Oulun tyttöpoolot

Oliko niin, että mailan varren saa sahattua paikan päällä vai pitääkö olla oikeassa mitassa?

heikkendeeli - 11:47, 28.4.2014 » Oliko niin, että mailan varren saa sahattua paikan päällä vai pitääkö olla oikeassa mitassa?
Tuodaan rautasaha niin onnistuu sekin.

ei oo Koutsi Alfa-Kalle eikä Kola-Olli tms vaan mr.SloMo

ja oli niin, mulla on myös varren katkaisuun sopivaa kalustoa messissä, eli pelkkä varsi ja lapa ja grippi niin eiköhän me saada sopuisat pelivälineet rakennettua, jebo

iltaan sitten

E: Anaatti kerkes eka, mut joo, mulla on pelit ja vehkeet… ihka uus teräkin sahassa

Haluaisin tässä vaiheessa kiittää kaikkia siitä että ootte kyllä tehny kynnyksen osallistua todella matalaksi.

pittäähän sitä nyt vähän ja kivvaahan toi on, mutta sitä kuohuvaa ei sitten joka reenin jälkeen tuu, ainakaan Koutsin toimesta<\htfu> omia saa nauttia kyllä…

Kohta pelataan taas jee! Varautukaa valokuvaukseen.

Niin ja siis pelataan vielä castrenilla tänään ja kokeillaan uutta kenttää raksilassa seuraavalla kerralla.

Edelleen kaikki uudet ja jo kerran pelanneet tervetuloa!

Kiitti tytöt

taas oli uusia, jopa 3

mailoja tehtiin

maaleja ja vauhdikkaita tilanteita nähtiin

Hei mulla on polvessa naarmu! JEEE!!!

https://p.gr-assets.com/540x540/fit/hostedimages/1381191260/4488441.gif

^ ei vois kuvata paremmin!


Hauskaa oli ja hyvät pelit.

Mulla nilkassa mustelmaa. Aijjettä tuntuu hyvältä. Pelit ja viilis!

Voiko joku vielä linkata säännöt, niin ens kerralla ehkä muistan nojailla mailaan enkä maaliin :smiley: Vaimo prkl!

No niin siinä käy kun lainaa miehen konetta :smiley:

Oulun tyttöpolot. :slight_smile:

NAHhin säännöt

ja enskerralla voidaan käydä vähän lissää perussääntöjä läpi ihan suusanallisesti

aattelin ekka et kunhan jengi tutustuu vähän lajiin, polkemiseen mailan kanssa kaukalossa ja katteleen vähän ympärilleen sekä pallua, ni sitte, mutta, tehän oottekin jo niin pro että pitää alkaa näitä sääntöjä viilaamaan, wow

E: nyt kandes pitää vähän pienepää päätä ettei joudu ristille… :wink:

ja joo, mä oon hidas

No tuosta ainaki pääset alkuun vaimokulta: This site is private.

E: koutsi ehti ekaks

koutsi on aina hädäs