P: Alumiinia Ameriikoista (Fallen Angel)

Mä oon samoilla linjoilla lumikon kanssa.

Sen lisäksi, dentti muodostaa huutavan pääkallonaaman (huomaa selkeämmin kun ton myyntikuvan kontrastia lisää). Se ei voi olla hyvä merkki :frowning:

Sanoisin myyjää valehtelijaksi ja vaatisin kunnon tiputusta hintaa ensin suoraan. Käyttäisin perusteluna juuri tuota “Hardly visible” -läppää. Selkeänä viestinä hänelle, että jos ei alennukseen suostu niin disputet lähtee kehiin sekä julkinen dumaus kaverin toiminnasta.

Taina naputtelikin jo aivan hyvän mailin. Painaisin send ja ajaisin kovaa kunnes kiukku laantuis.

zykkeli - 9:02, 7.5.2015 » Sanoisin myyjää valehtelijaksi ja vaatisin kunnon tiputusta hintaa ensin suoraan. Käyttäisin perusteluna juuri tuota "Hardly visible" -läppää. Selkeänä viestinä hänelle, että jos ei alennukseen suostu niin disputet lähtee kehiin sekä julkinen dumaus kaverin toiminnasta.
tämä. niin kauan kun nuolee itse haavat pimeässä nurkassa hiljaa mutisten niin kusettajat jatkaa kusettamista.

Lisää erkki kuvia kunnon valossa. Myyjän kuva piilottaa, sinun kuvasi korostaa.

Kaikenkaikkiaan ostit rungon jossa dentti, sait sellaisen, ja nyt haluat dentittömän.

Jättäkää nämä paskaraamit huutamatta. Tilanne olisi eri jos olisi myyty ehjänä.

FixiVihaaja - 9:22, 7.5.2015 » Lisää erkki kuvia kunnon valossa. Myyjän kuva piilottaa, sinun kuvasi korostaa. Kaikenkaikkiaan ostit rungon jossa dentti, sait sellaisen, ja nyt haluat dentittömän. Jättäkää nämä paskaraamit huutamatta. Tilanne olisi eri jos olisi myyty ehjänä.
Osaatko sä lukea?

+1 kaikkiin ylläoleviin. Ehdottomasti itkua myyjälle ja negatiivista palautetta ebayn suuntaan. Kusetus mikä kusetus.

DanielBraun - 9:26, 7.5.2015 »
FixiVihaaja - 9:22, 7.5.2015 » Lisää erkki kuvia kunnon valossa. Myyjän kuva piilottaa, sinun kuvasi korostaa. Kaikenkaikkiaan ostit rungon jossa dentti, sait sellaisen, ja nyt haluat dentittömän. Jättäkää nämä paskaraamit huutamatta. Tilanne olisi eri jos olisi myyty ehjänä.
Osaatko sä lukea?
"is fully operational and functions as intended"

Lisäksi tekstistä ei jää epäselväksi että on jälkeä ja runsaasti. Onko albeit hardly visible sitten minkälainen, myyjän kuvassa kyllä näkyy melkein kahden euron kolikon kokoinen meteorin kraateri. Mielestäni olisi pitänyt pyytää lisää kuvia.

Tuomiona myyjä saattanut ottaa epähuomiossa paskoja kuvia, mutta ei tee hänestä kusettajaa. Ostaja toiminut itse leväperäisesti.

Mielestäni menee oppirahoihin, ei välttämättä reilu meininki, mutta onko tahallista? En usko.

“Hardly visible” tarkoittaa, että lommoa hädin tuskin huomaa. Tiedän ite, koska mulla oli sellanen fillarissani, jonka myin aiemmin.

Tota Lowissa olevaa puolestaan on vaikea olla huomaamatta, ja se ei todellakaan ole mitään kovankaan käytön jälkiä.

Lumikko - 9:40, 7.5.2015 » [i]"Hardly visible"[/i] tarkoittaa, että lommoa hädin tuskin huomaa. Tiedän ite, koska mulla oli sellanen fillarissani, jonka myin [aiemmin](https://www.yksivaihde.net/old/14357). Tota Lowissa olevaa puolestaan on vaikea [i]olla huomaamatta[/i], ja se ei todellakaan ole mitään kovankaan käytön jälkiä.
just näin.

Mulla jutuissa vähän tämä skaala millä mielestäni aika moni muukin toimii:

  1. kosmeettinen vaurio
  2. hardly visible tms.
  3. lommo, mutta ei haittaa ajoa tai ole muuten oletettavasti riski
  4. Käytännössä paskana oleva raami

Tässä kusetettu kategoriaan 3 kuuluva lommo kategoriaan 2 ovelalla kuvasuunnalla. Ostaja olisi voinut pyytää kuvia, mutta kyllähän tossa kusetuksen makua on. Kannattaa pyytää osittainen hyvitys myyjältä, varmaan antaakin, tai sit voi harkita jatkotoimenpiteitä.

TBU - 2:48, 7.5.2015 » Mä lopetin tän huutamisen, kun luin et tän myynnin takana saattaa olla Lontoon foorumilta tutuksi tullut nimimerkki 1000archangels. Kyseinen heebo ilmeisesti katosi foorumilta pari vuotta sitten vedätettyä jotain kaupoissa.
Katohan!

EDIT: Saako tuollaisen korjattua? Onko mahdollista palpan kanssa?

Taitaa alumiinin kohdalla jokainen liike vaan heikentää lopputulosta. Ei se alumiini tai alumiiniseokset etenkään nykypäivänä niin heikkoja ole kuin aina puhutaan. Mitä luultavimmin toi vaurio lähinä takaa sen, että lopulta ajossa toi runko pettää tuosta montun kohdalta kun tärinä väsyttää materiaalin. Kuitenkin esim c-trackien perusteella näyttää toi alumiini pitävän pintansa ratapyörissä ihan hyvin.

Noinhan se taitaa olla. Mua vaan vituttaisi tuollainen niin saatanasti, että ihan vaan kiukusta suoristuttaisin.

juu ei mitää undent operaatiota alsalle missään rakkaudessa

Kyseinen heebo ilmeisesti katosi foorumilta pari vuotta sitten vedätettyä jotain kaupoissa.
https://farm9.staticflickr.com/8648/16528189126_fcb15ea434_o.jpg https://farm8.staticflickr.com/7373/16528191106_492a4546c9_o.jpg

internet on hieno juttu

alan epäilemään ettei amerikan aluumia saa ilman denttejä

Omassakin dentti. On ohkasta tuo 7005. Tarra päälle ja menox

Kiitos vertaistuesta ja näkökulmista. Ennen tän topsun avaamista, kirjoitin myyjälle seuraavan viestin. Tätä ennen olin jo sanonut dentistä ja siitä, että se on miusta huomattavasti isompi kuin kuvissa. Kaveri vastasi, että oli yrittänyt kuvaille denttiä parhaansa mukaan.

Toivotaan nyt, että vastaa jotain. Itse nään tän just periaatekysymyksenä. Harvoin jätän asioista sanomatta, siksi etten viitsisi. Reilu peli molempiin suuntiin ja välitön palaute toimii yleensä tai ainakin puhdistaa ilmaa.

Teit hyvin