P: Kästle Sport 300

accro - 19:23, 12.8.2017 » Etulokariksi suosittelen dyykkaamaan takalokarin, koska tosta nykyisestä ei oo juuri mitään hyötyä. Loska lentää rattaille, kengille ja naamalle. Muuten jees.
Tonne tulee vielä kuraläppä takaosaan, samaten kun takalokasuojaan. Naamalle ei lennä ku siinä on toi tartsi ja kori.

Vaihdetaan jos ei toimi!

Sivuja olisi mukavampi selata, jos kuvat olisivat järkevän kokoisia.
Esimerkiksi tämän langan ensimmäinen kuva on 4160 x 2340 pikseliä / 2,1 Mt.
Pienennettynä se olisi 800 x 450 pikseliä / 150 kt. Siis tavuina mitattuna vain 7 % 2,1 megan kuvasta.

hyvä hobo pommikone meno tässä ketjussa _o/

Biciolli - 20:05, 12.8.2017 » Sivuja olisi mukavampi selata, jos kuvat olisivat järkevän kokoisia. Esimerkiksi tämän langan ensimmäinen kuva on 4160 x 2340 pikseliä / 2,1 Mt. Pienennettynä se olisi 800 x 450 pikseliä / 150 kt. Siis tavuina mitattuna vain 7 % 2,1 megan kuvasta.
Osan kuvista oon pienentäny, mut mua henk.koht vituttaa kattoa pieniä suhrusia kuvia joten oon jättäny osan pienentämättä. Imgurista lataan ja jos pienennän niin laitan urlin perään sen yhden ällän. En mä näistä mitään kyllä tiiä, muutaku että kännykällä näyttää ihan hyvältä?

E: laitoin kaikkiin kuviin nyt sen ällän, toivottavasti vähän mukavampi selata koneella. Tosiaan ite selaan vaan kännykällä niin näyttää vähän erilaiselta varmasti…

Nautin näistä bastardoinneista

Jokunen päivä nyt ajettu kommuuttia ja käyty kaupassa, just 5/5. Satulan vaihdoin rumempaan, mut ah niin paljon mukavampaan.

1x7 hautuu mielessä… Pakka ja vaihtajakin mahdollisesti ois jo, ebaysta saa nw-rieskoja 9e ja liipasimia löytyy varmaan Etapilta…

Tää on kyllä jotenkin kaikissa vaiheissaankin erittäin miellyttävän olonen homma! Ilo oli lukasta läpi ja tsekata kuvahistoria.

Kulissien takana tapahtuu…

Lokasuojia piti vähän jatkaa, pitäis riittää nyt. Noi läpät meni nätisti lokasuojan muotoisesti mut Maston kipristi ne ja sit piti näyttää kuumailmapuhallinta ni tuli vähän lättänät. Eipä tää kaunis pyörä muutenkaan kyllä oo. Katsotaan kunnon lokasuojia sit ehkä joskus.



Noniin, maastoajokin onnistuu nyt kunnolla. Vaihteiden lisäämisen ohessa vaihtu kiekot WTB x Shimano -yhdistelmiin. Painavat nämäkin, mutta parannus edellisiin. Tarttis toisen pyörän kyllä metsään, tää oli sinkulana kaupungissa kivempi mitä vaihteilla.

Kommuutti pitenemisen vuoksi viikottaiset ajot tulee jäämään vähälle, niin en nähnyt pahana asiana laittaa näitä vihdoin alle. 2,1" Nokia Extreme 294 takana ja 2,1" ISP edessä.

Ebayn kahden euron tankovalo sai uuden paikan korin pohjalta. Tankokiinnike irti, alta paljastui tasainen pinta ja kaksi reikää joihin sai just hyvin tehtyä M4 kierteet. Korin pohjaan reiät ja pulteilla+lukitteella kii.

Laitoin eteen 203mm levyn kun ilmaiseksi sain.

Onko tuo levy väärinpäin vai onko joku oikeesti valmistanut tommosen sirkkelilevyn

No nuoli siinä oli että asennetaan noin päin, vähän kans ihmettelin mut löin sit vaan kiinni

No jos miettii mihin suuntaan levyyn kohdistuva voima jarruttaessa suuntautuu, niin noin päinhän sen pitää olla.

Nastat on ollu ihan vitun bliss ja aah tä on mun lemppari pyörä vaiks onkin vitun ruma.

Löysin kaapista auton äänieristämisestä ylijäänyttä STP:n tommosta retkipatjaa liimapinnalla. Nyt ei rämise enää kamat korissa niin helvetisti

Kerhon freebie-lootasta saatu satula oli tosi mukava, mut päällyste alkoi olla jo aika halkeillut. Sain hyvän diilin aika beat up og nahka-concorista, johonka hieroin väribalsamia ja hoitoaineen päälle. 3/4 mun pyörässä on nyt concor :smiley: tää og on kyllä paljon kovempi kun uusiotuotannot… Voi olla että päällystän vanhan satulan uudestaan ja concor saa lähteä.

Sain myös hyvän diilin BB7 parista, joten miksei.

Etulokarin jarrun puoleinen aisa täytyy vielä lyhentää ja laittaa ylempään adapterin pulttiin kiinni.

Tälle ei paljoa oo tapahtunu. Laitoin tuon ilmaiseksi saadun satulalaukun, jonka sisällä on mustekaloja ja penkinsuoja, ja laitoin sickkk Motonetin 11,90e “cruiser”-kumit koossa 2,1". Kilsat jää kesällä niin vähäisiks tän osalta et noi kelpaa ihan hyvin!

Reilu 2v on menny, pyörälle on tapahtunut:
-Concorin vaihdoin pois johonkin mihinkälie satulaan
-Polkimet vaihtui kevyempiin
-Etujarrulevyn vauhdoin vähän tuhdimpaan
-Kiekot vaihtui kunnollisiin vuosi sitten, näis on aeropinnatkin (!)
-Tänä kesänä vaihdoin noi kilon cruiser-kumit puolta kevyempii Schwalben Billy Bonkerseihin. Oli kyllä paras upgrade tähän pyörään.

Alla joku kuva kesältä

https://img.aijaa.com/m/00160/14894811.jpg