Ostan: Kiekot Vintage projektiin, taakse kierteellinen napa

Kasari Bianchiin haussa jotku vintagekiekot, taakse tarvis kierteellisen navan.
Tarjoo

Koira - 7:45, 26.5.2009 » Kasari Bianchiin haussa jotku vintagekiekot, taakse tarvis kierteellisen navan. Tarjoo
Tuubi vai avo?

Mulla on täällä yhet sekasikiö tuubikiekot…takana shimpan kierrenapa johon suicide:ttu loctitella rataratas, edessä Milwaukee ratanapa ja kehinä kummassakin Nisi Moncalieri. Nää ei siis oo mitkään hienot, mutta näillä ajaa.

Joo tarvisin avokiekot, Samuli sano et noi sun kiekot kuulostaa tosi epäilyttäviltä…

Koira - 8:14, 26.5.2009 » Joo tarvisin avokiekot, Samuli sano et noi sun kiekot kuulostaa tosi epäilyttäviltä....
Jep, ei noissa mitään vikaa ole. Viime kesä ajettu ilman ongelmia...

Olihan se etuviritys vähän kyseenalainen…

samuli-1 - 8:30, 26.5.2009 » Olihan se etuviritys vähän kyseenalainen..
Niin, riippuu mitä niillä aikoo tehdä. Ei saleen kestä riehumista/bunny hoppailua/cyclox:sää. Maantiellä menee. No, mä puran noi viemästä tilaa.

Nyt joku… eikö kellään oo mitään?
desperatos

Mul on yks kiekkopari valkoisilla maillardin navoilla, takanapa 120 milliä, kehät muistaakseni wolberin matalat avot. Jos ei lähempää löydy, nämä siis Turun suunnalla.

pystyykö laittaa jotain fotoa kehiin? kiitos

Jos kyseessä ei ole kovin tiukkalinjainen entisöimisprojekti, ts. hinta ja ulkonäkö ovat oikeaa merkkiä ja vuosikertaa tärkeämpiä ominaisuuksia niin Biltemasta löytyy 700c-kiekkopari alle 50 eurolla. Suht matalat alexrimsin kehät, 36 pinnaa ja paskat navat irtokuulalaakereilla mutta luultavasti hintaansa nähden ihan kelvolliset jos vain jaksaa silloin tällöin huoltaa.

Eilen just keskitin yhden tommosen takakiekon kaverin rottasinkulaa varten.

Koira - 10:51, 27.5.2009 » pystyykö laittaa jotain fotoa kehiin? kiitos
Kuvat taitaa mennä viikonlopulle, mulla ei ole ne kiekot kotona nyt. Laita vaikka sähköpostiosoite privana ni pistän kuvia sitten kun niitä on.