Ostoksilla

kid_scientifik - 23:09, 22.8.2016 kertoisitko lisää tästä projektista.
Uuvatin jatkoversio vain etenee, pitänee piakkoin jatkaa projulankaa.

http://i128.photobucket.com/albums/p175/wehola/Mobile%20Uploads/IMG-20160823-WA0000_zps8hxgia7a.jpeg

Tehtiin silain tymästi että 62cm black label saa 650c haarukkaa käsityönä straight outta poland.

Onks black label se sun staten fixi?

Mikäs tässä keulaprojektissa on se ydinjuttu?

janhe - 22:34, 23.8.2016 » Onks black label se sun staten fixi?
Jepp, tosin ei siinä alkuperästä oo ku runko, satulaputki ja renkulit toistaseks.
JJ90 - 22:57, 23.8.2016 » Mikäs tässä keulaprojektissa on se ydinjuttu?
Will see :):):):)

Siis 650c keulan siihen?
Selvä se sitten

Sugino XD2 ja uusi un55.

En oo ihan varma tosta piilopultista, mutta aivan kammiltahan noi vaikuttaa. Aika käyttöesinemäinen viimeistely, kuten sopii. Klosseissa oli varaa siirtää kenkää sisemmäs, joten q-factor lienee ok.

DanielBraun - 23:30, 23.8.2016 » Siis 650c keulan siihen? Selvä se sitten
Ehkä, ehkä ei, kokeillaan ja katellaan

Mietipä tonni viel et mitä se 650c keula tekee esim geolle tai onks se 650c kiekko mitenkää iisi tai järkevä valinta

^ Kun speksataan ja röllätään niin ei mietitä.

josbanse - 6:49, 24.8.2016 » Mietipä tonni viel et mitä se 650c keula tekee esim geolle tai onks se 650c kiekko mitenkää iisi tai järkevä valinta
Noo katellaa nnyt että mitä tapahtuu ja mihin ruotoon!

E: No kerron sen verran että mulla lojuu tuo chargen grater aluruoto XL-koossa. Se mahtaapi lähtä kaverille rälläköitäväks, pakkeloitavaks, hitsattavaks ja maalattavaks, en tykkää tuon rungon ylöspäin slouppaavasta top tubesta yhtään. Takahaarukka lyhennettäis 650c renkulalle, pienempää keulaa ymym niin slouppi katoais, katotaan ny mitä saadaan syntyyn B)

parempitommi - 9:59, 24.8.2016 »
josbanse - 6:49, 24.8.2016 » Mietipä tonni viel et mitä se 650c keula tekee esim geolle tai onks se 650c kiekko mitenkää iisi tai järkevä valinta
Noo katellaa nnyt että mitä tapahtuu ja mihin ruotoon! E: No kerron sen verran että mulla lojuu tuo chargen grater aluruoto XL-koossa. Se mahtaapi lähtä kaverille rälläköitäväks, pakkeloitavaks, hitsattavaks ja maalattavaks, en tykkää tuon rungon ylöspäin slouppaavasta top tubesta yhtään. Takahaarukka lyhennettäis 650c renkulalle, pienempää keulaa ymym niin slouppi katoais, katotaan ny mitä saadaan syntyyn B)
Ale99, oletko se sinä?
Kyrlinen - 11:10, 24.8.2016 »
parempitommi - 9:59, 24.8.2016 »
josbanse - 6:49, 24.8.2016 » Mietipä tonni viel et mitä se 650c keula tekee esim geolle tai onks se 650c kiekko mitenkää iisi tai järkevä valinta
Noo katellaa nnyt että mitä tapahtuu ja mihin ruotoon! E: No kerron sen verran että mulla lojuu tuo chargen grater aluruoto XL-koossa. Se mahtaapi lähtä kaverille rälläköitäväks, pakkeloitavaks, hitsattavaks ja maalattavaks, en tykkää tuon rungon ylöspäin slouppaavasta top tubesta yhtään. Takahaarukka lyhennettäis 650c renkulalle, pienempää keulaa ymym niin slouppi katoais, katotaan ny mitä saadaan syntyyn B)
Ale99, oletko se sinä?
Nää meitsi on 2000 luvun tuotos kysy vaik kaikilta yv:läisiltä jotka on käyny mun tykön.
k_laakso - 7:04, 24.8.2016 » Kun speksataan ja röllätään niin ei mietitä.
Välillä oon sitä mieltä et tommi röllää välillä uskon sen olevan ihan tosissaan. Mu siistii et pyörittelee rahoja useamman bulkkipyörän parissa, eiks ois ajon kannalta järkevämpää kasata yks oikeesti hyvä kuin monta keskinkertaista?
DanielBraun - 11:22, 24.8.2016 »
k_laakso - 7:04, 24.8.2016 » Kun speksataan ja röllätään niin ei mietitä.
Välillä oon sitä mieltä et tommi röllää välillä uskon sen olevan ihan tosissaan. Mu siistii et pyörittelee rahoja useamman bulkkipyörän parissa, eiks ois ajon kannalta järkevämpää kasata yks oikeesti hyvä kuin monta keskinkertaista?
Ei oo fygest kii. Ja sitäpaitsi mitä vikaa staten ja fujin rungoissa? Tuo grater ny vaa sattuu lojumaan ruotona, oli talvisinkulana.

kiinnostais tietää onko bb-droppia mietitty tuon keulahomman kanssa.

parempitommi - 11:33, 24.8.2016 » Ei oo fygest kii.

Kävin eilen hakee tommosen pelago x carhartt x mw laukun. ensivaikutelma ristiriitainen, elikkäs rapsaa tulossa sadan prosentin varmuudella…

millaseen käyttöön olit ajatellut?