Ostoksilla

FF - 11:39, 24.8.2016 » millaseen käyttöön olit ajatellut?
ilman reppua selässä ajamiseen

millaiset aspektit aiheuttaa riitasointuja?

ihan hienoltahan se kuvissa ainaki on näyttänyt

negaatio - 11:50, 24.8.2016 » millaiset aspektit aiheuttaa riitasointuja? ihan hieno
doesn't cut it.

mut alkuvaikutelma kaikesta huolimatta positiivinen, rapsaan lisää laukkulangassa kunhan ehdin. enhän mä tykänny vandalistakaan alkuun.

edit: voi vittu ekat dibsitkin tuli jo yv:llä :DDD

peltsip - 11:33, 24.8.2016 » kiinnostais tietää onko bb-droppia mietitty tuon keulahomman kanssa.
On, mulla on Orlowski kaverina tässä projussa via email ni eiköhän siit hyvä tuu??

^tilaajat tilaa ja toisessa päässä juotetaan mitä tilataan.

parempitommi - 12:18, 24.8.2016 »
peltsip - 11:33, 24.8.2016 » kiinnostais tietää onko bb-droppia mietitty tuon keulahomman kanssa.
On, mulla on Orlowski kaverina tässä projussa via email ni eiköhän siit hyvä tuu??
Voisin laittaa projektilangan pystyyn ni päästään yhdessä seuraamaan mitä syntyy.
DanielBraun - 12:22, 24.8.2016 »
parempitommi - 12:18, 24.8.2016 »
peltsip - 11:33, 24.8.2016 » kiinnostais tietää onko bb-droppia mietitty tuon keulahomman kanssa.
On, mulla on Orlowski kaverina tässä projussa via email ni eiköhän siit hyvä tuu??
Voisin laittaa projektilangan pystyyn ni päästään yhdessä seuraamaan mitä syntyy.
En jaksa tarinoida, mulla on tässä kohta muutto ym ja runkokin lähtee vasta ens viikolla työstettäväks, hiluja ja keulaa saa odotella pari viikkoa ym niin en näe järkee projektilangalle, ainakaan vielä tässävaiheessa kun mitään ei oo tehtävissä. Koitan napsia ahkerasti kuvia eri työvaiheista ym ni katellaan jos sitten jälkitarinois =)
konkeli - 12:21, 24.8.2016 » ^[s]tilaajat[/s] ajajat tilaa ja toisessa päässä juotetaan mitä tilataan.
FTFY:D
parempitommi - 9:59, 24.8.2016 » Noo katellaa nnyt että mitä tapahtuu ja mihin ruotoon! E: No kerron sen verran että mulla lojuu tuo chargen grater aluruoto XL-koossa. Se mahtaapi lähtä kaverille rälläköitäväks, pakkeloitavaks, hitsattavaks ja maalattavaks, en tykkää tuon rungon ylöspäin slouppaavasta top tubesta yhtään. Takahaarukka lyhennettäis 650c renkulalle, pienempää keulaa ymym niin slouppi katoais, katotaan ny mitä saadaan syntyyn B)
hyvät naiset ja herrat:

“parempitommi”

ymmärrän kyllä hyvin miltä itekki olen vaikuttanu herran vuonna 2010 pärähtäessäni nettiin ja bike skeneen tätä paremman tommin menoa kattellessani BD

negaatio - 12:31, 24.8.2016 » ymmärrän kyllä hyvin miltä itekki olen vaikuttanu herran vuonna 2010 pärähtäessäni nettiin ja bike skeneen tätä paremman tommin menoa kattellessani BD
Lol. On mullakin vanha tunnus tänne rekattu 2009, mutten muista edes nimeä, enkä ollut ahkera kirjottelija tai skeneilijä. Ps. Skene ei kiinnosta, ei sitten yhtää. Teen mitä teen ja te saatte ruikuttaa vapaasti
parempitommi - 12:53, 24.8.2016 »

Skene ei kiinnosta, ei sitten yhtää.

tärkeintä että osallistuu
pieni merenneito - 12:58, 24.8.2016 »
parempitommi - 12:53, 24.8.2016 » Skene ei kiinnosta, ei sitten yhtää.
tärkeintä että osallistuu
Naurattaa koko skeneily

tekemällä oppii ja kokemusta karttuu!

aika sakia meno

Tulee kyl parempitommi mieleen tältäkin foorumilta puolapajan tilaus, joka meni ns vituiks vaikka tilaaja tilas ihan oikein. Et jos tilaat summanmutikassa jotain ni lycka till. Ymmärrät varmaan, että hra orlon on aika hankala vaikuttaa sun bb-dropin suuruuteen jos molempiin päihin kiekkokoko muuttuu pienemmäks.

negaatio - 13:00, 24.8.2016 » tekemällä oppii ja kokemusta karttuu!
Sepäs se. Ajankuluksi värkkäilen, enkä edes haaveile että siitä tulee mitään saatanan matkafillaria. Oon tyytyväinen jos sen saa sille tasolle että viittii lähikauppaan polkasta kerran, ehkä takaskin jos ei tuubikumet flättää. Kunhan siitä tuli siisti ja omanlaisensa :-)

Puhuuko parempitommi rungosta ruotona?

Selvästi mies pyörittää yksityisskeneä.

josbanse - 13:05, 24.8.2016 » Tulee kyl parempitommi mieleen tältäkin foorumilta puolapajan tilaus, joka meni ns vituiks vaikka tilaaja tilas ihan oikein. Et jos tilaat summanmutikassa jotain ni lycka till. Ymmärrät varmaan, että hra orlon on aika hankala vaikuttaa sun bb-dropin suuruuteen jos molempiin päihin kiekkokoko muuttuu pienemmäks.
Älä huoli josbanse kulta :) näillä näkymin koko takahaarukka rälläköidään irti ja tehään bb17 tyyppistä tilalle, 6061 alurunkoon.

Ite ootan mielenkiinnolla mitä tapahtuman pitää

en edes yritä ymmärtää syitä koska näkemykseni mukaan 700c → 650c konvertoinnista ei löydy mitään etuja. :slight_smile: