Oulun tyttöpoolot

Joo olipa hyvä lukea nuo säännöt.

EDIT: etukiekko vippasee, poolopyörän hankintaan?

oho kuinka paljon pelaajia! hyvä!

Seuraavan kerran pelataan perjantaina 2.5. klo 18.30 Raksilassa siinä pesistadionin vieressä.

Pidetään tänään rauhalliset unisex-poolot, koska vaikuttaa siltä, ettei tyttöjä oo tulossa tarpeeksi.

Tänäänki pooloillaan poikien kaa yhessä klo 13 Teukalla.

Mitenkä, onko ens viikolla miten pooloja suunnitelmissa :slight_smile: ?

Pelataanko tänään pehmopooloa vai hc-pooloa?

eiku sekaan vaan, saapi hc-pojatkin opetella ajelee iisti sanon ma… ehkä meikkiskin vois koittaa nousta satulaan, siis jos pehmua

anatti - 14:54, 7.5.2014 » Tännää poolua klo 18 Teukkalassa. Seka- tai sukupuolirajoitettuja pelejä, kaikki mahollista.
E: ehämmää mihinkään tuu, tai ainakaan Teukkaan, siis tänää

Pelataan rauhallisesti jos kentällä on aloittelijoita, jos kentällä on isoja miehiä, pelataan miesrakkauspooloa. Easy as that.

Onkohan tarvetta tuoda tuota Ninan poolopyörää mukana, onko lyhkäsiä aloittelijoita, jotka tahtoo lainata?

Millon seuraavan kerran? Tulisin mielelläni testailemaan! Yksi kysymys, mistä meikä saa mailan?

lainaa saa melkee mistä vaa, siis pelaajilta. ja jos mä tuun kuikuileen kentänlaidalle, tuon mailoja kokeiltavaksi.

sitten jengi kyl jeesaa tekemisessäkin, vai mitä? jos tuot mukanas vanhan skimbsauvan, voidaan taas mailatalkoot pitää, mulla ei nyt oo yhtään ylimäärästä keppiä. hommaan lapamatskuu (63mm vesijohtoputkee) ja kiinnikkeitäkin löytyy… ja sovittaessa mulla työkalutkin mukana.

että kyllä se maila sullekkin saadaan

Whoa! Upeeta, eiköhän tuota jonkunlaista ysäri skimbasauvaa varastosta löydy.

Jeah elisa, Tuu perjantaina 18:30 aikoihin pakkalaan kokeilee, tyttöpooloa luvassa!

Ja otetaan mailoja messiin muutki.

Sielä nähhään!

STOP THE PRESS!! MIKÄ TÄÄ ON TÄÄ THREADI!!! Onks siellä teiän kylällä muitaki tyttöjä ku Nina??!??!?!
Tuun lentäen heti huomenna!
Eiku shieet mullaon treffit.
Ens viikolla sitte :smiley:

Onneks ei pelkästään mun taki tartte Paven tulla Ouluun.

Tänään sitte rakkauven poolot Teukalla klo 18.30.

Pave tuu harrastaa hard polo courting, vois irrota, ainaki hymy.

Tai jäsen.

no vähintään repiää meininki.

.... - 10:36, 9.5.2014 » no vähintään repiää [s]meininki[/s] levikset.