P: All City JYD

ei voi ku yksvaihteelle postaa. saataiskohan me tästä ja mun konkurssi-cargosta jotain konpliittia nippuun kesäks?

tallbike Retromaasturicargo. Kiitos.

J.Y.D. Aid -tukikonserttia pykäämään? (jyyth ynd drägs?)

pieni merenneito - 22:51, 26.2.2015 »

Tähän väliin pieni muisti/ostoslista itselleni (sievennetty 10:12 27.02.):
- osta joku 27,2 satulatolppa, mielellään musta
- osta bönthöö
[s]- etsi työkalupussi

  • osta pari ninerisisuria
  • ota joku stemi mukaan ku lähet töihin niin se runko on mukavampi roudata
  • maksa homo velkas tai kuolet[/s]
?????????

Ei täs nyt oikeesti mitään oo käyny, kyrsii vaan kun ei jääny enempää speksausrahaa kouraan tästä palkasta :smiley:

Mulla on prosessit kunnossa ja tämä skenaario osattiin huomioida hyvissä ajoin etukäteen.

Workaroundit on täysin implementoitavissa ja tiketti tullaan sulkemaan SLA:n puitteissa. Tää ei ole edes problem, hädin tuskin P3 incident.

Teen tästä kuitenkin kaksi action pointia itselleni. Tehdään välittömästi versiopäivitys verokorttiin ja kovennuksia viinapolicyihin.

hiki valuu ja kaljaa tekis mieli. bussi kiertää mistä sattuu mutta matka etenee. kohta saa viemäriputkea käteen ja sitten ehkä pientä speksausta tai kotio lipittämään kaljaa.

KUVIA.

Vaikka siitä kaljanjuonnista jos ei muuta.

Sakia meno hemmetti melkein pääsin maksamaan jo mutta sitten alettiin jotain negaation alakooleja mittailemaan ja dpstyleskin jotain sekoilee tuossa, varmaan kännissä kanssa.

Mäki haluaisin olla!

:smiley:

groupselfien paikka

Hyvä pyörä parempi mieli. Nyt mä ymmärrän mitä tarkoittaa full custom 110%. Se on sitä kun custom runkoa korjataan kustomoiduilla osilla:)

Hirvee natsi muuten tuo merkkis kun täälläkin huutelee:)

Edit:Kaks olin ottanut.

Ei natsi, vaan vasikka…

kuvia ootellessa luen ja tuotan sössötystä

pieni merenneito - 18:03, 27.2.2015 » Ei natsi, vaan vasikka...
Eikä ees kaljalle eestynyt! Hyvä pöörä siitä tulee, eli kasaan vaan. Nitton stemmi vähän kävi kyllä silmään. Perryn rotsi paikkasi paljon.

Stemi on vaan pitää rungon kasassa. Tilalle tulee käppä ritcheytä toistaseks.

Hain istuintolpan ja koitan säätää tähän kiekot koeajoo varten mutta alkaa olla ihan jees tilanne.

Jahka saan koiran kusetettua niin haen speksausmorkkiskaliaa. Lähetää kaljalle joku toine päivä jos ei tänää kerkee!

oikeasti kymmene sivua ja eka kuva

harvalta irtoo

Ei oo mikää kuvatopikki tämä!

Runko on muuten turkoosimpi kuin on sininen, ja huomattavasti sirompi kuin ajattelin.

Perin ikävää mutta ehkä kotona suhtaudutaan suosikkiväriin säyseämmin.

Esimiehen elkein projektia pimitetty puolisolta.

jätkä leikkii tulella

Riskei on otettava. Nyt koira pääs kuselle ja ite kakkomaan, vois hakee mönthöö ja vähän mittailla asioita.

Kuvia otetaan ja pyörää kootaan. Ei raportoitavaa ennem kortin purkamista.

Spacereita hintsunlaisesti kotinurkissa joten yritetään nyt jotenkin koota tämä ensin.