2.2019 » eteen tietenkin manuaalinen 2x eli kaks nw ratasta ja kepillä siirretään niiden välillä
No sitten taakse tämä ja jousikiristin. https://static1.squarespace.com/static/53cd4a66e4b0216897ed1b86/53ece61be4b0be29b6ba53c0/54205b66e4b0c158abed614c/1411406696401/FW_16-18T.JPG?format=500w
negaatio - 11:33, 16.2.2019 » ostat suorilta koko osasarjan kerralla niin ei tule murheen kryynejä asennusvaiheessa ei mitään "jooh shimpan ysiketjun ku laittaa kybäpakkaan ja ykstoisklikkisen microshiftin bar endiin nii se vaihtaa seiskavaihtajaa ihan ok"
No tää niin vitusti, fuul gruppoja saa aikalailla jokaisesta tolkun nettikaupasta eikä tartte ihan hirveesti miettiä mikä menee minkäkin kanssa yhteen, kunhan kattoo että jarrut on sopivat (flat mount, is/post-mitä näit on) sekä vapari on sopiva (shimppa/kamakoolo/ramin äks dee). Tai jos ei lähe hydrokelkkaan niin voi ostaa myös vannejarrugrupon ja luukuttaa ne jarrut pois ja laittaa kunnon hyvät bb7:t tai spyret esim.
  • etuvaihtajan vetosuunta ja kiinnitys sopiva.

Oma ehdotus on Rival 1x11 ja Spyret. Kiekoiksi Huntit.

Eikä suorissa unicrown-teräskeuloissa ole mitään vikaa, jos ne on tämäntyyppisissä cx-adventure-disc-gg-allroad -pyörissä.

Edit. Etusivulla tosiaan olikin jo kiekoista hyvät suunnitelmat.

hyviä ehdotuksia kaikilta varsinkin kun kiekot on jo ja etusivulla mainittu että mikä osasarja näillänäkymin tulossa.

tärkeintä on osallistuminen.

Rupesin just tykkäämään tästä topsusta kovasti.

negaatio - 11:33, 16.2.2019 » ei mitään "jooh shimpan ysiketjun ku laittaa kybäpakkaan ja ykstoisklikkisen microshiftin bar endiin nii se vaihtaa seiskavaihtajaa ihan ok"
tää kuvailemasi roskaväki voi rivendellata kyllä mahdollisesti jo muotoilemansa viestit, myydä thumbiensa ja ostaa niillä rahoilla Salomonit joilla suksia vittuun.
RTZ - 15:26, 16.2.2019 » + etuvaihtajan vetosuunta ja kiinnitys sopiva.
etuvaihtajan kiinnitys tulee tosiaan olemaan se että kannattaa kiinnittää huomiota siihen ettei etuvaihtajaa tule.

Juuh, oli semmonen yleisluontoinen komsu makkolle toi. Luotan siihen, että tulossa on kova proju ja ennenkaikkea viihdyttävää sisältöä.

siltä näyttää, nyt varmaan ois hyvä hetki jonkun artesaanitankopaviaanin ryskiä kertomaan jostain bullmooseista ja thudbustereista ja että itse asiassa runkosuosituksiahan ei myöskään ole vielä myöhäistä postailla myöskään