P: FAGGIN

huusin pikku päissään tämmösen 63x58 rungon saksan ebaysta ja nyt jännittää mitä tulee vai tuleeko ja koska

Satula aika jakarta ja tanko vois kaivata teippejä, näille vois sit tehä jotain. Laitatko omniumit?

huh kova on kyllä kieltämättä raami

joojoo fiilis hiema eri tasoil ku terryn hommis

saako gxp keskiöitä italokierteellä?

pyöriikö muut ku tuubit ilman kikkailuja?

myykö josbanse mulle gamagooloa?

en tiedä

lyhkäsen nägöinem mutta päissään huutelemiselle haddock hails ja soihtu kulkee eteen päin

kikkailut jees mut saahan niitä clintsereitäkin 20-millisinä jos semmoisesta tykkää tai olosuhteet vaatii

josbanset jättäisin tästä yhtälöstä pois

Hieno fag gin
Omniumit menee myös italokierteille kyllä

Hyvin tehty. GXP:tä saa italokierteellä.

munakas

63X58!

Ei sit mitään omniumeja.

Jos tubulaarit ahistaa, esim Turum Pecca krimppaa kyllä lisää tiloja.

Faggin komea.

menin ansaan.

muistattekste ku singlespeedshopissa oli vuosia se joku faggin ratarunko? itse muistan.

tuleeko raiserihytti?

jos tulee, niin pikseleistä päätellen tarviinnet vähintään viisitoista senttimetriä pitkän ja melko jyrkän ohjainkannattimen


ja hopean värinen 12 astetta taivutettu flatbar

pieni merenneito - 20:37, 17.11.2016 » menin ansaan. muistattekste ku singlespeedshopissa oli vuosia se joku faggin ratarunko? itse muistan.
oispa toi semmonen niin pyöris pika googlauksella varmasti normaali rengas niin ku tässä:

Camagoloo ei valitettavasti myytäväks asti löydy koska hordaan kaikki osat itelleni. Pyörästä tulee varmaan iha hiano

paras STEM. hyvä Tatu!

pitkään oli ebayssa blast bead raaka alu 150mm mutta sulla onkin se varmaan jo plakkarissa :cool:

they see me faggin’, they hatin’

Kirkkaat kammet ja hyvin syvät kehät TAtu mies. Jooko?

Hei kuule dibs, vai oliks tässä jotain tyhmiä standardeita?

asb - 9:13, 18.11.2016 » Hei kuule dibs, vai oliks tässä jotain tyhmiä standardeita?
Italo, tuumanen kierteetön ja levyjarruttomuus + 120mm perä.

Take your pick