P: italoihme-ikuisuusprojekti

Tosi kiva

1 Like

täähän vois sopia aika kivasti tohon bulliksen ympärille

tolpan pikalinkkua en ehkä ymmärrä paitsi jos ideana oli saada biltsusatula rosvon matkaan ja kotivakuutukseen asap

1 Like

jotenkin mä aattelin että kuhan saa hankittua sträpit polkimiin niin että voi käyttää monenlaisia kenkiä, niin saa sit helposti hinattua tolppaa ylös alas sen mukaan onko converset vai sievit jalassa. tätä rosvonäkökulmaa en tajunnut huomioida :confused:

No, on mullakin ollut talvipyörässä tommonen ja ei viime talvena lähtenyt satula kävelemään, mutta ajattelin joka tapauksessa vaihtaa pannan täksi talveksi. Henk. koht. en kyllä jaksaisi chaussure de jourin mukaan hinkata tolppaa ylösalas, mutta tietty sit jos on herkkä ergonomia.

1 Like

siis bullis just räädi ja pinkki o nopee väri (:

3 Likes

Satula vaihtui Brooksiin ja laitoin Restrapit polkimiin. Ass saver on kans aika kiva sadekelillä, vaikkei lisääkään eleganssia fillarin kokonaisuuteen.

Kokonaisbudjetti 320€.

8 Likes

Suosittelen lämpimästi sellaista pidempää ass saveria, tuo pikkuinen ei paljon auta.

https://www.velobia.fi/ass-saver-fendor-bendor-big-black

2 Likes

Mulla on se ekstralevee versio, suojaa itse asiassa oikeinkin hyvin!

Jep, oli maiharit tänään jalassa :smiley:

3 Likes

tää. Kyllä perus ass saver just perseen pelastaa, mutta fendor bendor pelastaa myös selän ja takaraivon🙊

1 Like

to be honest: opettajan työssä oon niin tottunut olemaan liimassa, kurassa, glitterissä, räässä ja muun vastaavan peitossa työn puolesta, että jos tosta seiveristä huolimatta jotain on lentänyt niin en oo ees huomannut :smiley:

3 Likes

On muuten parhaat maiharit jotka mulla on ollut✌🏻 pyöräkin alkaa olemaan nätti.

1 Like

päivittelyä tähän:

vähän on ranteiden asennon kaa ollut kipuilua (kirjaimellisesti), niin hain sit nyt @roenski lta tommosen tangon ja heti tuntu kivemmalta. tykkäsin enemmän bullhornin ulkonäöstä mut ei pysty menee looksit edellä enää.


keskiötä pitäis varmaan fiksaa, se rupes tänään naksumaan. ehkä huomenna jaksan.

tänään kuitenkin otin tämmösiä huudsikuvia.


13 Likes

melkosta menoa toi häkit / spd combo, ei ihme jos kuluu.

1 Like

miten se poljin sitä sträppiä kuluttaa? sit kun on semmonen päivä että käytän klossikenkiä niin laitan mahdollisimman suppuun noi sträpit, ei osu maahan eikä mihinkään. kuluttaako poljinkin sitä siis jotenkin?


Sorry off-topic, mut onks toi pikalinkku auki :neutral_face:

ei? se on jotenkin ihme tiukka, ton syvemmälle en saanut painettua. mut näyttää joo kummalta.

Lämmin suositus CNC:n kuusiokolopikalinkuille muuten. Pysyy kireellä ja kustantaa ehkä 7e/pari.

1 Like

oo, tänks! pistän hankkien.

Produkte Summe
1 CNC Innensechskantachse für Hinterrad schwarz 6.77€
1 CNC Innensechskantachse für Vorderrad schwarz 6.77€
Zwischensumme brutto: 13.54€
Versand nach Länderzonen Versand nach Finnland: 24.00€
Enhaltene MwSt. 24%: 9.01€
Gesamtsumme inkl. MwSt.: 37.54€