Oulussa seisoskelua

vähä hiljaista mutta hauskaa. jospa sitä enempi väkeä eksyis pikkuhiljaa mukaan ja kaipa sitä vois enempi ajaa pyörälläkin, vaikka keskustelu kyllä olikin oikein hyvää.

nii ja useampi kalja ens kerralle.

Olkaas varuillanne siellä Oulusakin:

Oulussa näpistellään entistä enemmän
5.8.2008 14:46

Edes lukko ei suojaa polkupyörää voroilta.

En välttämättä (mietin päivän mittaan…) ehdi tänään ja muutenki paikkavalinta ei toimi ku Oulun suurmessujen avajaiset on tänään, niin se parkkipaikka lienee ihan tukossa.

Tyylikkäästihän tuo kuvan pyörä olikin lukittu :slight_smile: vaan joo, pitänee kiristää turvatoimia siitä huolimatta.

Täällä saa varoa pitkäkyntisten lisäksi myös pitkänokkaisia. Eilen lokinperkele nokki mun satulan paskaksi! Uskomatonta mutta totta…

yu-ha - 1 hour ago » Täällä saa varoa pitkäkyntisten lisäksi myös pitkänokkaisia. Eilen [i]lokinperkele nokki mun satulan paskaksi[/i]! Uskomatonta mutta totta...
Ettei vaan ois haissut vähän sillille? Oliko käytetty kenties?

…ja mihin käytetty…

Veikkaan että Ouluun on pesiytyny niitä Tampesterin assassin-lokkeja jotka aina tähtäilee mua paskalla ku satun käymään sielläpäi :frowning:

Kun oikein muistelen niin taisin kyllä lainata pyörää ruotsalaiselle mallitytölle, joka heitti lenkin pelkkä kukkamekko päällä. Mutta sit mää heräsin…

taitaa olla sama kimuli josta bsnyc kirjotteli

Toi täti saa milloin hyvänsä testata mun satulaa.

woop woop, oulu fixed gear/single speed seisoskelu/istuskelu/pyöräily/kaljottelut

Sunnuntaina klo 19, Ouluhallin parkkipaikka?

Hep! En eilenkään vielä kerinny tulla seisoksimaan Ouluhallille.
Kasin aikoihin ajoin kiireellä ohi paikasta ja näin vissiin borenin ja jonkun toisen hepun. Ensi kerralla olisi tarkoitus tulla itsekkin ihmettelemään.
Ehdottakaa aikoja…

Ilja siinä oli toisena. Nätti pyörä sulla.

Enpä muistanut että ne suurmessut jatkui, oli aika tukossa parkkipaikat ja kun uimahallikin on jo käytössä taas.

Luulis kuitenki, että se ouluhallin tai pesisstadionin uus parkkipaikka on sunnuntai-iltaisin tyhjillään. Jos joskus ens su taas kattelis.

Ilja lähti reissuun. Oisko joku muukin tulossa huomenna skidailemaan tai ihan vaan piipahtamaan sinne jonnekin uimahallin-ouluhallin välimaastoon? Viikko sitten istuskeltiin siinä välissä olevassa puistossa, mutta varmaankin se uus pesisstadionin parkkipaikka tai uimahallin parkkipaikan takimmainen osa sopii käyttöön.

No, joka tapauksessa taidan mennä piipahtamaan sinne taas huomenna 19 aikoihin. Kelitkin on taas siedettävät, yli +15°C, vaikkei aurinko paistakaan.

Kerkeän tällä kertaa pyörähtämään paikalle.
Ei oikein kärsi revitellä, kun uudet kammenpultit ei ole vielä tullu horssilta…

en pääse sunnuntaina, ko muutan!

http://foreca.fi/Suomi/kuvat/tasmasaa/fin-fi-32_200809040600.png

Hep, ehkä vähäsen märkää asfalttia ja betonia ja yli +10°C lämmintäki, Ouluhallin parkkipaikka, sunnuntaina klo 19.

Tulukaa, ko ite ainaki meen.

Ite en oo iha varma omasta kerkeemisestäni mutta jos aijoisa reissusta pääsen kotiutuu nii tuun kyllä paikalle.

vois yrittää jossai vaiheessa järjestää jotaki pienimuotoista skabailuakin… ehkä vielä tänä syksynä jos kelejä riittää.

Jos vaihettas vaikka tuo seisoskelu ajeluksi ku ne fillarit on kuiten ajoo tarkotettu. Oisko tänää mitää sellanen setti että käytäs ajelee kylillä ja aiheuttaa pahennusta? seiskan aikaa vois olla hyvä taasen? ketä messissä?

sopii mulle seiska. mistä lähtö?

vois ehkä venailla siinä lähtöpaikalla hetken tai pari, niin että ehtii nekin jotka tulee viis minsaa tai vartin myöhässä :slight_smile: