Ostettu: Kiekot & kammet yms (Jkl)

Ensimmäinen fiksiprojekti (Raleigh-retkipyöräkonversio) on työn alla. Siihen kaipaisin osia:

Kiekot: Saa olla samaa tai eri paria kunhan on toimivat. Takahaarukka on 126 mm mutta siihen ilmeisesti menee myös 120 mm napa?

Kammet: 165 tai 170 mm. Rattaita voipi tarjota mukaan, kuten myös polkimia.

Lisäksi samaan pakettiin voi tarjota mukaan myös maantiejarrukahvaa ja penkkiä.
Opiskelijabudjetilla ja eka projekti -asenteella mennään joten haussa on edullista mutta toimivaa tavaraa. Mukavinta olis jos löytyisi Jyväskylästä niin ei tarvis postitella mutta mistä päin Suomea vaan voi tarjota.

EDIT: Kamppeet hankittu.

Ei oo mitään tarjottavaa, mutta kysyn vain, että tiedätkö onko keskiö brittikierteinen? Jonkun aikakauden raleigheissa, kun on lienee jotain omaa standardia. Ihan vaan huomiona, ettei eka projekti kosahda keskiöprobleemiin.

Teräsrunko taipuu tuon 3 mm puoleltaan tai prikkoja väliin, eli 120 mm menee hienosti.

Joo, sen verran olen opiskellut Sheldonia että olen tuosta kierreasiasta tietoinen. Tämä pyörä on 90-luvulta enkä ole varma onko kierteet Raleighin omaa standardia vai ei, eipä ole toista keskiötä johon verrata. Keskiön olen jo avannut ja se vaikuttaisi olevan sen verran hyvässä kunnossa että voin käyttää sitä kun vaan puhdistan.