Oulussa seisoskelua

Hep. Miepä lähen kans…

Noni: klo 19 Ouluhallilla. Lähtö 19:15 ennalta määrittämättömään suuntaan.

^ jos tähän tulee muutoksia, niin sopii pirauttaa O5O-32273O1 ku meen tästä talkoohommiin ja varmaan tuun suorilta sinne sit tms.

hyvät oli polkemiset. unohin eetu tulla hakee sulta kortin mut samapase, ehtii myöhemminki.

Joo oli tosiaa iha jees käydä pyörimässä kylillä! ja kiitos jarko kumista, tarskaan kaljan tai sulle joku kerta! Ois jääny varmaa poljennat välii jos en uutta kumesta olis saanu. Oli nimittäin multa kämpiltäki varakumit loppu ku tarkistin äskö.

Jos ens sunnuntaina kerkeen paikan päälle ja muistan ottaa sen kortin mukaa nii saat sen Lauri sitte.

Ette kovin näkyvästi pörräilleet. Olin läpikulkumatkalla ja junaa odotellessa hortoilin ympäri keskustaa 18-20 aikoihin, mutta yhtään fiksiä en nähnyt. Kaikki sinkulatkin oli jalkajarrullisia.

En muuten ollut koskaan aiemmin pistänyt merkille, että koko Ouluhan on yhtä mukulakiveä… Mitä pahaa paikalliset nakkikumilliset pyöräilijät ja rullaluistelijat on päättäjille tehneet?

MrHat - 22 minutes ago » Ette kovin näkyvästi pörräilleet. Olin läpikulkumatkalla ja junaa odotellessa hortoilin ympäri keskustaa 18-20 aikoihin, mutta yhtään fiksiä en nähnyt. Kaikki sinkulatkin oli jalkajarrullisia. En muuten ollut koskaan aiemmin pistänyt merkille, että koko Ouluhan on yhtä mukulakiveä... Mitä pahaa paikalliset nakkikumilliset pyöräilijät ja rullaluistelijat on päättäjille tehneet?
ittehän sain lasia etukumeksee jo saapumis siirtymällä ja alkuusa piti käydä yks rengasrikko hoitamassa.. tällä vähän lähtö viivästy. ehkäpä juuri näiden v***n mukulakiven takia ei iha hirveenä keskustassa pyöritty, muuten ku kerran läpiajamalla.

tosin täällä oon ainaki itte tottunu jo siihen että keskusta on melkee pelkää mukulaa. sitä kylläki ajattelemattaa keskustassa pyrkii välttää ne mukulat käyttämällä niitä muutamaa asfalttipätkää.

meitä on vähän, ja ollaan pieniä.

täällä se keskusta tekee keskustasta näköisensä ;(

…ja pyrkii ajamaan jossai muualla, jos ajaakseen on. kyllähän sitä asfalttipyörätietä löytyy oulusta, aika hyvinkin.

Otetaanko lenkki taas?

Sama tähtiaika, sama tähtipaikka: klo 19:00 Ouluhallilla, klo 19:15 lähtö johonkin, eli saa myöhästyä vartin.

Vois käydä vähän eri reittiä, ehkä päinvastaiseen suuntaan yli joen tai jotai.

Ainii! Ota, edvard, läpyskä mukaan jos muistat ja ehdit :slight_smile:

Olipa vähä hiljasta vaihteeks mut ei hidastanu paljoo! ehdin sooloilla 3 varttia, käydä juomassa kahvit ja sitten kahden hengen vajaa 15km lenkura viel päälle.

Saisko jolleki arki-illalle porukkaa? Mulla on keskiviikkona klubinjärjestelyhässäkkää (tulkaa nelivitoseen käymään, mainosmainos) mutta muuten saattais olla aikaa. Kiinnostusta ainakin on.

boren - 8 minutes ago » Olipa vähä hiljasta vaihteeks mut ei hidastanu paljoo! ehdin sooloilla 3 varttia, käydä juomassa kahvit ja sitten kahden hengen vajaa 15km lenkura viel päälle. Saisko jolleki arki-illalle porukkaa? Mulla on keskiviikkona klubinjärjestelyhässäkkää (tulkaa nelivitoseen käymään, mainosmainos) mutta muuten saattais olla aikaa. Kiinnostusta ainakin on.
Sais. Tiistaina, torstaina tai vaikka tänään. Oikeastaan ilta kuin ilta passaa.

fisrt post!! wuhuu…

Pitää yrittää itekki päästä joku sunnuntai ouluun seisoskelee ennen kuin talvi iskee… Kokkolassa kylläkin opiskelen, mutta oulussa tulee pyörittyä levyjen soittojen ja kavereiden takia melkein joka viikonloppu. Harmi vaan kun noi Valtion Rotat velottaa niin maan perkeeleesti tosta tsygän kuskaamisesta.

mestoilla ehkä jo ens sunnuntaina.

yours truly

Ron.

Ois jo pikkuhiljaa mullaki pakko päästä mukaan, vaikkei tuolla mun fiksillä juuri voi kehuskella.
Se on nähkääs tehty työkaluksi työmatkoille ja tasapohjaisille mettäpoluille.
Eilen ois jopa onnistunut tulla paikalle, mutta en hoksinut lukea foorumia. Lenkillä olin klo. 16-19.30

8e?

tosin sehän on opiskelijalla varmaa jotai 30% matkalipusta sieltä ouluun :slight_smile:

pitäis varmaan käydä joskus kolkkolankin mukulakivikatuja testaamassa, ku sukua on sielläpäin ja mökkikin muutaman kymmenen kilsan pääs.

asiasta polkupyörään: oisko torstaina klo 19 mitään? sunnuntaina toki uusiks mut… :slight_smile:

edes takas about kolme kymppiä kokkolasta ouluun plus 18 e pyörästä on aika paljon, varsinkin opiskelijalle. joksus oon vaan jättänyt maksamatta pyörästä ja ihan hyvin on mennyt, mutta onhan se vähän ylimäärästä stressiä…

kokkolassa ei ole näkynyt yhtään fiksiä, mutta kun koulun kanssa käytiin pietarsaaressa, niin tunnin aikana näky kaksi fiksiä ja yks sinkula. weird.

jännä juttu. mutta ehkä jakobstad on sen verran kansainvälisempi…tai ruotsalaisempi.

toi pyörämaksu on kyllä härski

Meikäläisellä jäi sunnuntai nyt kyllä reissun takia välii mutta ens sunnuntaina munki pitäs olla mestoilla. torstai käy myös jos otetaan puolituntia myöhemmäksi ku pääsen vartin yli seiskalta töistä.

Kukas ajeli seurahuoneen edessä celesten värisellä bianchilla aamulla ennen kasia vastaan?

en tunnusta. ajoin siitä mustalla helkamalla :expressionless:

status update: torstaina 1930 @ ouluhalli, 1945 lähtö lenkille

Ouluhallilla 1930 sopii.