OV: Polkimet

Tarttis jotkut polkimet jotka toimii. Alkaa projekti olla kohta siinä vaiheessa, että pääsee koeajelemaan.

Saa tarjota myytäviäkin. Ehkä jopa jotain jalkakiinnikkeellisiä. Jotain tarpeeksi hipsteriä…yksinkertaista, hienoa, toimivaa.

Edit: vaihdossa olisi alumiininen stemmi, joka ei käynyt mun haarukkaan. Oli ehkä 1mm liian iso. Vanhasta Crecentistä. Tai sit käyräsarvitanko…

Mun runko taitaa saapua vasta kesällä, joten voisin laittaa kiertoon nuo MKS:n GR-9:t, joissa MKS:n L-koon häkit ja mustat nahkaremmit. Eivät ole edes nähneet kampia. 35€.

Edit. käsittääkseni nää tulis konversioprojektiin, joten hinta on varmaan aika suolanen?

Juu. Vähän tyyriiksi tulee tuota mankelia varten…kiitti tarjouksesta.

Uskon että ihmisillä makaa ylimääräisiä romuja nurkissa.

Jos mahdollista, niin kuva ois kiva=) Mulle vielä toistaiseksi ulkonäkö on tärkeämpi kuin toimivuus.

Voisin tässä samalla tiedustella remmien ja häkkien faktoja. Käykö 41 koon jalka M häkkiin?

Saako pelkistä varvaskoukuista mitään hyötyä?

Miten remmit laitetaan kiinni?

Hyviä linkkejä joissa selvennetään tätä poljinasiaa…?

sanoisin että remmi on varvaskoukkua tärkeämpi, mut kyllä ne molemmat tarvitaan. Multakin taitais lötyä jokin setti, mut enää ei viiti koluta laatikkoja. katson huomenna, jos muistan tai jos sopivaa ei ole jo löytynyt.

itsellä on yksissä polkimissa nyt tuommoinen tuplaremmiviritys, siitä saat kuvaa, miten se remmi siihen tulee.

ja tämähän näyttää tutulta hintaan 3,29€

http://www.biltema.fi/osteri/data/webpics_all/Web%20images%20Sorted/27/large/27-876_l.jpg

Onnistuin valehtelemaan, eihän noi ookkaan GR-9:t vaan syksyllä kimppatilauksessa tulleet AR-2:t. Näyttävät siis tältä: