Oulun lähiöpubiajelut vol. III @ Ykän pub. 24.10.

Doodle on puhunut. Ugh: doodledoodledoodledoodledoodledoodle

http://sinebrychoff.eniki.fi/wp-content/uploads/CSR_Suuret_artikkelikuvat_17.png

Lähetään tutustumaan uuden Oulun lähiöihin ja niiden pubitarjontaan lauantaina 24.10.
Kierretään ainakin Pateniemi-Kello-Haukipudas-Kiiminki-Jääli. Ajamista ~60km (pisin siirtymä ~25km), juomista ehkä.

Lähtöpaikkana Ykän pubi Toppilassa, lähtöaika 17:30/tai joku sopiva (tuu ajoissa nii ehit kaljalle).

Mukaan ainaki valot ja lämmintä vaatetta.

Ookko nää mukana?

Sääseurantaa:

Historiikkia:

Lähiöpubikierros, twitter
Lähiöpubit II

Minä en ainakaan pääse, koska blaa blaa blaa.

Oikeesti pääsen, mutta halusin vaan kerrankin olla edes leikisti se, joka ei pääse ja jota ilman tapahtuma on ihan varmasti pilalla.

Mä voin olla se joka hehkuttaa tätä tapahtumaa että “jes!”, mutta sitten tekeekin oharit vähin äänin ilman selityksiä.

Tuun silti.

Jes, juum!

ei se haittaa jos et pääse, ajattelin olla hetkellisesti reissun comic relief eli ylläpitää sinun poissaolon tuomaa tyhjiötä.

muttakun tuut niin voin olla hiljaa…

^^viitataanko tässä sunnuntain pooloihin?

mä 99% entuu

Iiro, sun ois pitänyt jatkaa jollakin stereotypialla!

Niinku se tyyppi joka hehkuttaa kuinka vitusti juodaan ja sitten ootki ekassa baarissa jo ajokyvytön ja meet taksilla kotiin.

Mä oon se joka lähtee vähä arkaillen reissuun koska alkoholi ja pyöräily ja ehkä vieraita ihmisiä mutta lopuksi ihan everyhing went better than expected ja vähä myöhemmin että parasta ikinä.

Workstinx - 13:20, 15.9.2014 » ^^viitataanko tässä sunnuntain pooloihin? mä 99% entuu
Silleen yleismaailmallisesti kaikkiin tapahtumiin.

jos mää nyt ikinä mihinkään tollaseen lähen ni etenen kyllä Eetun viitoittamalla reitillä, paitsi että polen siitäkin huolimatta kotio, aina nyt Ykästä kotii ilman taksia pääsee…

Ja joo, en ota omaan piikkiin sitä sunnuntain poolomokaa… mitäs ette tullu

Eix täst voinu olla vaik doodlee tai jotain? Pannaan, harkintaan.

Emmää, ku oon vissiin tuolloin vielä PIRKAN maassa.
Vahva ehkä, näin vuonna 2015.

Messissä, ellen ole tuolloin Moby Dickin kanssa eräjormailemassafillaroimassa jossain Hossa-Kylmäluoma suunnalla :slight_smile:

no mä oon sitten streittari.

Mää oon se joka ei vastaa mitään ku kysytään mikä päivä passais ja ketä lähtee.
Tuun sitten jos tuun tai en tuu jos jossain muualla on mukavempaa tai ei ole.

^ +1.1

Tää on kyllä hienoa taidetta.

Jos en oo nukkumassa aamuvuoron jälkeistä pahaaoloa pois niin olen se joka vahtii nuorisoa ja vaatii pysymään kiltisti jonossa.

^Ja samalla itse sinkoilet kahta kaistaa edestakaisin :smiley:

Jonku on pakko tehdä sekin. Ilta kahvia ryystäen ja kusitaugoja vaatien.

Tää ois sitte se, joka eniten kyseli ja hehkutti, mutta feidaa, koska on tullut hankkineeksi lapsia, joiden mummu vetää takaisin lapsenhoitolupauksensa… PLÄÄH!